Bytex Skrevet 30. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) https://gamingintel.com/2018/05/30/untitled-core-rpg-pokemon-game-2019/ Her snakker vi godsaker. Untitled Core RPG Pokémon Game Coming Second Half of 2019 Endret 30. mai 2018 av Bytex Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2018 Damn, liker disse pokemon nyhetene for tiden. Kjenner jeg blir litt gira. Passer fint med stemningsmusikk: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2018 Ja nyhetene bare triller ut fra Japan i dag. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 30. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2018 Spilt litt Pokemon Quest i kveld. Simpelt i grunn, men moro enn så lenge i hvert fall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2018 https://gamingintel.com/2018/05/30/untitled-core-rpg-pokemon-game-2019/ Her snakker vi godsaker. Untitled Core RPG Pokémon Game Coming Second Half of 2019 Det sa de jo også i den pressekonferansen hvor de annonserte Let's Go Pikachu/Eevee. De poengterte det jo også tydelig i en tweet rett etter pressekonferansen. Nesten som de forventet at veldig mange fans ville være misfornøyd, og informerte om dette for å berolige skuffede fans (som meg). Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) YOMAWARI: THE LONG NIGHT COLLECTION ARRIVES ON NINTENDO SWITCH OCTOBER 26TH Endret 31. mai 2018 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Flott. Flere gamle steam spill ftw. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Neppe mange som hadde kjøpt en hjemmekonsoll som er så svak som Switch er, uten skjerm ville Switch/Not Switch solgt lite Som Wii da? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Skjønte meg aldri på det der mini-hysteriet heller. Kunne jo laste ned 2000 ROMs og en emulator og gjøre akkurat det samme på PC'n. Det er litt mer komplisert å dille med emulator og slikt enn å bare plugge i en spillkonsoll og spille i vei uten å måtte finne egne kontrollere, installere dem, sitte foran PCen i stedet for i godstolen foran TVen, osv. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Skjønte meg aldri på det der mini-hysteriet heller. Kunne jo laste ned 2000 ROMs og en emulator og gjøre akkurat det samme på PC'n.Det er litt mer komplisert å dille med emulator og slikt enn å bare plugge i en spillkonsoll og spille i vei uten å måtte finne egne kontrollere, installere dem, sitte foran PCen i stedet for i godstolen foran TVen, osv. Ser poenget ditt men med de idiotisk korte kablene på Mini blir man strengt talt sittende på gulvet og ikke i godstolen eller sofaen. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Kabellengden er tilbakestående, men jeg fikk erfare når jeg spilte StarTropics 1 og 2 her om dagen at å ha konsollen ved siden av seg var ett krav da jeg brukte reset knappen til å lagre savestates ekstremt hyppig Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Det gir faktisk ingen mening nei, annet en kroner spart for Nintendo selvsagt Helt funksjonshemmede greier. Heldigvis får man forlengelser kabler for noen få tiere på ebay. Evt. litt dyrere trådløse greier. Endret 31. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Flott. Flere gamle steam spill ftw.Tror jeg har ETT spill på Steam, fått i gave! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Tror jeg har ETT spill på Steam, fått i gave! Spiller du kun spill som utgis på nintendo-maskiner? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Jeg har 139 spill på steam. Har hatt kontoen helt siden Steam ble en greie og Half-Life 2 kom for sikkert 10 år siden. HL2 kom i 2004, altså 14 år. Sikkert fullført 10% av dem, da. Da syns jeg det blir litt teit hver gang jeg ser en announcement fra Nintendo om at et spill som har vært 1-3 år på steam blir releaset på Switch +all DLC included. Skal jeg kjøpe et PC spill (nytt eller gammelt) sjekker jeg alltid om det er på Steam først. Endret 31. mai 2018 av Bytex Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Tror jeg har ETT spill på Steam, fått i gave! Spiller du kun spill som utgis på nintendo-maskiner? Spiller det som trigger ungen i meg. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Jeg har 139 spill på steam. Har hatt kontoen helt siden Steam ble en greie og Half-Life 2 kom for sikkert 10 år siden. HL2 kom i 2004, altså 14 år. Sikkert fullført 10% av dem, da......Hva er da vitsen?, hvis ingen blir spilt!? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Det føltes vel som er lur ting når jeg kjøpte de. Eller fikk de grisebillig på sommersalg etc. Jeg har alltid vært sånn. Kunne kjøpe Xbox360 spill som ble liggende i plasten sin i flere måneder. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 Det føltes vel som er lur ting når jeg kjøpte de. Eller fikk de grisebillig på sommersalg etc. Jeg har alltid vært sånn. Kunne kjøpe Xbox360 spill som ble liggende i plasten sin i flere måneder.Hoarding altså.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2018 På samme måte som du hoarder Nintendo-nyheter, vil jeg tro 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå