Bytex Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) Fjas. Spill det på PC. Det er bare nok en steam-port fra PC som jeg aldri kjøper på Nintendo-konsoll. Endret 21. mai 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Fungerer nok strålende i land som Japan, med helt ekstrem internettdekning i hele landet. PS Now går som en drøm der. Mer skeptisk til hvordan det fungerer her, eller enda verre i store deler av USA. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) Jeg satser på at Robo Hitler fra Wolfenstein 3D blir med i Smash på Switch. "Introduciiiiiiing Rrrrrrrrrrrrrrobo Hitleeeeeeeeeeeer" Endret 21. mai 2018 av Bytex Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Med Komplett sin prismatching og gavekortet jeg fikk av de på 500kr fordi jeg er mobilkunde og de feiret 50k kunder nå nylig så kan jeg få en Switch til 2290kr Bare synd at de virker ganske strenge på at produktet skal være helt makent, og i dette tilfellet er det kun den stygge Neon konsollen som er nedpriset hos Power (2790kr). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) Bare vær obs på at komplett klistrer sendingslappe på selve konsoll esken og sender den avgårde som den er. Med mindre de har endret praksis siden PS4 lansering. Har sett flere som har fått til og med samleutgave av spillt fullstendig skamfert av komplett.no på den måten. Endret 21. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Bare vær obs på at komplett klistrer sendingslappe på selve konsoll esken og sender den avgårde som den er. Med mindre de har endret praksis siden PS4 lansering. Har sett flere som har fått til og med samleutgave av spillt fullstendig skamfert av komplett.no på den måten. Kødder du? Takk, var nære på å bestille en PS4 Pro derfra tidligere men nå vet jeg at jeg skal se etter andre å kjøpe fra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Hmm når jeg har bestilt større ting fra komplett kommer de alltid i en pappeske i tillegg til forpakningen. Kanskje ikke så store ting som en PS4? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Var en som fikk sin God of War CE boks sendt slik inne på en facebook gruppe jeg henger på. Så ting har kanskje ikke endret seg voldsomt til det bedre. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Takk for advarsel. Da må jeg høre med kundeservice først om det er tilfellet for det er totalt uakseptabelt. Har uansett ikke lyst på Neon utgaven så om de slår seg vrange der så driter jeg i det. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Takk for advarsel. Da må jeg høre med kundeservice først om det er tilfellet for det er totalt uakseptabelt. Har uansett ikke lyst på Neon utgaven så om de slår seg vrange der så driter jeg i det. Hvorfor ikke neon. Den er jo fabolous! Syns den grå ser kjedelig ut, men smaksak. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Jepp, Neon er best! Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Neon Yellow er min favoritt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Nei, nei, farger! Alt av elektronikk må være i triste svarte bokser!! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 (endret) Eventuelt bare faktisk se bra ut over hele og ikke bare være litt tilfeldig kladdet på med litt blått på venstre side og rødt på høyre som ikke passer inn i det hele tatt til resten av konsollen? Endret 21. mai 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Kjøp matchende ekstra Joy-Cons så får du blå-blå eller rød-rød konsoll, alt ettersom du liker FrP eller Rødt.Det kommer jeg til å gjøre en gang antar jeg, men har ikke hatt bruk for ekstra kontrollere enda. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 Hadde egentlig tenkt å kjøpe grå, men det ble rød/blå da kun den versjon var på tilbud når jeg kjøpte. Ser faktisk ganske bra ut. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2018 https://dotesports.com/the-op/news/nintendo-switch-battery-life-charts-23853 http://www.reviews2go.com/nintendo-switch-battery-life-chart/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2018 Nintendo Reportedly Banning Players Who Hacked Their Switches However what’s interesting about his tweet is that the restrictions applied to him were on a Switch console that was not hacked. This suggests that Nintendo might have traced Nintendo accounts/devices that are associated with him, including the ones that weren’t hacked, indicating that they are serious about it. http://www.ubergizmo.com/2018/05/nintendo-reportedly-banning-players-who-hacked-their-switches/ Bra de slår hardt ned på slikt. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2018 Eh. Altså, jeg er faktisk uenig. Har man en hacket enhet så ryker andre enheter tilknyttet samme Nintendo ID? Greit nok om de går på spesifikk hacket enhet, det er alltid gambling og jeg støtter på ingen måte opp om den slags. Men syns faktisk det var litt drøyt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå