Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leaksene hagler inn.

Intro trailer showing Dragon Ball FighterZ, FIFA 19, NBA 2K19, Crash Bandicoot N-Sane Trilogy, Octopath Traveller and Wolfenstein II: The New Colossus
Super Smash Bros – Developed by Bandai Namco
Punch Out!! Become the Champion – Developed by Next Level Games
Metroid Prime: Renegade – Developed by Bandai Namco
Splatoon 2 Octo Expansion
Fire Emblem Memories – Developed by Intelligent Systems
Fallout 3 Anniversary – Developed by Bethesda
Yoshi’s Flipping Island – Developed by Good-Feel
Pokemon Lets GO! Pikachu and Eevee Editions – Developed by Game Freak
F-Zero SX – Developed by Platinum Games
Fortnite – Developed by Epic Games
Star Fox Lylat System – Developed by Retro Studios

nintendo-e3.jpg?ssl=1

Metroid Prime Renegade gameplay footage  :w00t: 

Endret av XtaZ
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du noen andre nevneverdige deals på ryddesalget der? På topp av handlelisten min ligger Mario Odyssey, Mario Kart 8, Splatoon 2, Metroid Samus Returns og noe Switch tilbehør.

Jeg var bare innom i et annet ærend, så jeg så ikke så nøye. Men så bare to av spillene med den stickeren. M+R og Rayman. Men kan ha vært mer.

Lenke til kommentar

Leaksene hagler inn.

Intro trailer showing Dragon Ball FighterZ, FIFA 19, NBA 2K19, Crash Bandicoot N-Sane Trilogy, Octopath Traveller and Wolfenstein II: The New Colossus

Super Smash Bros – Developed by Bandai Namco

Punch Out!! Become the Champion – Developed by Next Level Games

Metroid Prime: Renegade – Developed by Bandai Namco

Splatoon 2 Octo Expansion

Fire Emblem Memories – Developed by Intelligent Systems

Fallout 3 Anniversary – Developed by Bethesda

Yoshi’s Flipping Island – Developed by Good-Feel

Pokemon Lets GO! Pikachu and Eevee Editions – Developed by Game Freak

F-Zero SX – Developed by Platinum Games

Fortnite – Developed by Epic Games

Star Fox Lylat System – Developed by Retro Studios

Hvilken leak er ekte? Hmmm

post-155581-0-24974600-1526563763_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

De av dere som har sendt Switch på service, tar dere kontakt med Nintendo direkte? Bergsala? Eller butikken man kjøpte maskinen?

Høyre JoyCon sitter ikke fast i det hele tatt lenger, og det er en stor sprekk på toppen av maskinen som følge av at Nintendo ikke forstår varmeutvikling. Driter i saves nå, vil bare ha en maskin som ikke har en kvalitet som et leketøy fra Brio.

Lenke til kommentar

De av dere som har sendt Switch på service, tar dere kontakt med Nintendo direkte? Bergsala? Eller butikken man kjøpte maskinen?

Høyre JoyCon sitter ikke fast i det hele tatt lenger, og det er en stor sprekk på toppen av maskinen som følge av at Nintendo ikke forstår varmeutvikling. Driter i saves nå, vil bare ha en maskin som ikke har en kvalitet som et leketøy fra Brio.

Jeg kjøpte min på Gamestop og tok garanti hos dem. Raske var de også. Hadde en høyre joycon med den kjente disconnectfeilen og den ble reparert ila. En kalenderuke.

Lenke til kommentar

.....vil bare ha en maskin som ikke har en kvalitet som et leketøy fra Brio.

BRIO har i over 100 år produsert treleker av svært høy kvalitet. Disse klassiske lekene i tre har vært i bruk i generasjoner - hvem har vel ikke selv hatt en leke fra BRIO som barn? BRIO Togsett, BRIO togbanetilbehør, BRIO treleker, BRIO babyleker og BRIO dukkevogner er populære leker hos de aller fleste barn, lekene går i arv, og trelekene fra BRIO går aldri av moten. Med nye deler, design og funksjoner, er lekene fra BRIO alltid i utvikling, og utfordrer barnets motoriske ferdigheter. 
https://www.brio.no/hvordan-vi-jobber/Safe%20toys

Lenke til kommentar

Jeg får bare følelsen av at du kan ha skyld i dette selv. Hvis du bruker beskyttelses- eller ladeutstyr som ikke er lisensiert av Nintendo, hvis du legger den i en lukket veske uten å ha slått den av (det er ikke nok å sette den i standby), lader med powerbank mens den ligger tildekket, hvis den legges på et bord eller på sengen slik at luftventilene på baksiden blokkeres, o.l. ...

Hvordan du klarer å få joy-con'ene til å løsne skjønner jeg ikke, dette er rimelig kraftig testet. Så her må du ha drevet med noe rart, de løsner ikke av seg selv av normal bruk. Jeg har sett det demonstrert av Giant Bomb, og de brukte makt og gjorde alt feil med vilje for å få det til. Men hvis du behandler den like hissig som du høres ut i ordbruk, så skjønner jeg. 

Switch er forøvrig ikke en leke, og må behandles likt som annen elektronikk. Dvs med normal forsiktighet. Å sammenligne med en plast- eller treleke som er falltestet fra 2 meter og skal tåle å bli tråkket på er i drøyeste laget. Sammenlignbare produkter her er smarttelefoner, nettbrett og bærbare PCer.

Lenke til kommentar

Jeg får bare følelsen av at du kan ha skyld i dette selv. Hvis du bruker beskyttelses- eller ladeutstyr som ikke er lisensiert av Nintendo, hvis du legger den i en lukket veske uten å ha slått den av (det er ikke nok å sette den i standby), lader med powerbank mens den ligger tildekket, hvis den legges på et bord eller på sengen slik at luftventilene på baksiden blokkeres, o.l. ...

Hvordan du klarer å få joy-con'ene til å løsne skjønner jeg ikke, dette er rimelig kraftig testet. Så her må du ha drevet med noe rart, de løsner ikke av seg selv av normal bruk. Jeg har sett det demonstrert av Giant Bomb, og de brukte makt og gjorde alt feil med vilje for å få det til. Men hvis du behandler den like hissig som du høres ut i ordbruk, så skjønner jeg.

Switch er forøvrig ikke en leke, og må behandles likt som annen elektronikk. Dvs med normal forsiktighet. Å sammenligne med en plast- eller treleke som er falltestet fra 2 meter og skal tåle å bli tråkket på er i drøyeste laget. Sammenlignbare produkter her er smarttelefoner, nettbrett og bærbare PCer.

Vel, jeg har hatt spillkonsoller og PCer helt tilbake til C64 og NES-eraen og behandler alt jeg eier av elektronikk veldig forsiktig. Så slike beskyldninger stemmer rett og slett ikke, jeg tar alltid godt være på tingene jeg eier.

Har ikke brukt noe tredjepart-utstyr og alltid brukt case når jeg har fraktet maskinen. Aldri brukt powerbank eller noe sånt, kun ladet i dock.

Sprekken på toppen la jeg merke til etter to måneder. Godt mulig den var fra starten av, bare at jeg ikke la merke til den. Enten er limen dårlig eller så har batteriet svulmet opp.

JoyCon løsnet i det jeg tok maskinen ut av dokken på vanlig måte. Den lille plastsingsen som låser JoyCon på plass er ikke så stødig akkurat.

Ingenting av dette er min feil. Det er kun jeg (en voksen mann på nærmere 40 som tar vare på tingene sine) som har brukt maskinen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Har selv ikke hatt noe problem med min Switch, utenom at venstre joycon av og til oppfører seg litt merkelig om den brukes løst (svinger i Mario Kart osv). Byggekvaliteten er bunnsolid. Men så bruker ikke jeg noe sånn ekstrautstyr fra ulisensierte produsenter heller da.

Lenke til kommentar

Er dessverre mulig du har fått et mandagsprodukt.

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=mandagsprodukt&tab=ny

Lenke til kommentar

Er dessverre mulig du har fått et mandagsprodukt.

https://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=mandagsprodukt&tab=ny

Tror jeg også, selv om jeg kjøpte maskinen i Oktober.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...