...... Skrevet 12. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg er den perfekte Switcher. Bruker den mest i håndholdt, men å sette den i dokken og spille videre på TV er utrolig sømløst og tilfredsstillende. Men nå er det nok over måned siden jeg har rørt maskinen. Håper på noen gode spill snart! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2018 (endret) Min var ute av docken når jeg ladet første gang, og så tok jeg den med til foreldrene mine i jula men brukte den knapt fordi..jul. Skjermen har vel grodd fast nedi der snart. Endret 12. mai 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2018 Lange flyturer, Bytex. Changes things Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 12. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2018 Selv har jeg aldri brukt min i docket modus. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2018 Basert på tre ulike personer her sin bruk så kan man konkludere med at Nintendo virkelig har funnet et godt konsept.Neste Switch blir sikkert perfekt. Skulle gjerne hatt et Zelda-spill med litt penere grafikk, selv om jeg digger stilen i BotW. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg er bare happy MHXX kommer i august. Siden vi ikke får MH World uansett. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2018 Wolfenstein 2 The report indicates that the game will require a massive 23GB download in order to work. This is apparently on top of the 13.7GB that’s required for the game download in general, meaning you’ll need a total of at least 37GB in order to get the game to run. http://comicbook.com/gaming/2018/05/13/wolfenstein-2-for-nintendo-switch-reported-install-size/ Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2018 Meh. DOOM var fett, ja. Måten de gjorde det slik at man måtte laste ned mp-delen var ok. Men når det blir så store filer som i Wolfenstein 2 så blir det for dumt. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2018 Wolfenstein 2 The report indicates that the game will require a massive 23GB download in order to work. This is apparently on top of the 13.7GB that’s required for the game download in general, meaning you’ll need a total of at least 37GB in order to get the game to run. http://comicbook.com/gaming/2018/05/13/wolfenstein-2-for-nintendo-switch-reported-install-size/ Ikkje noe unormal størrelse på et slikt spill i 2018. Wolfenstein kjøper jeg pp pc Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2018 - VANSKELIG, MEN GIR EN FANTASTISK MESTRINGSFØLELSE https://www.dagbladet.no/video/FRUPoFw9a98 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 14. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2018 Noen som har testet å koble Wii U til en pc-skjerm, via hdmi og samtidig koblet inn analog Wii kabel for lyd til hodetelefoner? Fungerer det bra? Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 14. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2018 Kan du ikke bare koble hodetelefonene i GamePad'en? Men ja, under Settings > TV > TV Sound Output, så har du "Output Cable Settings": Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Kan du ikke bare koble hodetelefonene i GamePad'en? Men ja, under Settings > TV > TV Sound Output, så har du "Output Cable Settings": Fordi jeg leste at flere spill ikke sender all lyd til gamepaden. Har du testet dette? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg rører altså... skulle jo vært lagt i Nintendo tråden. Regnet egentlig med at Wii U sender lyd ut samtidig via analog utgangen og at kabelen til Wii passer her. Problemet, slik jeg ser det, er at lydnivået ikke er justerbart. Kommer antagelig å brukes til et Astro A50 headset, som vel har en aux inngang i "lydboksen" og som er passende til dette? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg har hørt litt blandede ting om Tropical Freeze. Jeg var i utgangspunktet innstilt på å kjøpe det siden jeg likte Donkey Kong Country Returns, men flere av youtuberne jeg følger har snakket om at kontrollene er shaky og det er en dødssynd i en vanskelig platformer. Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Skeptisk på Tropical Freeze selv. Mange skryter det opp i skyene men jeg er ikke overbevist. Tar heller enda en gjennomspilling av DKC 1-3 på Snes Classic Mini. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Blir i hvert fall ikke kjøpt siden jeg sitter på Wii U utgaven, fortsatt uåpnet. Endret 15. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg hadde ikke noe problem med kontrollene. Spillet var heller ikke spesielt vanskelig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 Jeg storkoste meg med TF på Wii U og kan ikke huske at det var noe problemer med kontrollene der. Anbefaler dere å gi det et forsøk, for det er et av de beste platformspillene som har kommet de siste årene. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Endret 15. mai 2018 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå