Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Jeg er den perfekte Switcher. Bruker den mest i håndholdt, men å sette den i dokken og spille videre på TV er utrolig sømløst og tilfredsstillende. Men nå er det nok over måned siden jeg har rørt maskinen. Håper på noen gode spill snart!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Basert på tre ulike personer her sin bruk så kan man konkludere med at Nintendo virkelig har funnet et godt konsept.

Neste Switch blir sikkert perfekt. Skulle gjerne hatt et Zelda-spill med litt penere grafikk, selv om jeg digger stilen i BotW.

Lenke til kommentar

Wolfenstein 2

The report indicates that the game will require a massive 23GB download in order to work. This is apparently on top of the 13.7GB that’s required for the game download in general, meaning you’ll need a total of at least 37GB in order to get the game to run.

http://comicbook.com/gaming/2018/05/13/wolfenstein-2-for-nintendo-switch-reported-install-size/

Ikkje noe unormal størrelse på et slikt spill i 2018. Wolfenstein kjøper jeg pp pc ;)

Lenke til kommentar

Jeg rører altså...  :green:  skulle jo vært lagt i Nintendo tråden.

Regnet egentlig med at Wii U sender lyd ut samtidig via analog utgangen og at kabelen til Wii passer her.

Problemet, slik jeg ser det, er at lydnivået ikke er justerbart. Kommer antagelig å brukes til et Astro A50 headset, som vel har en aux inngang i "lydboksen" og som er passende til dette?

Lenke til kommentar

Jeg har hørt litt blandede ting om Tropical Freeze. Jeg var i utgangspunktet innstilt på å kjøpe det siden jeg likte Donkey Kong Country Returns, men flere av youtuberne jeg følger har snakket om at kontrollene er shaky og det er en dødssynd i en vanskelig platformer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...