Serjiously Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Synes det virker som man kan ha det utrolig gøy med Labo. Synd jeg ikke kjenner noen 7-12-åringer, så et kjøp virkelig kunne rettferdiggjøres. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 The Science Dude! Bill Nye er alltid morsom å se på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 (endret) En på twitter posta dette bildet. Nintendo labo death match. Spicy. Endret 21. april 2018 av Bytex Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Hvilken Switch carry case vil dere anbefale? Litt usikker på om jeg skal bare gå for en helt basic case kun til selve Switchen eller om jeg skal gå for full pakke å kjøpe en messenger bag. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. april 2018 Del Skrevet 21. april 2018 Zelda veske... fett!!! Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Skal den bare brukes hjemme så trenger du ingenting. Skal du hovedsaklig ta den med for å spille bærbart på tog/fly/osv så trenger du bare en liten carry case. Skal du ta med deg hele oppsettet (med dock) for å koble på en annen TV på hotellrom i ferien, e.l. så kjøper du en større reiseveske. Jeg har denne til når jeg skal være borte en stund og være enten "hjemme" hos familien i Trondheim, eller på ferie: ...og denne til når jeg skal på kortere utflukter: Jeg har også denne, men den har kun vært brukt et par ganger: Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hjelper ikke så mye når du ikke inkluderer linker til produktene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg kjøpte en til bare Switch men angrer litt på at jeg ikke bare kjøpte den store som har plass til dock og alt det andre. Veldig ålreite priser på de da. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har en veske for kun Switchen. Helt perfekt for meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Om jeg skal ta med switchen ut av huset (ikke skjedd enda) så bruker jeg den skreddersydde væsken som fulgte med Skull&Co gripcasen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 (endret) Takk for tips og hadde allerede sett på alle som er nevnt. Zelda messenger bagen er visst ikke så lett å få tak i lengre og måtte eventuelt bli fra ebay til rundt dobbel pris av den vanlig generiske messenger bagen, men så viktig er ikke Zelda motivet altså Tror uansett jeg kommer til å ta den med på farta. Vurderer også en slik: Endret 22. april 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Jeg har denne. Har bare brukt den en gang, men bruker ofte den lille vesken som også følger med. Denne er også veldig praktisk og grei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Et annet godt alternativ: 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Nintendo Labo reviewNintendo has turned cardboard into a joyful ode to creation https://www.polygon.com/2018/4/23/17266352/nintendo-labo-review-variety-robot-kit https://www.nintendo.co.jp/labo/parts/ Endret 23. april 2018 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Faen for et nydelig spill. Hype! Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Blir en veldig fin sommer. Ta med Switch på telttur og spille Octopath Traveler i soveposen etter en lang dag med fisking. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Forhåndsbestilte faktisk Travelers Compendium Edition i dag. Spillet ser helt magisk ut. Tror det blir kandidat til GotY for mange i år. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Er det på grunn av nostalgi de "dummer" ned grafikken? Skulle vel tro at Switchen klarer å holde stabil fps på spillet??? Havner ikke på shoppinglisten hos meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 (endret) Det er nostalgi ja. Det ser ut som Chrono Trigger bare i 2.5D. Det er en helt bevisst stil ikke noe neddumming av grafikk. Endret 23. april 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå