Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Joda, er ikke det at det er dyrt, men jeg spiller lite online på andre konsoller, og på Switch er det så og si ingen spill jeg kunne tenke meg å spille online, eneste er som sagt trading i Pokémon. Når Nintendo i tillegg tilbyr så og si ingenting på online-fronten og samhandling med andre, så føles det som penger ut av vinduet uansett hva det koster. Virtual Console har det vel gått rykter at man uansett må betale for i tillegg.

Akkurat det med Pokémon trading er veldig trist, dersom det skulle bli slik jeg frykter, da trading er en svært stor del av spillet (konkurransekamper med andre er også noe mange gjør), og dette har alltid kunnet bli gjort gratis i Pokémon.

For meg blir det jo en no-brainer da jeg spiller splatoon 2. Snart kommer nok en stor-oppdatering med nye brett. Og senere kommer også en dlc (man riktignok må kjøpe) med en ny Single-player-del. Splatoon 2 er et spill som er i konstant utvikling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står nok over online på Switch selv, har maks to timer online i MK8D så langt, og ingen planer om å kjøpe andre mp-spill. Hvis det var slik at man fikk et gratis klassisk spill i måneden så er ikke det nok da jeg har hacket min SNES Classic Mini og har alle spill jeg kunne tenkt meg der.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å prøve en evt trial periode og se hva som er der. Kommer det månedtlige spill som på PS+ eller en drøss med VC spill er jeg med. Multiplayer spilling er ikke min greie. Jeg har nes/snes emulator på PC og har null bruk for en dyr plastboks med noen spill inni. Splatoon 2 er jeg smått på gli for å prøve, men likte ikke S1 på Wii U noe særlig. Spilte bare et par timer.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Rocket League er gøy i et par timer men så blir det for repetetivt.

Slik er jo de fleste multiplayerspill. Er man derimot god i et "repetetivt" spill, så er det ofte gøyere. Veldig mange MP spill er "repetetivt", men gud hvor gøy det er når man føler at man mestrer noe ekstra godt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Prisen for online skal angivelig være 20 USD i året? Nintendo har vært ganske konsekvente på at 20 USD = 160 NOK.

Var det ikke snakk om et NES-spill i måneden, og at man beholder spillet så lenge man har abonnement? Isåfall er jo det nesten verdt 160kr i året i seg selv.

Men vi får se. Hvis de finner på å låse skylagring bak en betalingsmur kommer jeg til å bli gretten og grinete, og da vil jeg ikke ha den dumme onlinen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...