SpillRune Skrevet 9. april 2018 Rapporter Del Skrevet 9. april 2018 SNES Classic Mini har ikke Bluetooth så det er umulig at noen JoyCons skal kunne styre noe somhelst der... så, ja det var nok demo/attract mode. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. april 2018 Rapporter Del Skrevet 9. april 2018 Argh! Sa til meg selv at Nintendo Switch skal bli konsollen der jeg ikke ender opp med bomkjøp og at jeg har flere spill enn jeg faktisk spiller, men allerede har jeg 10 spill etter 6 måneder. Og både Enter The Gungeon og Owlboy skuffet så hardt at jeg nå har to spill jeg vet jeg aldri kommer til å fullføre på Switch. Fra nå av blir det kun eksklusiver på Switch. Nekter å la den maskinen også ende opp med en enorm backlog. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2018 Rapporter Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Ja bare slutt å kjøpe alle de gamle steam-spillene og spar deg til exclusives så går det bra Endret 9. april 2018 av Bytex Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. april 2018 Rapporter Del Skrevet 9. april 2018 Tenker liksom at Switch er den perfekte indiemaskinen, og at det blir lettere å fullføre spill på den enn på PC. Så da kjøper jeg spill for andre gang på den. Men neida, spill havner i backlogen uansett hvis de ikke fenger. Blir å vente på Octopath Traveler nå. Eneste spillet på Switch som jeg vet kommer som frister, og det er litt digg egentlig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. april 2018 Rapporter Del Skrevet 9. april 2018 Det er ikke så veldig mye i horisonten på Switch for meg heller. Det er for det meste porter av Wii U-spill jeg allerede har. Octopath Traveller er det eneste jeg vet jeg kommer til å kjøpe. Så får vi se på e3 hva Nintendo har på gang. Det blir i hvert fall spennende. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2018 Rapporter Del Skrevet 9. april 2018 Switch er, og kommer nok alltid til å være, en nærmest ren eksklusiver maskin. Spiller også bare single-player eller split-screen spill, så jeg kommer ikke til å betale for online-tjeneste, med mindre Nintendo kommer en slags insane deal, noe jeg ser på som nesten fullstendig usannsynelig. Litt kjipt er om det kommer mye Virtual console, men vesentlig verre er tanken på at trading av pokémon, i det nye spillet til Switch, vil bli låst bak en pay-wall. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Switch er, og kommer nok alltid til å være, en nærmest ren eksklusiver maskin. Spiller også bare single-player eller split-screen spill, så jeg kommer ikke til å betale for online-tjeneste, med mindre Nintendo kommer en slags insane deal, noe jeg ser på som nesten fullstendig usannsynelig. Litt kjipt er om det kommer mye Virtual console, men vesentlig verre er tanken på at trading av pokémon, i det nye spillet til Switch, vil bli låst bak en pay-wall. Mye basert på spekulasjoner her da. Men Nintendo selv har vel gått ut med en cirkapris på rundt 20 USD i året. Og om det da blir snakk om 200-250 kr i året for onlinetjenesten så blir jeg å abonnere på det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Joda, er ikke det at det er dyrt, men jeg spiller lite online på andre konsoller, og på Switch er det så og si ingen spill jeg kunne tenke meg å spille online, eneste er som sagt trading i Pokémon. Når Nintendo i tillegg tilbyr så og si ingenting på online-fronten og samhandling med andre, så føles det som penger ut av vinduet uansett hva det koster. Virtual Console har det vel gått rykter at man uansett må betale for i tillegg. Akkurat det med Pokémon trading er veldig trist, dersom det skulle bli slik jeg frykter, da trading er en svært stor del av spillet (konkurransekamper med andre er også noe mange gjør), og dette har alltid kunnet bli gjort gratis i Pokémon. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Har null forventninger til hva Nintendo måtte diske opp med av en eller annen online struktur, så kan vel ikke bli annet enn positivt overrasket. Men igjen, så er det kun snakk om noen få øl på byen i kostnader. Endret 10. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Er det ikke sånn at i Pokemon så har man kunne overført pokemonene sine fra andre versjoner? Har ei vennine som spiller dette og mener hun har pokemons helt tilbake fra Red/blue spillene? Tipper Nintendo har en måte å komme irundt dette på selv om du ikke har online tjenesten. Måjo kunne bli mulig å flytte pokemonene fra 3ds til switch og motsatt? Noe tungvint løsning dette da, men hei vi snakker Nintendo her. Selv spiller jeg lite online så jeg kommer til å vente med online medlemskap til Animal Crossing kommer. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Argh! Sa til meg selv at Nintendo Switch skal bli konsollen der jeg ikke ender opp med bomkjøp og at jeg har flere spill enn jeg faktisk spiller, men allerede har jeg 10 spill etter 6 måneder. Og både Enter The Gungeon og Owlboy skuffet så hardt at jeg nå har to spill jeg vet jeg aldri kommer til å fullføre på Switch. Fra nå av blir det kun eksklusiver på Switch. Nekter å la den maskinen også ende opp med en enorm backlog. Owlboy en skuffelse altså? På grunn av spillet i seg selv eller funket det dårlig på switch? Skulle tro det gjorde seg godt på en håndholdt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Jeg kjøpte Owlboy ved lansering på Pc, men jeg har aldri spilt det ferdig. Det var ett eller annet som ikke engasjerte med det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Jeg og..spilte en par timer og har aldri starta det igjen. Det ligna på mange Amiga-spill jeg spilte som kid, men det ble for stort og "åpent" etter hvert. Mista fokus. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Argh! Sa til meg selv at Nintendo Switch skal bli konsollen der jeg ikke ender opp med bomkjøp og at jeg har flere spill enn jeg faktisk spiller, men allerede har jeg 10 spill etter 6 måneder. Og både Enter The Gungeon og Owlboy skuffet så hardt at jeg nå har to spill jeg vet jeg aldri kommer til å fullføre på Switch. Fra nå av blir det kun eksklusiver på Switch. Nekter å la den maskinen også ende opp med en enorm backlog. Owlboy en skuffelse altså? På grunn av spillet i seg selv eller funket det dårlig på switch? Skulle tro det gjorde seg godt på en håndholdt. Spillet passer bra på Switch, men gameplayet er dørgende kjedelig. På PC ga jeg opp etter Advent, men denne gangen kom jeg til partiet i den mørke jungelen og ga opp fordi det var sjukt frustrerende. Kontrollene er klumsete, og våpnene man har har for kort rekkevidde og gjør for lite skade. Spillet kræsjer visstnok en del på Switch, selv om jeg ikke opplevde det selv. Endte opp med å se resten av spillet på YouTube. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Enig i at Owlboy ble kjedelig. Fantastisk rent visuelt, men story og gameplay var tamt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Jeg spilte gjennom det på PC og synes det var veldig bra. Kan ikke huske om jeg spilte med mus og tastatur eller kontroller, men hadde ingen problemer med styringen så vidt jeg kan huske. Savnet heller ikke noe kart. Gjorde meg kjent med omgivelsene da jeg utforsket at jeg til slutt visste hvor alt var. Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Kontrollene er milevis bedre med mus og tastatur. De burde endret litt på kontrollene med kontroller, å erstatte venstre og høyre museklikk med L2 og R2 funker dårlig. Hvis man spiller igjennom spillet fra A-Å raskt er det ikke så vanskelig å finne fram, men tar man en pause er det klin umulig å vite hvor man skal og man endre opp med å fly rundt på måfå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Blir som med kvinnfolka, er ikke bare utseendet som teller, sier'em! *klaske på låret* Endret 10. april 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. april 2018 Rapporter Del Skrevet 10. april 2018 Kontrollene er milevis bedre med mus og tastatur. De burde endret litt på kontrollene med kontroller, å erstatte venstre og høyre museklikk med L2 og R2 funker dårlig. Hvis man spiller igjennom spillet fra A-Å raskt er det ikke så vanskelig å finne fram, men tar man en pause er det klin umulig å vite hvor man skal og man endre opp med å fly rundt på måfå. Da spilte jeg sannsynligvis med mus og tastatur. Og ja, jeg forstår at det blir vanskelig å finne frem hvis man tar pauser og spiller andre spill i mellomtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå