fnwilborn Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Fem minutter med DKC: Tropical Freeze som Funky Kong: Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Tok for moro skyld en rask opptelling i digitale og fysiske spill: På Nintendo Switch har jeg 14 spill, hvorav 10 digitale. Ikke verst etter et år. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Har bare 6 spill, alle fysiske. Zelda: BotW, SM Odyssey, Mario + Rabbids, Xenoblade 2, Lost Sphear og The Longest Five Minutes. Neste kjøp blir vel Octopath Traveller i juli. Edit: 7. Fikk Skyrim til jul. Endret 31. mars 2018 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Gruble2000 Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Jeg har så langt ingen fysiske spill Har kjøpt Zelda, Mario, Mario Kart, Celeste, Golf Story, Enter The Gungeon og Steamworld Dig digitalt Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Flere av de digitale spillene er billige, men gode, indiespill da. Fysisk: Mario + Rabbids Kingdom Battle Mario Kart 8 Deluxe Rayman Legends: Definitive Edition The Legend of Zelda: Breath of the Wild Digitalt: Arcade Archives MARIO BROS. Bulb Boy RiME Snake Pass Stardew Valley Steamworld Dig Super Mario Odyssey The Sparkle 2 EVO Toki Tori Violett Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Ble nyskjerrig på hva jeg har. Fysisk: Breath of the Wild Super Mario Odyssey Digital: Mario Kart 8 Deluxe Stardew Valley Golf Story Crawl Shovel Knight Treasure Kamiko Enter The Gungeon Owlboy Så 10 spill totalt ila 5 måneder jeg har hatt maskinen. Ca like mange som jeg har på PS4 som jeg har hatt noen år nå. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Har 3 spill, Xenoblade 2, Super Mario Odyssey og Mario + Rabbids - alle fysiske. Eid Switch i snart 4 måneder. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Ble nyskjerrig på hva jeg har. Fysisk: Breath of the Wild Super Mario Odyssey Digital: Mario Kart 8 Deluxe Stardew Valley Golf Story Crawl Shovel Knight Treasure Kamiko Enter The Gungeon Owlboy Så 10 spill totalt ila 5 måneder jeg har hatt maskinen. Ca like mange som jeg har på PS4 som jeg har hatt noen år nå. Ikke verst! Mine fjorten er siden konsollens release. Har hørt Owlboy er ganske buggy ennå på Switch, hva synes du om spillet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Fysisk: Breath of the WildSuper Mario Odyssey Mario Kart 8 Deluxe Digitalt: OPUS: The Day We Found Earth Nå har jeg hatt en god pause fra Switch i ganske lang tid, så er en stund siden jeg var innom og kikket på markedet online der, kanskje det har kommet noe nytt og spennende Endret 31. mars 2018 av Mala Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 Fysisk: 2xZelda breath of the wild Super Mario Odyssey Xenoblade Chronices 2 Rime Marvel Super heroes2 Splatoon2 Mario + Rabbids Kingdom Battle Download: Night in the Woods Fe Timbleweed park Gear Club unlimited Pluss en 4-5 småspill som er sletta igjen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Oi! Flere som har overraskende mange spill, men er faktisk noen som har færre spill enn meg også, det hadde jeg ikke trodd, ettersom min Switch for det meste har støvet ned en god stund nå. Slenger meg på. Fysisk: Zelda Breath of the Wild Mario + Rabbids Pokkén Tournament DX Super Mario Odyssey Digitalt: Mario Kart 8 Deluxe Edit: Xenoblade Chronicles 2 må jeg virkelig vurdere å kjøpe, men håper Nintendo har noe stort å friste meg med til E3. Endret 31. mars 2018 av Rider of Reason Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) kero79, hvorfor har du 2 fysiske BotW? Uansett, jeg har fysisk BotW og ikke noe annet siden jeg kjøpte CE, men er veldig usikker på om jeg skal gå 100% digitalt når jeg anskaffer Switch eller fortsette kjøpe fysisk. Angrer litt på at jeg ikke gikk fullt ut digitalt på Xbox og PS4 i alle fall. Endret 31. mars 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 (endret) Fysisk: Zelda BotW Super Bomberman R Super Mario Odyssey Mario+Rabbids 1-2 Switch The Binding of Isaac afterbirth+ Cave Story+ (første utgave med manual og mini-OST) Arms Xenoblade Chronicles 2 Pokken Tournament DX Splatoon 2 Cars 3 Skylanders: imaginators Lego city undercover Has-been-heroes Disgaea 5 Complete Mario Kart 8 deluxe Digitalt: Stardew valley Golf story Sonic mania I am setsuna Snake pass Fast TMX Snipperclips Human resource machine Little inferno Kamiko Har hatt konsollen fra dag 1. Endret 31. mars 2018 av CaZpeR Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 31. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2018 kero79, hvorfor har du 2 fysiske BotW? Uansett, jeg har fysisk BotW og ikke noe annet siden jeg kjøpte CE, men er veldig usikker på om jeg skal gå 100% digitalt når jeg anskaffer Switch eller fortsette kjøpe fysisk. Angrer litt på at jeg ikke gikk fullt ut digitalt på Xbox og PS4 i alle fall. Fordi jeg kjøpte en brukt switch til kona som bursdagspresang og der fulgte det med Breath of the Wild. Måtte kjøpe den brukt da det ikke fantes nye å oppdrive i butikkene. Om jeg hadde fått kjøpt en ny så hadde jeg sikkert måtte kjøpt med Zelda da jeg garantert hadde havnet bakerst i køen om vi bare hadde hatt et eksemplar. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. april 2018 Rapporter Del Skrevet 1. april 2018 Har 3 spill jeg. Fysisk Mario+rabbids Digitalt Super Mario Odyssey Sonic mania Hadde sett for meg at jeg skulle ha flere spill enn det, men bruker Switchen veldig sjelden da jeg bruker alt for mye tid på Fortnite og pubg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. april 2018 Rapporter Del Skrevet 1. april 2018 *snip* Ikke verst! Mine fjorten er siden konsollens release. Har hørt Owlboy er ganske buggy ennå på Switch, hva synes du om spillet? Switch har blitt en indie-maskin for meg, så har blitt mange indie-spill på salg. Har ikke opplevd noen bugs i Owlboy enda, er vel en to-tre timer inne i spillet. Kjøpte det for noen dager siden på salg. Syns å ha lest at det sliter med minnelekasjeproblemer, så om man ikke spiller lange økter i slengen bør det gå bra. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. april 2018 Rapporter Del Skrevet 1. april 2018 *snip*Ikke verst! Mine fjorten er siden konsollens release. Har hørt Owlboy er ganske buggy ennå på Switch, hva synes du om spillet? Switch har blitt en indie-maskin for meg, så har blitt mange indie-spill på salg. Har ikke opplevd noen bugs i Owlboy enda, er vel en to-tre timer inne i spillet. Kjøpte det for noen dager siden på salg. Syns å ha lest at det sliter med minnelekasjeproblemer, så om man ikke spiller lange økter i slengen bør det gå bra. Nice. Takk for svar. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. april 2018 Rapporter Del Skrevet 1. april 2018 SOLID SNAKE CAUGHT SNEAKING INTO SUPER SMASH BROS. FOR NINTENDO SWITCH https://www.nintendo-insider.com/solid-snake-caught-sneaking-into-super-smash-bros-for-nintendo-switch/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. april 2018 Rapporter Del Skrevet 1. april 2018 https://www.gamelegends.it/255789/grand-theft-auto-v-arrivera-su-nintendo-switch/ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2018 Rapporter Del Skrevet 1. april 2018 https://www.gamelegends.it/255789/grand-theft-auto-v-arrivera-su-nintendo-switch/ ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå