Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Storkoser meg med Mario Odyssey. 

For meg ble Zelda BOTW en skuffelse. Spillet er bra, men føles ikke som et Zelda spill.

Divine Beast er ikke noen erstatning for dungeons. Det er bare 4 av dem, og de har samme kjedelige temaet og utformingen er ganske lik.

I tidligere Zelda spill var det alltid så spennende å komme til en ny dungeon, utforske, finne nye ting og en episk bosskamp til slutt. I BOTW mangler vi alt dette. Bossene er for like. Jeg har spilt meg gjennom 2 divine beast. Føler at jeg orker ikke mer, fordi jeg har sett det meste spillet har å by på.

Savner dungeons som vi hadde i Ocarine of Time, Twilight Princess og Skyward Sword og variasjon i sluttbossene.

Det er synd å si det, men BOTW rangerer jeg lavest av alle 3D Zelda spillene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk Link-amiibo i posten i dag. Er egentlig motstander av å betale for å få ekstra innhold i spill, men å ha en figur av en spillkarakter jeg har hatt et forhold til i over 20 år er jo egentlig litt stas, og artig å få både Epona og outfitet fra OoT i BotW. 

Lenke til kommentar

Kan få et par kostymer i Bayonetta 2 også med den Linken. Kjekt at de virker over mange spill, ikke bare ett spesifikt. Bayonetta har jo ingenting med Zelda å gjøre, men man kan hente 4000 gold og 10 av hver ingrediens hver dag med den amiiboen. 

Bayonetta med Link drakt og master sword/shield er litt av et syn. Får noen unike moves også.

post-11520-0-77968800-1521553116_thumb.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja jeg syns det er morsomt å replaye kapitler med en tullete Princess Peach drakt og Bowser wicked weave animasjoner. Spiller alltid default costume først så ikke cutscenes blir bare tull første gang jeg ser dem.

Link drakten sin spesialitet er at man kan autoblokke angrep ved å ta stikka mot angriperen når han slår. Litt som å deflecte Guardian-lasern.

Det er et Star Fox-kostyme også som unlocka med den amiiboen, da får man en Arwing gun med charge attack på.

post-11520-0-39682600-1521553851_thumb.png

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

“Nintendo Switch remains on a record-setting sales pace,” said Piscatella. “Over the first twelve months in market, Nintendo Switch has achieved the highest installed base for a console platform in history.”

Når var sist gang du postet et innlegg som ikke bare var kopiert fra en artikkel du fant?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Oppdaget akkurat at høyre JoyCon ikke fester seg til konsollen lenger. Andre som har opplevd det?

Hadde lignende feil, den løsnet fra konsollen hvis jeg rykket litt på den.

Sendte inn kun joycon som ble reparert.

Takk. Uff, nå suger det at jeg solgte Pro kontrolleren for har bare det ene settet med JoyCon. Får sende den inn når God of War kommer ut. Tok det lang tid å få den reparert?

Lenke til kommentar

Er du heldig så kan det gå raskere. Leverte inn min joycon (hadde problemer med at den koblet ut ved trådløs bruk) på Gamestop hvor jeg kjøpte konsollen. Tok 1 kalenderuke + 1 dag (så totalt 7 arbeidsdager hvis vi tar med dagen jeg leverte joyconen).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det tok i underkant av to uker. Jeg hadde pro kontroller så greide meg fint i mellomtiden :)

Spill PS4 i mellomtiden du :)

Ålreit, takk. Da passer det nok å sende den inn i april ja. Den sitter fortsatt ganske fast, men låser seg ikke helt. Antar den bare blir løsere og løsere med tiden.

Noe spesiell grunn til at du solgte procontrollerne DKC?

Jeg spiller ca 70 % av tiden i håndholdt modus, og når jeg spiller på TV-en så liker jeg godt å sitte avslappet med en JoyCon i hver hånd. Syns heler ikke prisen på Pro-kontrolleren var verdt det i forhold til hvor lite jeg brukte den, så solgte den etter kanskje 15 timers bruk ila to måneder. Skaffet meg en SNES Classic Mini med de pengene så veldig fornøyd med det byttet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

“Nintendo Switch remains on a record-setting sales pace,” said Piscatella. “Over the first twelve months in market, Nintendo Switch has achieved the highest installed base for a console platform in history.”

Når var sist gang du postet et innlegg som ikke bare var kopiert fra en artikkel du fant?

Da må du nesten gå tilbake å se!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...