...... Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Folk faker overreaksjon for å få oppmerksomhet. Ikke noe nytt, og heller ikke rart siden de får oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Youtubere trenger bare mere views. Selv dere som sprer video dere IKKE liker tjener de penger på. Altså all PR er win/win. Sprer dere videoen med kommentar "lol fy faen så patetisk se på dette!!!" til 100 andre har de altså fått 100 flere views og tjent penga sine likevel. Endret 11. mars 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Spilte Smash en del på Gamecube husker jeg, utgaven jeg kjøpte til Wii har fremdeles plasten på Er nok ikke det spillet jeg ser mest frem til på Switch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 (endret) Har aldri spilt ett smash spill foruten om i demokiosken til Gamecube når den kom. Kanskje noe på N64 en sjelden gang på besøk hos noe, men det husker jeg rett og slett ikke. Endret 11. mars 2018 av Mala Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. mars 2018 Del Skrevet 11. mars 2018 Minner om da sonic mania ble presentert første gang. Tok jo helt av i salen. Værste er fra ca. 5:10 og ut: Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 (endret) Gikk ikke reaksjonen til Twilight Princess også ganske i taket? Vi må jo huske at det stort sett er amerikanere vi ser på her. De har en litt annen måte å vise entusiasme på en oss mer sindige nordmenn. Når det gjelder Smash, så spilte jeg jo litt Melee i sin tid, men det er ikke mitt favorittspill. Jeg mister fort tålmodigheten av spill med "vanskelige" kontroller. Endret 12. mars 2018 av Mør stønt-ape Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 https://twitter.com/elmerelmer/status/972194362351210496/photo/1 https://mashable.com/2018/03/12/nintendo-switch-comfy/#MeWiIDIrQiqO Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Og de sier man skal legge bort mobil og ipad før man skal sove.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Switch-oppdatering nært forestående, ser der ut til: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/83rkxn/switch_update_should_be_coming_out_soon/?st=jeokem5o&sh=a9ec2191 Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Improvements Included in Version 5.0.0 (Distributed 03/12/2018) Added the following system functionality Facebook and Twitter friends that also use Nintendo Switch can now be added through Friend SuggestionsFriend suggestions are based on the Facebook and Twitter accounts you have linked to your Nintendo Account To view your friend suggestions, from the top left of the HOME Menu head to your User Page > Friend Suggestions You must be 13 or older to use this feature Select from 24 new ARMS and the Kirby series icons for your userTo edit your user icon, head to your My Page on the top left of the Home Menu > Profile Digital software purchases made from a PC or smart device will start downloading sooner than previously, even if the Nintendo Switch console is in Sleep Mode Filter News to view only unread news or news from specific channels To keep the Parental Controls PIN private, the default method for PIN entry has been changed to entering using the Control Stick and buttons instead of the on-screen number padWhen prompted to enter you Parental Controls PIN, press and hold the + Button to change between input methods Captured videos in the Album will be restricted by Parental Controls depending on the Restricted Software setting and Software Rating Organization Using the Nintendo Switch Parental Controls app, add specific software titles to your whitelist to exclude them from the console’s Parental Controls Restricted Software settingPlay-Time Limit restrictions will still apply even when the software title has been whitelisted. Receive notification when pre-purchased software is ready to play Nintendo Switch Pro Controller grip colors will now display in the Controllers menu General system stability improvements to enhance the user's experience, including: Resolved an issue that caused Play Activity to display incorrectly in the Profile section of your User Page Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Jah, det var absolutt INGENTING jeg har bruk for der Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Jippi, Kirby-profilbilde. Lurer på når Nintendo tar et ordentlig steg fremover med system-oppdateringene. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Jeg ser nytte i Twitter og Facebook-koblingene. Nye bilder er fint, men bryr meg lite om Arms og Kirby. Ellers er det hovedsaklig foreldrekontrollting, og det bruker jeg ikke. Men notification på at noe jeg har forhåndsbetalt for lenge siden er klart til spilling er absolutt praktisk. Også har de fiksa problemet med at registrert spilletid ble nullstilt, så da er det en ting mindre å være sinna på der også. Sjekka aldri om mine tider var nullstilte, men alt er riktig nå hvertfall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Lurer på når Nintendo tar et ordentlig steg fremover med system-oppdateringene. Ser ingen grunn til å forvente noe som helst fra Nintendo på den fronten. De er flinke til å finne på nye duppeditter, men ellers er de umåtelig konservative. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Mindre enn forventet i 5.0 der ja. Blir nok en større oppdatering når de lanserer onlinetjenesten og Virtual Console-greia. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Ja det var ganske stusselige greier. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Ingen 4k HDR støtte altså, neivell Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Ingen 4k HDR støtte altså, neivell Kommer ikke før i 2039. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Ingen 4k HDR støtte altså, neivell Kommer ikke før i 2039. Troverdige rykter sier Switch versjon 7.0.1.9.7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå