LarZen Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Om dette stemmer så er sjansen stor for at Switch vil få samme skjebne som WiiU med tanke på tredjeparts utviklere. Switch burde kunne matchet PS4/XBO for å gjøre den mer appellerende for spillere men også pga det ville gjort jobben med porting så mye "enklere" for utviklere. Jeg skal ha Switch pga Zelda. Men jeg frykter dette ender som WiiU. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Om dette stemmer så er sjansen stor for at Switch vil få samme skjebne som WiiU med tanke på tredjeparts utviklere. Switch burde kunne matchet PS4/XBO for å gjøre den mer appellerende for spillere men også pga det ville gjort jobben med porting så mye "enklere" for utviklere. Jeg skal ha Switch pga Zelda. Men jeg frykter dette ender som WiiU. hvorfor blir WiiU gjort til en taper? Vi fikk masse flotte spill på den: mk8, smash bros, mario. Har hatt det kjempe gøy med den Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Fordi den solgte så dårlig regner jeg med. Samt at tredjeparter ikke ville lage spill til den pga. svak maskinvare? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Som nevnt så solgte WiiU veldig dårlig og ble dessverre en liten fadese for Nintendo. Det hjalp jo ikke at tredjepart spill solgte veldig dårlig og at resultatet av det ble at utviklere ga opp maskinen. Og om maskinvaren er endel lavere en hva som ble standard i konsoll markedet for 3 år siden så er muligheten for at det samme kan skje igjen. Det jeg håper på er at utviklere isteden for å porte over multiplatform spill er å lage nye unike spill til Switch. Noe som kan jo være mer aktuelt om dem lager spillene til både 3DS og Switch. Har liten tro på at i det lange løp at vi vil se mye PS4/XBO spill på Switch om denne hardwaren stemmer. Vi får se hvordan det går. Men jeg ser lite forskjell ifra WiiU til å kunne gi en sterk indikasjon for at det ikke vil skje.. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Vil det komme Wii U-spill på Switch? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 For å være ærlig så stemmer neppe ryktet om Maxwell. For mye som ikke henger på greip i følge de som kan teknologien. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Vil det komme Wii U-spill på Switch? Vi vet veldig lite, men det ser ut til at det kommet flere oppgraderte utgaver ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Jeg leste et sted at Nintendo Switsh er på lik linje med Xbox One men ikke like sterk som Playstation 4 ikke pro jeg mener da. Endret 17. desember 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Kun rykter, som alt annet for øyeblikket, Joking. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 (endret) Jeg leste et sted at Nintendo Switsh er på lik linje med Xbox One men ikke like sterk som Playstation 4 ikke pro jeg mener da. http://venturebeat.com/2016/12/14/nintendo-switch-specs-less-powerful-than-playstation-4/ Bruker 3 år gammel hardware.Maxwell Tegra. Edit: Ikke sterkere enn 3 år gamle ps4. Endret 17. desember 2016 av JoseCuervo Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Maxwell er et av ryktene Jose. Folk med peiling sier det er ting ved det ryktet som virker fishy. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg leste et sted at Nintendo Switsh er på lik linje med Xbox One men ikke like sterk som Playstation 4 ikke pro jeg mener da. http://venturebeat.com/2016/12/14/nintendo-switch-specs-less-powerful-than-playstation-4/ Bruker 3 år gammel hardware.Maxwell Tegra. Edit: Ikke sterkere enn 3 år gamle ps4. Maxwell er et av ryktene Jose. Folk med peiling sier det er ting ved det ryktet som virker fishy. Stoler mer på Nintendo selv da di sier hva som er Swish, en di ryktene da. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Maxwell er et av ryktene Jose. Folk med peiling sier det er ting ved det ryktet som virker fishy. Satser på at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Stemmer ikke,den blir på høyde med xbone,utviklere har antydet det..husker dessverre ikke kilde,men dette er ikke så ukjent lenger Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Om dette stemmer så er sjansen stor for at Switch vil få samme skjebne som WiiU med tanke på tredjeparts utviklere. Switch burde kunne matchet PS4/XBO for å gjøre den mer appellerende for spillere men også pga det ville gjort jobben med porting så mye "enklere" for utviklere. Switch trenger ikke å matche noe annet. Nintendo trenger bare å lage spill folk ønsker å kjøpe. Det er spillene som selger konsoller. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg leste et sted at Nintendo Switsh er på lik linje med Xbox One men ikke like sterk som Playstation 4 ikke pro jeg mener da. http://venturebeat.com/2016/12/14/nintendo-switch-specs-less-powerful-than-playstation-4/ Bruker 3 år gammel hardware.Maxwell Tegra. Edit: Ikke sterkere enn 3 år gamle ps4. Maxwell er et av ryktene Jose. Folk med peiling sier det er ting ved det ryktet som virker fishy. Stoler mer på Nintendo selv da di sier hva som er Swish, en di ryktene da. Og Ninty har sagt nada så langt. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Om dette stemmer så er sjansen stor for at Switch vil få samme skjebne som WiiU med tanke på tredjeparts utviklere. Switch burde kunne matchet PS4/XBO for å gjøre den mer appellerende for spillere men også pga det ville gjort jobben med porting så mye "enklere" for utviklere. Switch trenger ikke å matche noe annet. Nintendo trenger bare å lage spill folk ønsker å kjøpe. Det er spillene som selger konsoller. Det klarte ikke Nintendo å gjøre med WiiU. Så vi får håpe dem får det til med Switch. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg håper bare at nye zelda også kommer på Wii U. Vet det er sagt at det skal det så langt, men den drøyer såpass lenge nå at jeg er redd for at de skorter Wii U planene for å pushe mer Switch. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Fra Reddit, bekreftede spill til Switch, med kilder: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1EpbI3xz8rtoEhDKjlTKp-zzkpxgnslo9YJbYuoGlvDI/edit#gid=0 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2016 Jeg håper bare at nye zelda også kommer på Wii U. Vet det er sagt at det skal det så langt, men den drøyer såpass lenge nå at jeg er redd for at de skorter Wii U planene for å pushe mer Switch. Her er Legend of Zelda Breath of the Wild til Wii U. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå