Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Om dette stemmer så er sjansen stor for at Switch vil få samme skjebne som WiiU med tanke på tredjeparts utviklere. Switch burde kunne matchet PS4/XBO for å gjøre den mer appellerende for spillere men også pga det ville gjort jobben med porting så mye "enklere" for utviklere.

Jeg skal ha Switch pga Zelda. Men jeg frykter dette ender som WiiU. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Om dette stemmer så er sjansen stor for at Switch vil få samme skjebne som WiiU med tanke på tredjeparts utviklere. Switch burde kunne matchet PS4/XBO for å gjøre den mer appellerende for spillere men også pga det ville gjort jobben med porting så mye "enklere" for utviklere.

Jeg skal ha Switch pga Zelda. Men jeg frykter dette ender som WiiU. 

hvorfor blir WiiU gjort til en taper? Vi fikk masse flotte spill på den: mk8, smash bros, mario. Har hatt det kjempe gøy med den :) 

Lenke til kommentar

Som nevnt så solgte WiiU veldig dårlig og ble dessverre en liten fadese for Nintendo. Det hjalp jo ikke at tredjepart spill solgte veldig dårlig og at resultatet av det ble at utviklere ga opp maskinen.

Og om maskinvaren er endel lavere en hva som ble standard i konsoll markedet for 3 år siden så er muligheten for at det samme kan skje igjen. Det jeg håper på er at utviklere isteden for å porte over multiplatform spill er å lage nye unike spill til Switch. Noe som kan jo være mer aktuelt om dem lager spillene til både 3DS og Switch.

Har liten tro på at i det lange løp at vi vil se mye PS4/XBO spill på Switch om denne hardwaren stemmer. Vi får se hvordan det går. Men jeg ser lite forskjell ifra WiiU til å kunne gi en sterk indikasjon for at det ikke vil skje..

Lenke til kommentar

Jeg leste et sted at Nintendo Switsh er på lik linje med Xbox One men ikke like sterk som Playstation 4 ikke pro jeg mener da.

http://venturebeat.com/2016/12/14/nintendo-switch-specs-less-powerful-than-playstation-4/

Bruker 3 år gammel hardware.Maxwell Tegra.

Edit: Ikke sterkere enn 3 år gamle ps4.

Maxwell er et av ryktene Jose. Folk med peiling sier det er ting ved det ryktet som virker fishy.

Stoler mer på Nintendo selv :green: da di sier hva som er Swish, en di ryktene da. ;)

Lenke til kommentar

Switch trenger ikke å matche noe annet. Nintendo trenger bare å lage spill folk ønsker å kjøpe. Det er spillene som selger konsoller.

Lenke til kommentar

Jeg leste et sted at Nintendo Switsh er på lik linje med Xbox One men ikke like sterk som Playstation 4 ikke pro jeg mener da.

http://venturebeat.com/2016/12/14/nintendo-switch-specs-less-powerful-than-playstation-4/

Bruker 3 år gammel hardware.Maxwell Tegra.

Edit: Ikke sterkere enn 3 år gamle ps4.

Maxwell er et av ryktene Jose. Folk med peiling sier det er ting ved det ryktet som virker fishy.

Stoler mer på Nintendo selv :green: da di sier hva som er Swish, en di ryktene da. ;)

Og Ninty har sagt nada så langt.;)

Lenke til kommentar

Switch trenger ikke å matche noe annet. Nintendo trenger bare å lage spill folk ønsker å kjøpe. Det er spillene som selger konsoller.

Det klarte ikke Nintendo å gjøre med WiiU. Så vi får håpe dem får det til med Switch. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...