CaZpeR Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg har grå joycons. Spiller vanligvis håndholdt og SP. Har spilt MK8 med kona et par ganger. Høyre (tror jeg det er) joycon er litt trøblete av og til. Har opplevd at karten sklir sidelengs noen ganger. Men det er ikke alltid det skjer.Om karten sklir har du garantert aktivert bevegelsesfunksjonen i spillet. Sjekk det ut neste gang det er et problem. Nei, det er ikke det. Den drar til siden, og kun på den ene joyconen, og kun når man sitter litt unna maskinen. Dessuten faller den ut i tide og utide. Samme problemet som jeg hadde med min (høyre joycon). Funket fint når den stod i konsollen, men med en gang man flyttet den over 1 meter fra konsollen trådløst så startet problemene. Da jeg fikk den tilbake fra reparasjon så har jeg ikke hatt antydning til problemer med den. Kjøpte konsollen på dag 1. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Har forøvrig lagt merke litt at det varierer hvilken som er rød og hvilken som er blå hos folk. Dette skal ikke være forskjell på om de kun har de som fulgte med konsoll. Men med ekstra joycons så har Nintendo byttet om rød/blå sett opp mot de som følger med konsollen. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Rumor: Little Nightmares May Be Coming To Nintendo Switch http://comicbook.com/gaming/2018/02/25/little-nightmares-coming-to-nintendo-switch/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Nå må de slutte å spamme eshop med gamle steam-spill, snart...dette spilte jeg på PC for ett år siden. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Enig. Det er sørgelig å scrolle igjennom eShop om dagene. Altfor mange utviklere som lanserer gamle dårlige spill i håp om å tjene noen raske kroner. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Endelig gjennom Shovel Knight! Får teste dlc-ene også nå da Fantastisk spill! Lenke til kommentar
...... Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Shovel Knight er fantastisk på Switch! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Men vi FÅR hvertfall spill på eshop, ikke som Wii U sin eshop der det kom 1-2 titler i måneden. De har helt klart en ny strategi på Switch eshop. 3 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Men vi FÅR hvertfall spill på eshop, ikke som Wii U sin eshop der det kom 1-2 titler i måneden. De har helt klart en ny strategi på Switch eshop.Bedre med 1-2 gode titler enn 100 dårlige Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Har akkurat oppdaget at min Nintendo Switch har et gap på toppen rundt volumknappene. Bakdelen sitter ikke fast på en måte. Er det andre som har hatt dette? Går det an å klage på det? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Har akkurat oppdaget at min Nintendo Switch har et gap på toppen rundt volumknappene. Bakdelen sitter ikke fast på en måte. Er det andre som har hatt dette? Går det an å klage på det? Sikkert andre som har hatt det. Og ja. Jeg hadde klaget. Lenke til kommentar
...... Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Har googlet en del og det er visst et "vanlig" problem. De som har sendt den på reperasjon har opplevd å få den tilbake uten at det har blitt fikset. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Det finnes så mange gode indy spill som jeg har gått glipp av, så jeg synes det er fantastisk at de kommer til switch. Bryr meg ikke om spillene er 4-5 år gammle har antagelig ikke spillt dem uansett jeg. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 SanDisk presenterer det raskeste microSD-kortet til Nintendo Switch https://vandal.elespanol.com/noticia/1350704237/sandisk-presenta-la-tarjeta-microsd-mas-rapida-para-nintendo-switch/ Skulle vel holde en stund! Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Så fint da. Forklar meg hvorfor UHS3/A2 gir noen fordel på Switch sammelignet med UHS1/A1-kortet som har vært ute en god stund. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Så fint da. Forklar meg hvorfor UHS3/A2 gir noen fordel på Switch sammelignet med UHS1/A1-kortet som har vært ute en god stund. Get extreme speeds for fast transfer, app performance, and 4K UHD.2 Ideal for your Android™ smartphone, and action cameras or drones, this high-performance microSD™ card does 4K UHD video recording, Full HD video, and high-resolution photos. The super-fast 400GB1SanDisk Extreme® microSDXC™ memory card reads up to 160MB/s* and writes up to 90MB/s*. Plus, it’s A2-rated, so you can get fast application performance for an exceptional smartphone experience.7 https://www.sandisk.com/home/memory-cards/microsd-cards/extreme-microsd-400gb Vet ikke, raskere davel!? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Lese og skrivehastighet har jo noe å si når den laster textures og brett til spill, hvor lang loadetid du får. Hvis de i tillegg tåler flere overskrivinger er det jo bare bra. Skrivehastighet påvirker hvor lang tid det tar å lage savegames. Endret 26. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Hvor mange ganger kan man laste ned spillet man har kjøpt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Uendelig tror jeg? Det ligger på kontoen og kan bare downloades igjen. Jeg archiver alle spill jeg ikke spiller og bare redownloader dem når det kommer en ny DLC ellernoe jeg vil prøve. Slipper å ha Breath of the Wild på disk som tar 16GB plass. Blir som på Steam. Når du søker det opp på eshop står det Download istedet for Purchase. Endret 26. februar 2018 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 The Nintendo Switch has already sold 1 million units in France, fastest selling console ever. https://www.resetera.com/threads/the-nintendo-switch-has-already-sold-1-million-units-in-france-fastest-selling-console-ever.25791/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå