Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Noen som har planer om å handle Bayonetta 1 og/eller 2?

Ja. Bayonetta er nytt for meg så er litt spent :)

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Iflg anmeldelser er det mye jevnere framerate i switch-versjonene. På Wii U droppa framerate ganske heftig i de mest kaotiske kampene.

Jeg kommer til å kjøpe begge. Har såvidt prøvd B2 så det blir nytt for meg uansett. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er nok denne du tenker på :)

http://nordic.ign.com/m/switch/7985/news/bayonetta-special-edition-coming-to-switch-in-europe-and-jap

Synd det første Bayonetta er digitalt for oss i vesten. Når det først er snakk om en og annen fysisk spesialutgave forventer man jo nettopp det, fysiske utgaver :p Men med de fordyrende spillkortene ønsker de vel å holde kostnadene nede.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Småtrist å se at Owlboy ikke er blant topp 10 på eShop. Nyskjerrig på hvordan salget går der. Føler timingen kanskje var litt feil med tanke på Celeste som stjal mye fokus og på mange måter er et bedre spill for Switch.

Var heller ikke klar over at det var ute på Switch. Da blir det mitt fjerde Switch spill.

Lenke til kommentar

Jeg ble helt satt ut av å bli BOMBARDERT med tutorial tekstbokser i FEW, klarte ikke å komme over den første timen engang.

Jeg satt omtrent og ropte "la meg nå for helvete få spille ikke ha uendelige tutorials". Prøvde to ganger, en alene og en i splitscreen med broren min. Helsikes tutorials. Alt jeg ville var å spille et annerledes Dynasty Warriors, ikke ha 10000000 mekanikker og anime cutscenes.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Synes alle spill burde ha valg før spillet starter om man vil ha tutorials eller ikke.

Ble jo nesten irritert her om dagen når jeg testet et spill, det var liksom... som det var tenkt på gamle gubber som aldri har prøvd spill.

Trykk A så deretter B osv :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...