Snikpellik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Ikke så rart, da det kun er en utsettelse og ellers ikke noe annet nytt. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Huh, såpass. Noen som så gårsdagens annonsering av lanseringstid for Switchs online-tjenester? Det gikk ganske stille for seg når den nyheten kom, hadde forventet mer prat rundt det. September 2018, det er altså ca et år senere enn opprinnelig planlagt og halvannet år etter konsollens lansering. Lovelig sent, får håpe det blir bra. Hva skal man prate om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Det er jo ingen som vet noe som helst, altså er det lite å prate om. Før september 2018. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Huh, såpass. Noen som så gårsdagens annonsering av lanseringstid for Switchs online-tjenester? Det gikk ganske stille for seg når den nyheten kom, hadde forventet mer prat rundt det. September 2018, det er altså ca et år senere enn opprinnelig planlagt og halvannet år etter konsollens lansering. Lovelig sent, får håpe det blir bra. Hva skal man prate om? Jeg hadde forventet klaging, for å være ærlig. Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Syns det er helt greit at online-tjenestene blir forsinket, gitt at det faktisk er et bra system når det først kommer. I mellomtiden koser jeg meg med noen runder Mario Kart 8 uten å betale en krone for å kunne spille online. Er spent på hvordan online-biten blir i forhold til spill man får. Folk forventer vel mer nå når Xbox og Playstation gir ut "gratis" spill hver måned. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg håper bare de får på plass Virtual Console snart. Jeg har lyst på portabelt Mario Kart 64! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg håper bare de får på plass Virtual Console snart. Jeg har lyst på portabelt Mario Kart 64! Jeg regner med at det kommer sammen med online. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Ingen forventer noe som helst av Nintendo og online løsninger dessverre. Så ingen koster på seg energi til å klage heller Endret 3. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Kjøp og nedlasting av både spill og DLC er både enkelt og lynkjapt på Switch, så håper det fortsetter i den stilen Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 De har sikkert sett hva slags forventninger som eksisterer der ute, sett på hva de selv hadde tenkt å lage og sagt "Eeeehh. . . Jeg tror vi utsetter dette her litt,jeg." Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Kjøp og nedlasting av både spill og DLC er både enkelt og lynkjapt på Switch, så håper det fortsetter i den stilen Akkurat DET er vel ett absolutt minstekrav Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Kjøp og nedlasting av både spill og DLC er både enkelt og lynkjapt på Switch, så håper det fortsetter i den stilen Akkurat DET er vel ett absolutt minstekrav Det burde det være, men ser man på f.eks. PS4 så er jo ting fryktelig tregt og en god del mindre brukervennlig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg håper bare de får på plass Virtual Console snart. Jeg har lyst på portabelt Mario Kart 64! Jeg har sett noe "Arcade Classics" inne på eShop-en, er det noe annet? Sånn jeg har forstått det så er Virtual Console bare en branding på gamle spill gitt ut på eShop-en? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Why Nintendo Will Make Lots Of Money With Labo https://www.forbes.com/sites/mattperez/2018/02/02/after-hands-on-time-nintendo-labo-looks-like-a-sure-hit/ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Det burde det være, men ser man på f.eks. PS4 så er jo ting fryktelig tregt og en god del mindre brukervennlig. Det er svintregt å laste ned på WiiU også. Kjøpte Switch på torsdag og var overrasket over hvor fort digitale spill og demoer ble lastet ned. Virker som det grenset seg i Internett-linja mi. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 https://multiplayer.it/articoli/194611-bayonetta-2-nove-minuti-di-gameplay-per-bayonetta-2-su-nintendo-switch.html Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Flere som har denne til salgs i Norge også. Syns det er en OK spesialutgave mtp. man får både Bayonetta 1 og 2. Kunne spart seg det andre dilldallet.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 (endret) Synd ikke begge er i fysisk utgave. Asia fikkvel den utgaven. Endret 3. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Jeg håper bare de får på plass Virtual Console snart. Jeg har lyst på portabelt Mario Kart 64! Jeg har sett noe "Arcade Classics" inne på eShop-en, er det noe annet? Sånn jeg har forstått det så er Virtual Console bare en branding på gamle spill gitt ut på eShop-en? I utgangspunktet er det et lignende konsept, men det er ikke det samme nei. Arcade Classics er et samarbeid mellom Hamster Corporation og Nintendo der Nintendo lar Hamster gi ut spillene for dem. Så vidt jeg vet er det bare snakk om Arcade-spill også. Dvs ingen konsollspill som f. eks NES, SNES eller N64. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Kjøp og nedlasting av både spill og DLC er både enkelt og lynkjapt på Switch, så håper det fortsetter i den stilen Akkurat DET er vel ett absolutt minstekrav Det burde det være, men ser man på f.eks. PS4 så er jo ting fryktelig tregt og en god del mindre brukervennlig. Kan ikke si jeg har hatt problemer på PS4, og jeg har stort sett kjørt digitale løsninger der denne generasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå