Mala Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Den sklir ikke nedi, eller ut for å si det sånn. Det er ganske snug-fit. Har også en glass beskytter på skjermen ja Om man vil gå den ekstra milen kan man jo sage til den Joycon byggekontrollen, og lime grips fra den på selve joycon kontrollene. Permanent løsning Skal visstnok være helt latterlig behagelig å holde i om man våger det. Endret 27. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Okei, greit å ha litt motstand og når den skyves nedi! hehe, tror jeg avstår det enn så lenge tenker det blir et gripcase av den typen ja! Greit at det følger med etui til det og Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Ja det er greit innhold for pengene den der Når går går det veldig greit å spille BoTW effektivt i håndholdt modus uten å gå helt i Jahn Teigen-modus etter 20 minutter. Endret 27. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Akkurat. BRIO er vel fint ferdig. Kanskje litt seint, men brio finnes fortsatt de, utrolig nok. De er under samme kjede som Br leker og toys t us, så de finnes men tror toptoys som eier alle av dem sliter økonomisk for tiden. Endret 27. januar 2018 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Det var visst ikke en bjørn men en fyr med sånn britisk kongevakt-lue. Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Er det noen gripcaser folk vil anbefale? Har fått glassbeskytter på skjermen (99kr på gamestop faktisk!) men kunne tenke meg ett litt bedre grep til den og Sjekk innlegget mitt på denne siden her =) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&p=24236150"]https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&p=24236150[/url Hvor kjøper man denne da? Finner den kun på en avsluttet Kickstarter, og da er det jo ikke ett reelt alternativ ei heller noe å snakke om. Edit: Tilsvarende her til under halve prisen https://m.aliexpress.com/item/32850071802.html Endret 27. januar 2018 av Excelsion_InnleggNO Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Her https://www.indiegogo.com/projects/gripcase-a-comfortable-case-for-nintendo-switch#/ Trodde jeg hadde lagt med link i det opprinnelige innlegget. Endret 27. januar 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Dere som har brukt konsollen mye i håndholdt modus og ladet mye, merker dere noe nevneverdig tap i batteriytelse ? Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Dere som har brukt konsollen mye i håndholdt modus og ladet mye, merker dere noe nevneverdig tap i batteriytelse ? Nei kan ikke si jeg har merket noe svekkelse. Men det er heller ikke noe jeg har tenkt over. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Nei, kan ikke si jeg har merket noe problem der. EDIT: Ta nå for eksempel. Jeg har ikke brukt Switchen på to eller tre dager, pga tidsnød (vi har hatt besøk), og den var fullladet og tatt ut av lader for like lenge siden. Siden da har jeg postet en 5-6 bilder på twitter med den og vært innom eShoppen så vidt. Har 86% batteri. Switchen har nesten utelukkende vært brukt håndholdt siden mars i fjor. Mye lading. Endret 29. januar 2018 av fnwilborn 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Rykte. Godt mulig pur spekulasjon. Moro though: Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Høres logisk ut det der da. Ganske sikker på at Nintendo er hypp på å få ut online-biten innen ett år er gått. Håper på noen overraskelser, vil ha ett Nintendo-spill å se frem til snart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Godt å høre at inntrykkene deres rundt batteritid er positive Min brukes langt mer som håndholdt nå med gripcase, og terskelen for å ta den med seg ned i stuen i sofaen er langt lavere nå enn før. Har nå også, ett 80 timer i BoTW innsett at jeg er så smått avhengig,så da har jeg ett spill der å surre med i lang tid fremover. Knapt begynt på Mario Odyssey også...jaja. Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Fikk Pro Kontrolleren i posten i dag. Den er digg å holde, men etter 250+ timer der jeg har spilt enten i håndholdt modus eller med en JoyCon i hver hånd så er det rart å spille Zelda med vanlig kontroller. Blir vel vant til det, men angrer litt på at jeg ikke bare kjøpte et ekstra sett med JoyCons. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg kunne ikke vært foruten Pro kontrollen i hvert fall. Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Det jeg liker med JoyCons er at det skiller seg litt ut, får Nintendo-følelsen med en gang jeg setter meg ned og kan ha hendene hver for seg på siden av kroppen. Men blir nok vant til det, og digg å kunne variere. Er spent på SMO med pro kontrolleren, spesielt motion controls. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Spennende å spille Super Mario med ProControlleren, det hender jo at man blir litt "med" og beveger litt på Controlleren for å liksom understreke et vanskelig hopp eller noe. Da tar jammen den idioten av en rørlegger å kaster hatten sin eller gjør noe helt annet jeg ikke har bedt han om å gjøre. Masse banning. For egen del hadde jeg mer enn fint klart meg uten dette bevegelses opplegget. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Ja er ganske merkelig hele det kontrollskjemaet i det spillet der. Har bare 5-6 timer i det foreløpig, men merket jo at det var noe rart der Mener jeg justerte ned sensitiviteten til det laveste på den bevegelse dritten der av de grunnene du nevner. Spyr av slikt tull, selv om det jo ikke er SÅ ille i det spillet. Men de MÅ bare legge inn litt dritt, bare må ha det lille på plass hehe. Endret 29. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Er det ikke en menyfunksjon som slår av motion? mener å huske det.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Gjaldt ikke det sånn sikte greier og sånt? Husker ærlig talt ikke meny valgene der. Endret 29. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå