Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem sier det? Hvem sitter på den skinnende hesten og befaler at sånn er det? Jeg spør fordi jeg lurer.

Det endrer jo fortsatt ikke det faktum at for de som har OOT/Majoras Mask som sitt første møte..eller malen for hva de mener er en god Zelda opplevelse mener at BOTW er skivebom.

Er vel her det blir litt surr tror jeg. Å forlange at man bare må «godta det» syns jeg faktisk er respektløst og frekt rett og slett.

Vel, saken er at BotW går tilbake til røttene, som i de aller første Zelda-spillene. Samtidig har BotW vært en enorm suksess. Dermed taler egentlig fakta for seg.

Fakta, inntrykk, meninger og personlige preferanser... Du blander alt dette og hever deg flåsete over alt sammen med unødvendige herskerteknikker og måten du fremlegger dine innlegg på. Og det syns jeg er ganske toskete :)

Vel, det er et faktum at de som har spilt originalspillene sier at BotW går tilbake til røttene (og selv folk som har spilt OoT sier det samme eller noe lignende). Det er også et faktum at BotW har solgt rekordmange kopier.

Lenke til kommentar

Det faktum at OOT spillere her inne og på internett sier noe annet enn deg viser jo bare at du tar feil.

Ingen verdi eller vekt i det jeg skriver der ser du,men sånn driver du driver bare å synser å fremlegger liksom fakta hele tiden. Ingen bestrider at BOTW har solgt godt, men det er ikke diskusjonen her heller. Men når du har ignorant-brillene på så kommer man ingen vei. Det har jeg sett flere ganger før her inne. Litt som de sta hestene i BOTW kanskje ;)

Jeg kan garantere det at ikke alle som har kjøpt spillet forguder det :p Det er også et faktum :wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Du finner vel ikke et eneste spill i verden som er forgudet av alle? Breath of the Wild har jo gjort det helt latterlig bra. Fremdeles 97 på Metacritics og i et år hvor nesten alle er enige om at kanskje har vært det beste spillåret på fryktelig lenge så er det jo nettopp Breath of the Wild som jevnt over vinner "Game of the Year" de fleste steder.

Folk skal da få mene nøyaktig hva de vil og få lov til å like nøyaktig hva de vil, men akkurat i dette tilfellet så må man vel sies å være i mindretall og utenfor hva "majoriteten" mener hvis man ikke syntes Breath of the Wild er et fantastisk spill.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Du finner vel ikke et eneste spill i verden som er forgudet av alle? Breath of the Wild har jo gjort det helt latterlig bra. Fremdeles 97 på Metacritics og i et år hvor nesten alle er enige om at kanskje har vært det beste spillåret på fryktelig lenge så er det jo nettopp Breath of the Wild som jevnt over vinner "Game of the Year" de fleste steder.

Folk skal da få mene nøyaktig hva de vil og få lov til å like nøyaktig hva de vil, men akkurat i dette tilfellet så må man vel sies å være i mindretall og utenfor hva "majoriteten" mener hvis man ikke syntes Breath of the Wild er et fantastisk spill.

Godt sagt  :thumbup:

Lenke til kommentar

Innlegget var ment som ett lite pek i siden til måten hekemo diskuterer og formulerer seg på gang på gang i alle diskjusjoner nærmest ;)

Lenke til kommentar

Det faktum at OOT spillere her inne og på internett sier noe annet enn deg viser jo bare at du tar feil.

Ingen verdi eller vekt i det jeg skriver der ser du,men sånn driver du driver bare å synser å fremlegger liksom fakta hele tiden. Ingen bestrider at BOTW har solgt godt, men det er ikke diskusjonen her heller. Men når du har ignorant-brillene på så kommer man ingen vei. Det har jeg sett flere ganger før her inne. Litt som de sta hestene i BOTW kanskje ;)

Jeg kan garantere det at ikke alle som har kjøpt spillet forguder det :p Det er også et faktum :wee:

Jeg har forgudet OOT/OOT Master Quest i alle år, nå forguder jeg bare BOTW for å være ærlig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten tanke som kom til meg her i går, mens jeg satt og spilte på Switchen min, og som jeg er interessert i å høre deres tanker rundt.

Hadde Switch vært en "bedre" maskin om de droppet docken og fokuserte på den kun som håndholdt? Tenker da at de kunne kuttet litt i prisen og hatt et bedre batteri i stedet for.

Lenke til kommentar

Hehehehe, tenkte faktisk på deg i det jeg skrev det, at du kom i hvert fall til å være mot den tanken. :p Og jeg forstår deg egentlig godt, når jeg skal nyte spill foretrekker jeg det på stor skjerm. Grunnen min til å kjøpe Switch i det store og hele var jo tenken på Pokémon på stor skjerm. :p

Det som fikk meg til å tenke litt rundt temaet er at som håndholdt er Switch fantastisk, det beste du kan få, mens som stasjonær maskin er den underlegen de andre konsollene på så og si alle områder. Det eneste som skiller er de eksklusive spillene, og de ville jo vært der som håndholdt maskin også. Så jeg vet ikke helt, det har jo vært litt hestehandel begge veier for at maskinen skal kunne føles like bra i begge moduser. :hm: Derfor jeg er interessert i input fra flere rundt dette.

Lenke til kommentar

Er veldig fornøyd med switchen som den er nå. Spiller mest på tv når jeg er hjemme. Men er fantastisk at jeg kan ha valgmulighet. Kjøpte switchen som en tv konsoll og hadde et lite skråblikk på den håndholdte delen. Så på det mest som en gimic, men må si jeg har blitt positivt oerrasket. Switchen har pensjonert 3ds som min reisekamerat.

Lenke til kommentar

Helt krise at det ikke foreligger noen virtual console på Switch etter et år på markedet. Er det ikke penger å tjene på det?

Krise? At gamle spill ikke er tilgjengelige?

Jeg kjøpte Switch utelukkende for Zelda og for å kunne spille Nintendo 64-spill, så ja. Krise.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Wii i sin tid fordi VC var så imponerende stor og dekket så mange konsoller. Men den tid er nok over. No more free lunch. Du burde jo ha sjekket på forhånd at det ikke er noe VC innhold på Switch før du kjøpte den.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Wii i sin tid fordi VC var så imponerende stor og dekket så mange konsoller. Men den tid er nok over. No more free lunch. Du burde jo ha sjekket på forhånd at det ikke er noe VC innhold på Switch før du kjøpte den.

Vel, de lovet jo betalt online, inkludert den VC-lignende featuren med noen gamle spill per måned, som skulle komme i høsten som var. Så skulle den komme nå i starten av 2018. Og nå er ryktet at det blir utsatt til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...