Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Eh, BotW er da nærmere de opprinnelige Zelda-spillene enn de som kom etter OoT.

Du tenker kanskje på de nyere og dårlige Zelda-spillene som Skyward Sword? De er ikke Zelda, men Puzzelda.

Skyward Sword var dessverre en så forferdelig dårlig opplevelse at jeg ikke maktet å fullføre det :) Men ja, det var også et veldig kjedelig spill så lenge jeg holdt ut.

Zelda følelsen for meg er vel i fra OOT og opp. A link to the past har jeg ikke spillt før nylig i ettertid, men er fortsatt mere Zelda over det også enn siste spillet syns jeg.

BOTW er foreløpig blottet for den gode følelsen så langt. Og ett grusomt inventory system tilføyer ikke annet enn irritasjon for min del. Kunne kanskje presisert litt bedre enn å skrive «de gamle spillene» altså, ser den :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BotW er Zelda 100 % hvis man vokste opp med første Zelda-spillet og A Link to the Past.

Det som er tøft med Zelda-serien og Nintendo er at de tørr å gjøre ulike ting. De som var misfornøyd med BotW kommer nok til å like neste spill i serien for Nintendo er ikke redd for å prøve nye ting og bare lage det de føler for der og da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt de som sier ar Breath of the Wild ikke gir Zelda-følelsen, for er det noe som helst det spillet gjør er det nettopp å fanplease.

Selv, som stor Zelda-fan synes jeg spillet er fantastisk, kanskje det beste jeg noensinne har spilt. Det er kanskje ikke alle som liker det, men den generelle konsensus er jo klar på at det er snakk om et spill de aller fleste liker. Et must om man eier en Switch i mine øyne.

Smaken er som baken, men sjansen er som sagt stor for at spillet faller i smak hos de aller fleste :)

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilken fanpleasing er det du sikter til? Mangelen på 90% av det som har karakterisert Zelda siden OoT?

A Nintendo Switch dodgeball game made me love to lose

Stikbold er et fantastisk morsomt spill, spilte det kjempemasse da det kom. Tror det vil passe veldig godt på Switch også. Er et spill som er perfekt for party, og for å gjøre venner til uvenner. :p

BotW er Zelda 100 % hvis man vokste opp med første Zelda-spillet og A Link to the Past.

Klarer bare ikke å se hvor i all verden dere henter dette fra? De er jo ganske fundamentalt forskjellige spill. De er kanskje mer like enn de andre spillene i serien, men det betyr ikke at de er like.

Det første Zeldaspillet jeg spilte var nettopp Legend of Zelda, men vokste nok ikke opp med det. Ikke at det gjør så mye fra eller til, lurer bare på hvor dere ser den store likheten.

Lenke til kommentar

Er Zelda så bra som folk sier? Frykter det har blitt litt overhyped. Likte de "små" koselige verdenene i Zelda-spillene jeg har spilt før, er litt redd for at stor open world Zelda ikke blir like gøy.

For meg er det blant tidenes beste spill, men folk har jo ulik smak. Her er hva jeg skrev om det i mai: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1762609&page=31&do=findComment&comment=23878822.

Du har uansett ikke mye å tape på å prøve. Er vel neppe mye tap i å selge videre på finn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når ca er neste master card deal hos Power? Tror det blir en Switch på meg også da, selv om jeg egentlig hadde tenkt til å vente til etter jeg har flytta utenlands. Mario frister rett og slett for mye, og den hadde vært knall å hatt med seg på flyet.

Lenke til kommentar

Grattis, og for noen herlige spill du har skaffet deg!

Takk for det! :D ja måtte ha noe jeg visste jeg kom til å like! Mario kart har jeg prøvd hos en kompis fra før og Odyssey har jeg gledet meg til å prøve!

Velkommen i klubben! Beste konsollkjøpet man kan gjøre i 2018.

Takk for det :D Det tror jeg så absolutt!

Lenke til kommentar

Når ca er neste master card deal hos Power? Tror det blir en Switch på meg også da, selv om jeg egentlig hadde tenkt til å vente til etter jeg har flytta utenlands. Mario frister rett og slett for mye, og den hadde vært knall å hatt med seg på flyet.

I fjor mener jeg årets første var i mars, ved lanseringen av Switch faktisk. Mulig det er rundt det samme i år.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ja sant det, det tilbudet gikk vel ut et par dager før Switch releasen og forhåndsbestillinger var vel ikke gyldige for å få rabatt eller noe slik mener jeg å huske som irriterte mange. Var uansett ikke sikker på om de MasterCard dealene har faste perioder med hver kjede eller om det er mer random.

Lenke til kommentar

Ja sant det, det tilbudet gikk vel ut et par dager før Switch releasen og forhåndsbestillinger var vel ikke gyldige for å få rabatt eller noe slik mener jeg å huske som irriterte mange. Var uansett ikke sikker på om de MasterCard dealene har faste perioder med hver kjede eller om det er mer random.

Nei det var vel gjeldende på slippdato eller dagene etter. Satt med en kollega sitt DNB MasterCard på jobb og var bare noen tryll i fra å kjøpe, men lot være i siste sekund :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...