Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo Switch is Now the Fastest Selling Console of All Time in Italy

The Switch continues to break records and sell at an unprecedented pace in not jut Japan and North America, Nothing’s stopping this train…

https://gamingbolt.com/nintendo-switch-is-now-the-fastest-selling-console-of-all-time-in-italy

Dette er faktisk den eneste salgsartikkelen om Switch som er imponerende. At den også er populær i europeiske land utenom UK er veldig bra for Nintendo. Må jo ærlig innrømme t om jeg hadde bodd en plass med italiensk klima så hadde nok Switch vært førstevalget med tanke på å kunne spille utendørs.

Lenke til kommentar

Trodde ikke et sekund på den. Youtube-logoen er ikke riktig, og det er helt usannsynlig at noen på Nintendo skulle lekke masse screens. De er alt for yrkesstolte der borte i Japan. Youtube-app og nettleser hadde vært ypperlig, da. Wii U hadde jo begge deler.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

YouTube og Netflix er absolutt ett fint tillegg, men har vel knapt brukt noen av delene på noen av konsollene mine siste årene. Er alltid bedre og mer intuitive løsninger. Med med Switch sin behagelige skjerm og portabilitet er det ikke utenkelig at jeg kunne brukt det nå og da.

Det kommer vel mest sannsynlig på plass i løpet av året. Med mindre Nintendo går all inn for å kjøre løpet ut med en ren spillkonsoll da ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj

Spennende. Skal visst være en Nintendo Direct Mini. Spent på hva mini vil bety, håper på noen overraskende nyheter og at POT kommer så raskt som mulig.

hva er pot?
Lenke til kommentar

Ryktes at Dark Souls Remastered til alle plattformer blir annonsert på Nintendo Direct i dag og at DS 1-3 skal komme på Switch

DS1 er det eneste spillet jeg har ønsket skulle bli remastered denne generasjonen så håper virkelig det stemmer, og å få serien på Switch i tillegg blir knall :D

Blir vel en demake på Switch ?

Nææh vil tro switch klarer et spill fra 2011 helt fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt skuffende Direct, hadde håpet på å se litt mer av Metroid Prime 4 eller info om onlinetjenesten/nedlastbare gamle spill. Men var vel derfor de kalte det mini.

Dark Souls? Veldig kult. Har aldri fått spilt det, tror nok jeg kommer til å kjøpe det til Switch.

Super Mario Odyssey gratisinnhold? Hell yes.

Hyrule Warriors? Meh.

Mario Tennis? Njaaa, kanskje kult? Kan bli en ny multiplayerfavoritt.

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen nyheter om betalt online og Virtual Console. . .

Jeg har håpet på både Donkey Kong og Dark Souls på Switch, så der var det ihvertfall to positive overraskelser.

The world ends with you var gøy på DS for ti år siden, vet ikke om jeg gidder å spille det igjen. Men det kan ihvertfall anbefales.

Lenke til kommentar

Hmmm, så som så Direct dette da.

Hyrule Warriors ligger fremdeles i tenkeboksen, så kanskje.

Donkey Kong har jeg heller aldri spilt tidligere, må nesten vurdere den.

Mario Tennis, er vel den som frister mest. Har en kompis som var veldig glad i Mario Tennis, så den er det ikke usannsynlig at blir kjøpt for litt party morro. Historiemodus gjør jo at jeg kan ha det litt morro alene også. :)

Fe ser veldig pent og stemningsfult ut, men kommer nok til å kjøpe det på andre plattformer.

Dark Souls Remastered skal jeg selvfølgelig ha, men også her kjøper jeg det på PS4. Føles ikke rett å spille det på Switch. :p

Resten var bare DLC og annet meh.

Edit: Glemte YS VIII, men det har jeg allerede.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...