Mala Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Selvsagt, var derfor jeg ikkje kjøpte det. Men det er ett faktum at det har ujevn fps Hvor vidt man ikke bryr seg eller legger merke til dette er jo en annen sak Men er glad jeg stod over Wii U utgaven nå som vi forhåpentligvis får servert en enda bedre versjon på Switch. Endret 6. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 Nå sammenligner du et 2017 spill med et Playstation 1 spill fra 2001...ting har kommet litt lengre på 16 år. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2018 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Hvem refererer du til nå? Endret 5. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Nintendo's Switch is proving to be a home run for the company — in more ways than one http://nordic.businessinsider.com/nintendo-switch-and-its-early-games-are-huge-hits-charts-2018-1 ‘Breath of the Wild’ Is The Most Played Game On Nintendo Switch http://www.ubergizmo.com/2018/01/breath-of-the-wild-most-played-nintendo-switch/ Endret 6. januar 2018 av PÃ¥inter Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 ‘Breath of the Wild’ Is The Most Played Game On Nintendo Switch http://www.ubergizmo.com/2018/01/breath-of-the-wild-most-played-nintendo-switch/ Det er virkelig dårlig nytt for Aonuma, som i mange år har gjort sitt beste for å ødelegge Zelda. Aonuma ønsker mindre eventyr og action, og flere "puzzles". Han hater det opprinnelige Zelda. Med BotW har Zelda på mange måter gått tilbake til røttene, og det viser seg å være en gigasuksess. Da Aonuma la fra seg stormannsgalskapen sin og lot spillet gå i en annen retning enn den han egentlig ønsket, så reddet han i realiteten serien. Håper han trekker seg enda mer unna Zelda i fremtiden. Da kan det bli enda bedre. Mer Zelda, mindre Aonumelda. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Hvis det er målet hans, hvordan i all verden kan han da være skuffet? Han har jo lyktes så til de grader at selv hans motstandere er blendet. Hele spillet er jo nå basert rundt puzzles, hele verden er en stor puzzle, combat er en puzzle, utforsking er en puzzle, matlaging er en puzzle, og inne i denne gigantiske puzzlen skal man igjen finne 120 gjemte minipuzzles. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Håper ikke neste Zelda blir som Breath of The Wild. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Håper ikke neste Zelda blir som Breath of The Wild. Ja dumt hvis det er samme spillet og ser helt likt ut Ungene synes iallefall Breath of The Wild er KONGE, inkludert fruen i huset. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 (endret) Jaja vi hyler og styrer på med reskinna Battlefield med noen års mellomrom, så det hadde kanskje gått greit likevel Endret 6. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Liker BotW utrolig godt. Men håper det fortsatt er plass til de mere linære Zelda spillene. Så Neste Zelda håper jeg blir et mere linært spill. Så kan dem heller gå open world en seinere gang. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 I neste Zelda håper jeg BOTW blir på størrelse med The Great Plateau. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Da blir du skuffet. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Da blir du skuffet. Var svaret til meg?, isåfall, hvorfor ville jeg blitt skuffet? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Fordi det ikke skjer. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. januar 2018 Del Skrevet 6. januar 2018 Hyrule kommer da til å bli gigantisk. Spørs om det går. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Fordi det ikke skjer. Håpet kan man jo ha, blir ikke skuffa, såpass skjønner jeg at det er en rimelig milepæl å nå. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Hyrule kommer da til å bli gigantisk. Spørs om det går. Har 445t i Hyrule nå, rister oppgitt på hodet.....humrer... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Det var litt rart å se et stort "NINTENDO SWITCH ER UTSOLGT" skilt på Platekompaniet på Oslo S i ettermiddag. Ser ikke sånt ofte. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Min switch er rar nå. Svart skjerm, med unntak av sidemenyen som kommer opp ved å holde inne home-knappen. Holder jeg inne power-knappen kommer det opp valg for sleep/restart/power off, men ingenting skjer når jeg trykker på noen av dem. Noen som har opplevd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå