Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Kvaliteten på hele switch må jo være ganske dårlig også hvis 2500kr er det den vil koste(husk også at det blir inkl den norske 25% mva, noe som priser switch på 2000kr egentlig).

Nå er ikke akkurat Nintendo kjent for dårlig kvalitet på hardware, eller software for den saksyld, så det argumentet holder ikke.

Jeg har klart å ødelegge andre leverandørers hardware/controller, aldri klart det med Nintendo`sine.

Du har aldri spilt med N64 sin kontroller da altså. :p Hehe, men ja. Du har helt rett. Veldig god kvalitet.

Har 4 stykk av N64 kontrolleren, utmerket kvalitet, analogstikka fungerer helt utmerket. :)

Det betyr 1 ting, lite brukt joysticks... Det fantes ikke original joystick til N64 som tålte mye, nope, nei nix :p Om du har noe som er utmerket så må det være noe som er kommet i ettertid eller 3rd party stuff :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvaliteten på hele switch må jo være ganske dårlig også hvis 2500kr er det den vil koste(husk også at det blir inkl den norske 25% mva, noe som priser switch på 2000kr egentlig).

Nå er ikke akkurat Nintendo kjent for dårlig kvalitet på hardware, eller software for den saksyld, så det argumentet holder ikke.

Jeg har klart å ødelegge andre leverandørers hardware/controller, aldri klart det med Nintendo`sine.

Jeg spillet i stykker 2 Nintendo 64 kontrolleren fullstendig, et av spillene som sørget for det er gode gammle Super Mario 64 da. måtte kjøpe en ny kontroller til min Nintendo 64. :)

Lenke til kommentar

Vi må ikke glemme at det er casuals som er det store markedet,de som kjøper kun en konsoll..det er ekstremt viktig med en kraftig maskin som kan kjempe med konkurrentene,den vanlige mann i gata vil ikke sitte med en konsoll som ikke har gta,FIFA og WRC..for oss er det ikke farlig som sitter med flere konsoller.

Den vanlige mann i gata ville ikke ha Wii?
Selvfølgelig ville de det!salgstall sier jo det,men nå er hverken wiiU eller switch som Wii,den var på riktig sted til riktig tid Endret av olliver
Lenke til kommentar

Du har aldri spilt med N64 sin kontroller da altså. :p Hehe, men ja. Du har helt rett. Veldig god kvalitet.

Har 4 stykk av N64 kontrolleren, utmerket kvalitet, analogstikka fungerer helt utmerket. :)

Det betyr 1 ting, lite brukt joysticks... Det fantes ikke original joystick til N64 som tålte mye, nope, nei nix :p Om du har noe som er utmerket så må det være noe som er kommet i ettertid eller 3rd party stuff :p

Jeg spillet i stykker 2 Nintendo 64 kontrolleren fullstendig, et av spillene som sørget for det er gode gammle Super Mario 64 da. måtte kjøpe en ny kontroller til min Nintendo 64. :)

Mulig dere har kjæledyr som tygger kontrollere, men med mine, har utellelige timer med Goldeneye 4 player , Supermario 64, uante timer, Wave Race, uante timer, pluss de fleste klassikerne til 64, gått helt knirkefritt, per idag virker den mest brukte kontrolleren helt fint, den grå som fulgte med.

De tre andre er også originale.

Åja, jeg vet mange har klart å ødelegge sine.

Lenke til kommentar

Vi må ikke glemme at det er casuals som er det store markedet,de som kjøper kun en konsoll..det er ekstremt viktig med en kraftig maskin som kan kjempe med konkurrentene,den vanlige mann i gata vil ikke sitte med en konsoll som ikke har gta,FIFA og WRC..for oss er det ikke farlig som sitter med flere konsoller.

Selvfølgelig ville de det!salgstall sier jo det,men nå er hverken wiiU eller switch som Wii,den var på riktig sted til riktig tid

Poenget er vel at en konsoll som appellerer til massemarkedet slett ikke trenger å være kraftig og konkurrere mot de andre. Den vanlige mann i gata kjøpte Wii i bøtter og spann til tross for mildt sagt manglende støtte fra tredjepartsutviklere.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig ville de det!salgstall sier jo det,men nå er hverken wiiU eller switch som Wii,den var på riktig sted til riktig tid
Poenget er vel at en konsoll som appellerer til massemarkedet slett ikke trenger å være kraftig og konkurrere mot de andre. Den vanlige mann i gata kjøpte Wii i bøtter og spann til tross for mildt sagt manglende støtte fra tredjepartsutviklere.
Jeg tviler på at mor,far,bestemor og bestefar blir å kjøpe switch,Wii appellerte til alle med sin markedsføring og kontrollere..de fleste sitter nå med sin iPad og bryr seg fint lite om tv-spill og håndholdt konsoll,å de som bryr seg sitter med PlayStation..denne gangen trenger de kraftigere konsoll som får 3'e part å hoppe på toget så blir nok mor og far også med? Endret av olliver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Nei. Sony er publisher.

okey. Er alle Sony titler eksklusive for playstation? Husker Nintendo Cube fikk mgs1

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Nei. Sony er publisher.

okey. Er alle Sony titler eksklusive for playstation? Husker Nintendo Cube fikk mgs1

Ikke alle, men nesten alle. Nå kommer Death Stranding først til PS4, og skal få en PC-utgave senere. Hadde blitt veldig overrasket om det kom til Xbox og/eller Switch.

Lenke til kommentar

Nei. Sony er publisher.

MGS1 er et Konami-spill. Det var ikke opp til Sony om spillet kunne komme til andre platformer.

Death Stranding blir for øvrig utviklet med Guerilla Games sin grafikkmotor, så det kommer sannsynligvis til å forbli eksklusivt til PS4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Nei. Sony er publisher.

MGS1 er et Konami-spill. Det var ikke opp til Sony om spillet kunne komme til andre platformer.

Death Stranding blir for øvrig utviklet med Guerilla Games sin grafikkmotor, så det kommer sannsynligvis til å forbli eksklusivt til PS4.

er spent på hva death stranding handler om :) Traileren var spaced out, Mads Mikkelsen karakteren var bad-ass! Lurer på hva babyen betyr, er det gjenfødelse? Hvorfor følger olje med soldatene, hva er det med alle tentaklene.. so many Qs 8) ..og den Stranger Things lignende themen som setter inn i tunnelen, utrolig fet! 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at mor,far,bestemor og bestefar blir å kjøpe switch,Wii appellerte til alle med sin markedsføring og kontrollere..de fleste sitter nå med sin iPad og bryr seg fint lite om tv-spill og håndholdt konsoll,å de som bryr seg sitter med PlayStation..denne gangen trenger de kraftigere konsoll som får 3'e part å hoppe på toget så blir nok mor og far også med?

Det var spillene som solgte Wii. Spillene selger konsoller, så gode nok spill vil selge Switch. De trenger slett ikke konkurrere mot de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...