henrikwl Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg fikk meg Switch til jul! Med Super Mario: Odyssey. Har nesten ikke klart å legge det fra meg, er allerede ferdig med hovedhistorien og holder på med å samle måner. ? Jeg er usikker på om jeg skal gå heldigitalt eller fysisk når det gjelder spill. Noen tanker? Hvor mye plass sparer man på å bruke fysiske kort? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 (endret) Det er jo knapt noe som helst plass på konsollen i utgangspunktet, så må nok belage deg på å kjøpe deg ett nytt kort. Selv kjøper jeg større spill i fysisk utgave, og slike mindre titler digitalt. I fra neste år av dobles jo kapasiteten på spillene for utviklere som ønsker det. Lagringsplassen forsvinner raskt om man kjøper mye spill digitalt og ikke har stor plass å rutte med. EDIT: De nye kortene kommer ikke før i 2019. Endret 30. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Det er jo knapt noe som helst plass på konsollen i utgangspunktet, så må nok belage deg på å kjøpe deg ett nytt kort. Selv kjøper jeg større spill i fysisk utgave, og slike mindre titler digitalt. I fra neste år av dobles jo kapasiteten på spillene for utviklere som ønsker det. Lagringsplassen forsvinner raskt om man kjøper mye spill digitalt og ikke har stor plass å rutte med. EDIT: De nye kortene kommer ikke før i 2019. Ungene har 128GB minnekort, og de store titlene på orginale brikker. Blir 128GB minnekort for lite, så kan man jo bare bytte det ut med et ekstra, eller kjøpe et større et. Lenke til kommentar
...... Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Kjøp større spill fysisk og indiegames digitalt. Har 6 spill så langt og fremdeles 20gb ledig plass. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 På PS4 er jeg heldigital uten å tvile en gang, men med Switchen er det noe med disse fysiske dingsene man stapper inn som tiltaler av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Kjøp større spill fysisk og indiegames digitalt. Har 6 spill så langt og fremdeles 20gb ledig plass. Ja, lurer på om ikke det er noe slikt jeg ender opp med å gjøre. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Kjøper du fysisk kan du også låne bort eller selge etterhvert, så det er kjekt. Ihvertfall når prisen mellom digital og fysisk utgave så og si er den samme. Lenke til kommentar
...... Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Ferdig med Golf Story som viser seg å bli mitt første og eneste bomkjøp på Switch. Spillet hadde altfor få RPG-elementer i forhold til det jeg fikk inntrykk av. Men det var forsåvidt underholdene de få timene det varte. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Ser ut til at ryktene om en snarlig Nintendo Direct er riktige. Amazon la i dag ut noen titler (uten ekte navn dog): 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. desember 2017 Del Skrevet 31. desember 2017 Meget, spent på hva nyåret bringer Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Samme her. Har ikke latt meg rive med av E3 eller forskjellige annonseringer fra Sony på lenge, men gleder meg veldig til Nintendos januar-presentasjon. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 (endret) Hvor lang tid kan det ta før det kommer en Switch 2.0 med ulike designforbedringer (og kanskje utvidet lagring og lignende)? Endret 1. januar 2018 av hekomo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Tipper det tar en stund, hvorfor skal de oppgradere når Switch selger så bra som den gjør? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nintendo har vel kun oppgradert størrelsen på konsollene sine (iallefall når det gjelder xDS serien sin). Så kanskje en Switch LL/XL (LL er navnet på xDS XL i Japan) da Har lite tro på noen switch 2.0 med det første. Mulig små endringer i brikker for mindre strømforbruk (mindre strømslukende prosessor eller wifibrikke som bruker mindre strøm), men en fullstendig endring i design og hardware har jeg lite tro på foreløpig. Og det er ingenting som tyder på at Nintendo planlegger det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Hvis de lager et nytt Zelda er det vel en mulighet at de slipper en hardware upgrade med det? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nintendo har vel kun oppgradert størrelsen på konsollene sine (iallefall når det gjelder xDS serien sin). Så kanskje en Switch LL/XL (LL er navnet på xDS XL i Japan) da Har lite tro på noen switch 2.0 med det første. Mulig små endringer i brikker for mindre strømforbruk (mindre strømslukende prosessor eller wifibrikke som bruker mindre strøm), men en fullstendig endring i design og hardware har jeg lite tro på foreløpig. Og det er ingenting som tyder på at Nintendo planlegger det. New 3ds har bedre hardware enn 3ds/xl så ikke bare størrelsen nei. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nintendo har vel kun oppgradert størrelsen på konsollene sine (iallefall når det gjelder xDS serien sin). Så kanskje en Switch LL/XL (LL er navnet på xDS XL i Japan) da Har lite tro på noen switch 2.0 med det første. Mulig små endringer i brikker for mindre strømforbruk (mindre strømslukende prosessor eller wifibrikke som bruker mindre strøm), men en fullstendig endring i design og hardware har jeg lite tro på foreløpig. Og det er ingenting som tyder på at Nintendo planlegger det. New 3ds har bedre hardware enn 3ds/xl så ikke bare størrelsen nei. Og N3DS kom ut tre år etter 3DS. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nintendo har vel kun oppgradert størrelsen på konsollene sine (iallefall når det gjelder xDS serien sin). Så kanskje en Switch LL/XL (LL er navnet på xDS XL i Japan) da Har lite tro på noen switch 2.0 med det første. Mulig små endringer i brikker for mindre strømforbruk (mindre strømslukende prosessor eller wifibrikke som bruker mindre strøm), men en fullstendig endring i design og hardware har jeg lite tro på foreløpig. Og det er ingenting som tyder på at Nintendo planlegger det. New 3ds har bedre hardware enn 3ds/xl så ikke bare størrelsen nei. Og N3DS kom ut tre år etter 3DS. Det er ikke store økningen. Er vel og kun 2 spill (?) + snes-spill som drar nytte av det? Er ikke en hel totaloverhaling av konsollen. Den største endringen fra 3DS og New 3DS er vel at 3D-effekten gikk fra ubrukelig til bra :-p Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Tror ikke Nintendo kommer med en Switch 2.0 med det første, det ville nok bare slått negativt ut salgsmessig. Switch er kraftig nok til sitt bruk, og lagring er heller ikke et problem mtp minnekortmulighet. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. januar 2018 Del Skrevet 1. januar 2018 Nintendo har vel kun oppgradert størrelsen på konsollene sine (iallefall når det gjelder xDS serien sin). Så kanskje en Switch LL/XL (LL er navnet på xDS XL i Japan) da Har lite tro på noen switch 2.0 med det første. Mulig små endringer i brikker for mindre strømforbruk (mindre strømslukende prosessor eller wifibrikke som bruker mindre strøm), men en fullstendig endring i design og hardware har jeg lite tro på foreløpig. Og det er ingenting som tyder på at Nintendo planlegger det. New 3ds har bedre hardware enn 3ds/xl så ikke bare størrelsen nei. Og N3DS kom ut tre år etter 3DS. Det er ikke store økningen. Er vel og kun 2 spill (?) + snes-spill som drar nytte av det? Er ikke en hel totaloverhaling av konsollen. Den største endringen fra 3DS og New 3DS er vel at 3D-effekten gikk fra ubrukelig til bra :-p Nei poenget var at det er ikke å forvente noe mer på et par år ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå