Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Nedlastingskoder til spill er noe skit. Jeg fikk Wii U m/ Zelda Windwaker og måtte vente i 3 dager før jeg fikk lasta ned spillet, fordi eshop var fullstendig overbelastet i julen. Bare timet ut.

På ps4 og Xbox one har jeg ingen problemer med koder. Der må uansett spillet legges inn og platen blir bare til bry for å verifisere at jeg har spillet. Og der har jeg også harddisker som lagrer spillene. På switch derimot har jeg kun microsd som koster vesentlig mye mer per GB enn en harddisk gjør. Derfor handler jeg utelukkende fysiske spill til switch (der det finnes fysiske utgaver)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg foretrekker å kjøpe spillene fysisk til Switch. Da kan jeg byttelåne spillene med min kone. Jeg har downloadet noen få indy spill. Når og om Animal crossing kommer til Switch kommer jeg antageli til å laste det ned da frøkna garantert kommer til å spille det sammtidig på sin switch og byttelåne spill ikke blir et alterntiv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Jeg foretrekker å kjøpe spillene fysisk til Switch. Da kan jeg byttelåne spillene med min kone. Jeg har downloadet noen få indy spill. Når og om Animal crossing kommer til Switch kommer jeg antageli til å laste det ned da frøkna garantert kommer til å spille det sammtidig på sin switch og byttelåne spill ikke blir et alterntiv.

 

Enig, det lille formatet er bedre enn discs som lett lar seg skrape. Men lokket på Switch som dekker spillet synes jeg var et dårlig designvalg fordi det lokket blir nok etterhvert temmelig løst i hengslene. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

 

The Switch Offers Unique Opportunities For Players And Developers Alike

 

 

There’s never been a game console quite like Nintendo’s Switch. It combines a weak but serviceable engine for running games in docked mode on a TV screen with a less powerful but more than adequate configuration for playing the same games on a handheld when undocked. The technology that supports these two modes of play provides game developers with a unique set of possibilities. Is a game best suited for docked play? Undocked? Does it work for both? The range of possibilities offered by the Switch opens up new opportunities for both players and game developers.

Limited viewpoints are a vehicle for limited options and opportunities. If Nintendo, game developers and players can accept the idea that the Switch is a home for games that play well both docked and undocked, and for games that are designed to only play well undocked, and for handheld games that now look good on a TV at 900p or 1080p, existing games can expand their audience, Nintendo can sell more consoles, and players can have more great game to play on the Switch. It’s a win-win-win for everyone.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bortsett fra at bare slik copy laste av andre artikler ikke akkurat oppfordrer så mye til debatt, med mindre du teller denne diskusjonen om hvorvidt det er bra for diskusjonen, eller ikke.

 

Han fremmer ingen påstander, kommer ikke med noen spørsmål, kun det som virker å være ukritisk copy/paste av enhver artikkel som sier noe positivt om Switch. Hvis motivasjonen var å skape diskusjon om et tema, så ville det vært så ufattelig mye bedre om han trakk frem det han synes er viktig, og setter igang videre diskusjon ved å komme med et spørsmål, eller en påstand, noe som helst som kan indikere egne tanker om temaet.

 

 

Copy paste er kjekt.


Jeg setter veldig pris på de nyhetene.

 

Hvilke nyheter? Det er jo ingenting nytt i den artikkelen, bare en påståelig, litt misvisende overskrift og en hel masse ord som egentlig sier absolutt ingenting, om et tema de ikke virker å kunne så mye om. Forbes spesial?

 

Switch tilbyr unike muligheter sier de, også er det eneste de trekker fram at man kan velge om spill skal være best docked, undocked, eller i begge deler. Mulig dette er nytt for Forbes publikum, men de aller, aller fleste som kan noe om spill er da klar over dette.

Endret av Rider of Reason
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bortsett fra at bare slik copy laste av andre artikler ikke akkurat oppfordrer så mye til debatt, med mindre du teller denne diskusjonen om hvorvidt det er bra for diskusjonen, eller ikke.

 

Han fremmer ingen påstander, kommer ikke med noen spørsmål, kun det som virker å være ukritisk copy/paste av enhver artikkel som sier noe positivt om Switch. Hvis motivasjonen var å skape diskusjon om et tema, så ville det vært så ufattelig mye bedre om han trakk frem det han synes er viktig, og setter igang videre diskusjon ved å komme med et spørsmål, eller en påstand, noe som helst som kan indikere egne tanker om temaet.

 

 

Copy paste er kjekt.

Jeg setter veldig pris på de nyhetene.

Hvilke nyheter? Det er jo ingenting nytt i den artikkelen, bare en påståelig, litt misvisende overskrift og en hel masse ord som egentlig sier absolutt ingenting, om et tema de ikke virker å kunne så mye om. Forbes spesial?

 

Switch tilbyr unike muligheter sier de, også er det eneste de trekker fram at man kan velge om spill skal være best docked, undocked, eller i begge deler. Mulig dette er nytt for Forbes publikum, men de aller, aller fleste som kan noe om spill er da klar over dette.

Kunne ikke vært mer enig! Liten hensikt å copy-paste artikler fra overalt uten å følge opp med egne tanker som kan føre til en diskusjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...