firberblad Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Langt bedre syns jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 Fikk forresten 7/10 i EDGE. Det samme som Xenoblade Chronicles X. Til sammenligning fikk Xenoblade Chronicles (velfortjent) 9/10. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. desember 2017 Del Skrevet 2. desember 2017 (endret) Fikk forresten 7/10 i EDGE. Det samme som Xenoblade Chronicles X. Til sammenligning fikk Xenoblade Chronicles (velfortjent) 9/10. http://opencritic.com/game/4952/xenoblade-chronicles-2 84/100 i snitt, hvilket samsvarer godt med mitt inntrykk av spillet så langt. Endret 2. desember 2017 av firberblad Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Lite anmeldelser så langt, da. Men er et spill jeg gleder meg til å spille selv om jeg tviler på at det er så bra som det første. Er ikke som om 7/10 er en dårlig score heller, btw. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Hva faen gjør man når Nintendo kontoen ikke vil logge seg inn ved bruk av Google Authenticator appen? Nok en gang blir jeg rævpult av Nintendo innloggingen. Fytti faen. Tenkte å knytte paypal kontoen opp mot Switch, men det ble jo selvsagt ett helvete uten like og en dårlig start på dagen. Noen som har testet Opus: The Day We Found Earth? Endret 3. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hva faen gjør man når Nintendo kontoen ikke vil logge seg inn ved bruk av Google Authenticator appen? Nok en gang blir jeg rævpult av Nintendo innloggingen. Fytti faen. De fleste (alle?) 2-faktor sidene gir deg et sett med reservekoder. Dette er passord som bare fungerer en gang. Du fikk sikkert beskjed om å printe ut eller skrive ned disse kodene en gang. Alternativt kan det hende en av reserveløsningene som er lagt inn i innloggingen er å sende en kode til SMS eller epost. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Best å bare ha vanlig visakort på switchen. Man blir vel aldri "svindlet" når man kjøper et spill i eshop uansett, så paypal er litt unødvendig syns jeg. Jo færre steg å komme gjennom jo bedre når jeg bare vil betale og laste ned et spill. Skriver ikke passord engang, alt er lagret. Endret 3. desember 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Hva faen gjør man når Nintendo kontoen ikke vil logge seg inn ved bruk av Google Authenticator appen? Nok en gang blir jeg rævpult av Nintendo innloggingen. Fytti faen. De fleste (alle?) 2-faktor sidene gir deg et sett med reservekoder. Dette er passord som bare fungerer en gang. Du fikk sikkert beskjed om å printe ut eller skrive ned disse kodene en gang. Alternativt kan det hende en av reserveløsningene som er lagt inn i innloggingen er å sende en kode til SMS eller epost. Ja har en rekke reservekoder inne på google, 10 stk. eller noe. Men disse fungerer heller ikke. Mener du at jeg fikk ett sett Nintendo eksklusive koder den gang jeg satte opp dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Lurer på om Nintendo slipper en "power-dock" før de oppdaterer Switch. Jeg synes grafikken i Nintendo spiller er mer enn god nok, nå trenger de bare en steady framerate i alle spill. Hvor bra hadde det ikke vært om Xenoblade og Zelda kunne spilles uten noen dips når det blir litt action på skjermen. Endret 3. desember 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Prøvd dette? https://support.google.com/accounts/answer/185833?hl=no Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Prøvd dette? https://support.google.com/accounts/answer/185833?hl=no Skal ta en kikk, takk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Veldig fornøyd med at man kan filtrere eshop-søk etter spill med demo nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Ja såg den feturen var på plass, bra! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Gud hjelpe meg, hadde visst disse 10 backup kodene liggende i ett notat på telefonen. Gikk plutselig opp ett lys for meg her nå. Så da løste jo det seg Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Gud hjelpe meg, hadde visst disse 10 backup kodene liggende i ett notat på telefonen. Gikk plutselig opp ett lys for meg her nå. Så da løste jo det seg Ta godt vare på de 9 andre, og alle andre 2-fa koder du har fått utdelt, de er gull verdt! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Gud hjelpe meg, hadde visst disse 10 backup kodene liggende i ett notat på telefonen. Gikk plutselig opp ett lys for meg her nå. Så da løste jo det seg Ta godt vare på de 9 andre, og alle andre 2-fa koder du har fått utdelt, de er gull verdt! Ja det var nok en grunn til at jeg hadde lagt de SYNLIG under notater på Mac/iOS Men bra du minnet meg på det i klar tekst Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Det er jo bare å logge inn og generere ti nye hvis du mister de ... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Det er jo bare å logge inn og generere ti nye hvis du mister de ... Problemet her var jo at jeg IKKE fikk logget inn UTEN de opprinnelige kodene Lenke til kommentar
...... Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 Noen som har spilt en del XC2 i håndholdt modus? Vurderer å kjøpe det til julferien, men Reddit sier det ser elendig ut i håndholdt modus (480p og dårlig framerate). Stemmer dette? Gidder ikke dra med meg docken på ferie. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. desember 2017 Del Skrevet 3. desember 2017 (endret) Bedre ytelse med Airplane modus på når konsollen er docket? Hørte det skulle hjelpe på Xenoblade i hvert fall. Edit: etter ett Google søk ser jeg at dette faktisk er gammelt nytt Endret 3. desember 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå