fnwilborn Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Ok, du er off the hook. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Look how easy it would be for Nintendo to make the Switch so much hotter http://bgr.com/2016/10/21/nintendo-switch-different-colors/ Faen nå frister Switch enda mer. Endret 28. november 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Nintendo Switch Hands-on Event in New York January 13 The first opportunity to hold a Nintendo Switch is soon arriving http://www.gamezone.com/news/nintendo-switch-hands-on-event-in-new-york-january-13-3445701 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Fem timers event, ikke verst. Fem timers batteritid? http://www.polygon.com/2016/11/28/13769892/nintendo-switch-new-york-event Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Stardew Valley til WiiU er kansellert, men spillet kommer til Switch: http://stardewvalley.net/stardew-valley-console-release-dates/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) TAKE-TWO SAYS NINTENDO IS MAKING A 'GREAT EFFORT' TO SUPPORT 3RD PARTIES ON SWITCH, FEELING 'VERY OPTIMISTIC' Endret 29. november 2016 av fnwilborn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Ja den har vi jo hørt før Men KANSKJE deror det i land denne gang. Endret 29. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Vi kan absolutt håpe. De har jo klart det med de håndholdte i flere generasjoner. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Min drøm er NES/SNES level support. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Det hele avhenger av om Nintendo legger til rette for en platform der tredjepartsutgivere ønsker å selge spillene sine. De kan ikke gjenta Wii U fadesen enda en gang. Jeg ser at noen her i tråden har foreslått en pris på mellom 3000 og 4000kr for maskinen, men selv mener jeg at inngangsprisen bør være maks 2500kr. En premiumversjon kan selvfølgelig koste mer. Det som er viktig er at prisen ligger på nivå med eller under de nærmeste konkurrentene, PS4 Slim og Xbox One S. Kombinert med en god lanseringslineup og markedsføringskampanje tror jeg at den prisen vil sørge for at Switch blir en suksess. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Vært snakk om 2 versjoner, ein ute LTE, så stor sjanse for at den koster 1000kr mer. 2500,- uten 3500,- med, Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Min drøm er NES/SNES level support. Min drøm er SNES spill Rock n' Roll Racing på Switch. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Er det sagt noe om kapasiteten til kortene denne maskinen støtter ? Nå er det vel lusne 32gb internlagring som er hintet til på NX, og det er jo hinsidig lite. Men hva om kortene i seg selv kan fungere som lagringspunkt for DLC osv? Selve lagringsrutine er vel ikke noe som tar særlig plass uansett. Så regner jeg jo me at vi uansett får muligheten til å bruke eksterne disker. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Du er inne på noe Mala, men de må nok ha lagring på selve maskinen også, hvis de vil fortsette å selge ting digitalt i tillegg til fysisk. (Førstnevnte er jo mer lukrativt for Nintendo). Personlig tror jeg det blir ganske lite internlagring. Men så lenge det er en mikro sd-slot så driter jeg litt i det. Da er det bedre at de sparer penger på lite medfølgende lagring, de spesielt interesserte som ønsker å ha haugevis av spill kan kjøpe egne minnekort. For mange vil nok 32 være nok, spesielt hvis de kjøper mye fysisk, og det er viktig for Nintendo tror jeg å holde seg innenfor et passelig prissjikt og likevel gå litt i pluss på hver solgte konsoll. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Mengden RAM er jo ikke det viktigste, det er jo hastigheten, dernest hvor lett det er å utnytte den, dernest mengden, slik jeg har forstått det. Men en stakkars PSBOx-bonde kan vel ikke se forbi hi tech brillene sine... Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Han har et poeng. Nintendo gjør jo faktisk akkurat det som står der, for det meste Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Han har et poeng. Nintendo gjør jo faktisk akkurat det som står der, for det meste Jeg syntes ikke han har et poeng, annet enn å komme med en barnslig rant om hvor dårlig Nintendo-spill og hardware er. Hva er det med dette evige klagekoret som ikke klarer å akseptere at Nintendo ikke kommer til å satse på Playstation-kloner? Nintendo har tatt en annen retning enn det de vil, og det har vært sånn nå i 12+ år, så kan de ikke bare holde kjeft og aldri mer bry seg om hva som skjer i Nintendo-leiren? Jeg har ikke noe behov for å gå inn på Xbox-tråder for å klage på hvorfor jeg aldri har eid en xbox og hva MS burde gjøre fordi jeg vet hva "folket" vil. Det har så langt ikke vært en maskin for meg, det er mitt personlige valg og jeg føler ikke at Microsoft skylder meg en Xbox som har all magien jeg er ute etter. 2 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Noen er opptatt med å forsvare Nintendo, noen ikke. Jeg måtte lese mer det han "Uncle" fyren skrev... han hadde mange gode poeng. http://wccftech.com/nintendo-switch-cartridge-16gb-launch/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Hva faen er dette for noe sutring? Må da være lov å være litt kritisk og/eller ha forskjellige meninger og forventninger. Om man kun skal poste positive ting her er det bare å drite i hele, jævla tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå