Donkey Kong Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Switch er kanskje svak, men det er det mest spennende som har skjedd på spillfronten på flere år. Xbox, PS4 og PC konkurrerer om å ha best oppløsning og alt det der på sine middelmådige spill (med hederlige unntak), mens Nintendo fokuserer på det som betyr noe, nemlig gameplay og tilgjengelighet. Alle spillutviklere har fokus på spillbarhet. Jeg sier ikke at Nintendo ikke har gode spill, men denne forestillingen om at de er alene om å lage artige spill er misvisende. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Det som er mest spennende med Switch er jo at man endelig kan ta Nintendo seriøst igjen som spillutvikler, da de endelig har skrellet bort det meste av gimmicker og laget en normal konsoll. At de har mange gode spill nå kommer vel bare av at de har droppet å gi ut spill til WiiU, men heller ventet på Switch (forståelig nok, med tanke på salgstall). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Kan melde om at både konsoll og Mario Odyssey falt veldig i smak hos min mor, som fikk prøve den nye konsollen sin for første gang i går kveld. En del å sette seg inn i selvsagt, men hun er evig optimist 2 Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Er ikke ofte jeg klager over priser på spill, men er det seriøst 600kr + - for Skyrim til Switch? Koster jo like mye som et nyutviklet spill, og kan ikke tenke meg kostnadene med å porte over og legge til motion controls er så dyrt.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Er ikke ofte jeg klager over priser på spill, men er det seriøst 600kr + - for Skyrim til Switch? Koster jo like mye som et nyutviklet spill, og kan ikke tenke meg kostnadene med å porte over og legge til motion controls er så dyrt.. De skal vel suge blod fra disse fanboysene som kjøper alt av spill som kommer ut på nintendo. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Er ikke ofte jeg klager over priser på spill, men er det seriøst 600kr + - for Skyrim til Switch? Koster jo like mye som et nyutviklet spill, og kan ikke tenke meg kostnadene med å porte over og legge til motion controls er så dyrt.. 499; på Eshopen. Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Jeg forhåndsbestilte Skyrim for en måned siden fra platekompaniet.no. De har sendt meg e-post og beklager forsinkelsen... Noen som har fått deg ennå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Bare kjøper på eshop på releasedagen jeg..preordring fra nettbutikker er stort sett alltid å rævkjøre seg selv pga du blir gående og vente i dagevis ETTER release. Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Er ikke ofte jeg klager over priser på spill, men er det seriøst 600kr + - for Skyrim til Switch? Koster jo like mye som et nyutviklet spill, og kan ikke tenke meg kostnadene med å porte over og legge til motion controls er så dyrt.. 499; på Eshopen. Like ille pris det egentlig. Fikk legendary edition på PC for 25 kr og det var nesten for mye det også siden jeg allerede eier spillet på 360. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Har ikke spilt Skyrim siden det kom på Xbox 360, så for min del synes jeg ikke 499,- er suuuuuperille, men en hundrelapp mindre hadde vært helt godkjent. Er ganske gira på å spille det igjen, så vurderer et kjøp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Test Skyrim på vr i psvr men er ikke så mye jeg skjønner av spillet da perk allt det der å ble drept av en stor fiende da. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 The Elder Scrolls 5: Skyrim is now the first third-party game to allow video capture on the Nintendo Switch. Bethesda is paying attention to Switch fans https://www.polygon.com/2017/11/17/16671434/skyrim-nintendo-switch-video-capture-first-third-party 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 When will the Nintendo Switch sellouts end in Japan? Who knows. It's November, and the console is still hard to get in many places. Last week, the Nintendo Switch topped the Japanese sales charts, moving 84,593 units (in comparison, the PS4 was the second-best seller at 23,613 units). https://www.kotaku.com.au/2017/11/its-november-and-the-nintendo-switch-is-still-selling-out-in-japan/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Switch og Nintendo varmer hjertet mer og mer jo lengre de distanserer seg fra "microtransactions" og ekte penger i spill. I flere Playstation spill dukker NOK opp på skjermen og det er ikke bra.. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Enig i at det er bra at Nintendo ikke pusher micro transaactions, men det gjør vel ikke Sony heller for det meste? Mener da i Spill utviklet av Sony sine studioer. Men i Mario driver de virkelig å pusher de figurene, hvert brett kommer opp med toad the beggar med sin amibostøvsugerrobot. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Det som er mest spennende med Switch er jo at man endelig kan ta Nintendo seriøst igjen som spillutvikler, da de endelig har skrellet bort det meste av gimmicker og laget en normal konsoll. At de har mange gode spill nå kommer vel bare av at de har droppet å gi ut spill til WiiU, men heller ventet på Switch (forståelig nok, med tanke på salgstall). Switch er vel langt i fra en normal konsoll. Uansett, Nintendo har alltid laget spill i toppklasse, uansett hva slags boks de putter dem inn på, så jeg kan ikke si meg enig at de har vært useriøse. Det er bra at noen forsøker å lage noe annerledes, slik at vi ikke bare får en Playtendostation. Booooring! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Noen som vet om noen kommende tilbud på Switch til Black Friday? Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Switch og Nintendo varmer hjertet mer og mer jo lengre de distanserer seg fra "microtransactions" og ekte penger i spill. I flere Playstation spill dukker NOK opp på skjermen og det er ikke bra.. Enig, men det er litt skummelt at det er Bethesda som satser hardt på Switch. De er jo ikke akkurat fremmed for poengløse mikrotransaksjoner i sine spill akkurat. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Nintendo kommer til å kaste seg på trenden de og. De skulle jo aldri gi ut DLC feks, plutselig kommer vanskelighetsgrader i DLC. Nintendo må som andre selskap stå til ansvar for investorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 19. november 2017 Del Skrevet 19. november 2017 Switch og Nintendo varmer hjertet mer og mer jo lengre de distanserer seg fra "microtransactions" og ekte penger i spill. I flere Playstation spill dukker NOK opp på skjermen og det er ikke bra.. Fiksa den for deg. Nintendo har microtransaksjoner som bare det i mobilspillene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå