Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor trenger mario maker en andre skjerm?

Er det ikke slik at man lager brettene på skjermen på Wii U kontrollen? Har sett det som det vanligste argumentet til at Mario Maker ikke kommer til Switch.

Og hvorfor kan de ikke lages på switch-skjermen?

Fordi man på WiiU har både skjermen på kontrollen og TV-en tilgjengelig samtidig. Dette funker ikke på Switch, her har man enten skjermen på Switchen eller TVen tilgjengelig og ikke begge på en gang.

Lenke til kommentar

Er jo ikke verre enn at brettene lages i håndholdtmodus. Kan ikke se noen stor grunn til at alt må vises på to skjermer. Spillet kan da bli temmelig identisk med det på Wii U. Derimot tror jeg mangelen på stylus kan være et problem. Funker neppe like bra å bruke fingre, og det er veldig uelegant å bruke en stylus som ikke kan festes til konsollen.

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Stylus, sekundær skjerm....takk Gud for at Switch ble som den ble og Wii U tragedien bare kan legges bak oss som ett vondt minne og en katastrofe som konsoll.

Koste meg med den sekundære skjermen i flere spill. De bomma på mange ting, men har hatt utrolig mange timer med moro med Wii U.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd DOOM for Switch ennå? Denne karen er veldig positiv, sier 30 fps glemmes fort og at nedgangen i fps er vel verdt det i bytte med portabilitet:

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/7c1thx/you_need_to_buy_doom_like_right_now_as_a_huge/?st=j9u6lc1a&sh=b84b0042

Kult at det er kommet og at det får ålreite reviews. Men har man det fra før er det ikke noe grunn til å kjøpe det igjen.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd DOOM for Switch ennå? Denne karen er veldig positiv, sier 30 fps glemmes fort og at nedgangen i fps er vel verdt det i bytte med portabilitet:

https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/7c1thx/you_need_to_buy_doom_like_right_now_as_a_huge/?st=j9u6lc1a&sh=b84b0042

Kult at det er kommet og at det får ålreite reviews. Men har man det fra før er det ikke noe grunn til å kjøpe det igjen.

Nei, det vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar

Var det ikke en eller annen analytiker som mente at Switch kan overgå opprinnelige Wii? Jeg har troa på at flere for øynene opp for Switch i hvertfall. Har kanskje brukt 10 timer totalt på PC siden jeg kjøpte Switch for en måned siden, og PS4 står og støver ned.

Nå håper jeg på at noen gode spill blir annonsert i 2018. Alle de interessante utgivelsene er over for min del, så nå må de holde momentumet oppe neste år også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...