Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har Splatoon eller Mario Kart? Spiller dere ofte online? 

Jeg har splatoon men spiller det sjelden, skytespill er egentlig ikke min greie. Tenkte å gi det en sjans siden det er nintendo. Morsomt nok men fortsatt et skytespill. Mariokart har jeg på WiiU har bare ikke fått plukka det opp til Switch enda.

Lenke til kommentar

Kickstanden fungerer utmerket og hva er en "fullblods" bærbar i 2017? Bæreveske er strengt tatt unødvendig hvis du ikke tenker på resale value, du trenger ikke powerbank fordi fire timer spilletid er nok osv. Amputerte spill skjønner jeg ikke, Fifa 18 kjører i 60fps. Man kan ikke spille det karriere greiene, men hvem spiller Fifa for singeplayer campaignen? Enig i at Xbox One X er imponerende, men det hjelper fint lite når den mangler eksklusive titler.

FIFA har kjørt i 60fps på PS3, PS2, PS osv, så det er ikke imponerende. Det er sånn det skal være. Og du har rett, hvem spiller FIFA for karrieremodus? Jeg spiller FIFA for å denge venner, og det får man heller ikke gjort på Switch.

Lenke til kommentar

Kickstanden fungerer utmerket og hva er en "fullblods" bærbar i 2017? Bæreveske er strengt tatt unødvendig hvis du ikke tenker på resale value, du trenger ikke powerbank fordi fire timer spilletid er nok osv. Amputerte spill skjønner jeg ikke, Fifa 18 kjører i 60fps. Man kan ikke spille det karriere greiene, men hvem spiller Fifa for singeplayer campaignen? Enig i at Xbox One X er imponerende, men det hjelper fint lite når den mangler eksklusive titler.

FIFA har kjørt i 60fps på PS3, PS2, PS osv, så det er ikke imponerende. Det er sånn det skal være. Og du har rett, hvem spiller FIFA for karrieremodus? Jeg spiller FIFA for å denge venner, og det får man heller ikke gjort på Switch.

Det er jo bare onlinesystemet som er dårlig. Lokal multiplayer funker som en drøm. Venner denges.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Hvor i innlegget mitt påstår jeg at 60fps på Switch er "imponerende"? Mitt poeng var det at Switch kjører Fifa i 60fps, som alle andre konsoller, og av den grunn kan man ikke kalle det et det et amputert spill. Det er andre sider ved Switch versjonen vi kan kritisere, men frame-rate er ikke et av dem. 

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

Ja, spørs om de fokuserer på nettleser når de har den Nintendoappen til smarttelefoner. Virker som de ser på det som sin andre skjerm?

Hmmm.. kanskje Super Mario Maker vil dra nytte av Android eller iPhone som sin andre skjerm til Switch? Kunne ha funka det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...