Eddie_Peddie Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Skal teste med et par andre ladere, kan jo selvfølgelig bare bytte om på noen gamle ladere til usb c kontakt og se hvordan det går. Merkelig hvor glade Nintendo er i korte ledninger. Psu til Switch har også utrolig kort ledning. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Var det ikke noe sånt at man kunne ikke ladde mens man spillte? Mener jeg leste det en plass. Det erjo en liten minus, men noe stort problem er det ikke da pro controllene har 40 timers batteritid. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Man kan fint lade mens man spiller. Pro Controlleren til Switch har ca. like lang ledning som PS4-kontrollene, men sjelden noe problemstilling som du sier siden batteriet varer utrolig lenge. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Ok mente jeg leste det en plass. Mulig det var opp mot pc spilling at den ikke kunne lade.. Men dette er tatt ut ifra hode mitt og langt ifra sikkert at jeg husker riktig. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Med mindre man spiller økter på over 40 timer så er vel det ikke noe problem. Jeg lader min kontroller med iPad lader på 12W. Men har ikke prøvd å lade mens jeg spiller. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Problemet er mer at den ikke var lada siden jeg nesten ikke hadde brukt den etter jeg fikk Switchen for 1-2 måneder siden, men nå som mario kom ut ville jeg spille på tv skjermen. Måtte bruke de små greiene som fulgte med mens jeg lada pro med usb c fra dockingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. oktober 2017 Del Skrevet 28. oktober 2017 Merker skjermen/rammen stikker/ "popping" ut på begge sider, det er veldig lite men merkbart. Er det noen andre som har merket dette på sine konsoller? Det er flere som har meldt i fra om dette på reddit ihvertfall. Vet ikke om jeg orker å gå til butikken for å få det fikset på garantien så er interessert å høre om andre her har noe lignende og hva dere har valgt å gjøre. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 30. oktober 2017 Del Skrevet 30. oktober 2017 New Donkey Kong Game Hinted At By Nintendo Exec; Might Be A Re-invention https://gamingbolt.com/new-donkey-kong-game-hinted-at-by-nintendo-exec-might-be-a-re-invention Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 The Nintendo is having trouble keeping up with demand for the Nintendo Switch with over 7 million consoles now sold since it launched in March. Developers are jumping on board in big numbers too, with over 300 now developing titles for the console. https://www.notebookcheck.net/Nintendo-Switch-now-has-over-300-developers-working-on-games.261382.0.html Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Deilig at switch gjør det så godt. Håper virkelig på Donkey Kong Country 4, en ny trilogi med 2d plattformspill av ypperste klasse. Banjo Kazooie hadde også gjort seg på Switch, men det selskapet er vel borte for lengst. Utenom det håper jeg det er hold i ryktene om en HD Zelda-samling med alle de nyere spillene på en cartridge. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Få Tropical Freeze til Switch og kom med et nytt DKC. Tropical Freeze er tidenes beste 2D plattformer. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 The Nintendo Switch is a unique system that can be used either as a portable or a home console, and it turns out Nintendo can track which mode you’re using when you play games. https://www.polygon.com/2017/10/31/16580638/nintendo-switch-success-portable-console Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Nintendo Isn't for Kids, and the Financial Data Proves It As you can see from the chart, "kids" aged 12 and under only make up about five percent of the Nintendo Switch user base at the moment, while adults..... http://comicbook.com/gaming/2017/10/31/nintendo-not-for-kids-financial-data/ Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Utenom det håper jeg det er hold i ryktene om en HD Zelda-samling med alle de nyere spillene på en cartridge. Alle de dårligere spillene mener du? Ok da, Twilight Princess var et helt greit spill. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Utenom det håper jeg det er hold i ryktene om en HD Zelda-samling med alle de nyere spillene på en cartridge.Alle de dårligere spillene mener du? Ok da, Twilight Princess var et helt greit spill. Tøffe mannen. Det er snakk om Ocarina of Time og Majoras Mask (3DS versjonene), Twilight Princess, Wind Waker HD og Skyward Sword. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Deilig at switch gjør det så godt. Håper virkelig på Donkey Kong Country 4, en ny trilogi med 2d plattformspill av ypperste klasse. Banjo Kazooie hadde også gjort seg på Switch, men det selskapet er vel borte for lengst. Utenom det håper jeg det er hold i ryktene om en HD Zelda-samling med alle de nyere spillene på en cartridge. Du må snakke med xbox Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. oktober 2017 Del Skrevet 31. oktober 2017 Det er snakk om Ocarina of Time og Majoras Mask (3DS versjonene), Twilight Princess, Wind Waker HD og Skyward Sword. Ohhhh, en slik samling vil jeg være VELDIG interessert i. Nå håper jeg også at det stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Merker skjermen/rammen stikker/ "popping" ut på begge sider, det er veldig lite men merkbart. Er det noen andre som har merket dette på sine konsoller? Det er flere som har meldt i fra om dette på reddit ihvertfall. Vet ikke om jeg orker å gå til butikken for å få det fikset på garantien så er interessert å høre om andre her har noe lignende og hva dere har valgt å gjøre. Bumper denne, ønsker svar. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Merker skjermen/rammen stikker/ "popping" ut på begge sider, det er veldig lite men merkbart. Er det noen andre som har merket dette på sine konsoller? Det er flere som har meldt i fra om dette på reddit ihvertfall. Vet ikke om jeg orker å gå til butikken for å få det fikset på garantien så er interessert å høre om andre her har noe lignende og hva dere har valgt å gjøre. Bumper denne, ønsker svar. Jeg har ikke dette problemet, men det er vel klisteret som er svakt og at skjermen ikke er festet ordentlig? Jeg hadde levert inn min på flekken om dette hadde skjedd med meg. Plutselig løsner det mer, så like greit å bare få det ordnet med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Merker skjermen/rammen stikker/ "popping" ut på begge sider, det er veldig lite men merkbart. Er det noen andre som har merket dette på sine konsoller? Det er flere som har meldt i fra om dette på reddit ihvertfall. Vet ikke om jeg orker å gå til butikken for å få det fikset på garantien så er interessert å høre om andre her har noe lignende og hva dere har valgt å gjøre. Bumper denne, ønsker svar. Jeg har ikke dette problemet, men det er vel klisteret som er svakt og at skjermen ikke er festet ordentlig? Jeg hadde levert inn min på flekken om dette hadde skjedd med meg. Plutselig løsner det mer, så like greit å bare få det ordnet med en gang. Hvordan er det med din ramme? Hvis du stryker fingeren langs kantene, er hele rammen sunket i konsollen? Er det noe forskjell mellom ramme og resten av konsollen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå