Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8OkEXm

Merker skjermen/rammen stikker/ "popping" ut på begge sider, det er veldig lite men merkbart. Er det noen andre som har merket dette på sine konsoller? Det er flere som har meldt i fra om dette på reddit ihvertfall. Vet ikke om jeg orker å gå til butikken for å få det fikset på garantien så er interessert å høre om andre her har noe lignende og hva dere har valgt å gjøre. 

Lenke til kommentar

Deilig at switch gjør det så godt. Håper virkelig på Donkey Kong Country 4, en ny trilogi med 2d plattformspill av ypperste klasse.

Banjo Kazooie hadde også gjort seg på Switch, men det selskapet er vel borte for lengst.

Utenom det håper jeg det er hold i ryktene om en HD Zelda-samling med alle de nyere spillene på en cartridge.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Utenom det håper jeg det er hold i ryktene om en HD Zelda-samling med alle de nyere spillene på en cartridge.

Alle de dårligere spillene mener du? Ok da, Twilight Princess var et helt greit spill.

Tøffe mannen.

Det er snakk om Ocarina of Time og Majoras Mask (3DS versjonene), Twilight Princess, Wind Waker HD og Skyward Sword.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Deilig at switch gjør det så godt. Håper virkelig på Donkey Kong Country 4, en ny trilogi med 2d plattformspill av ypperste klasse.

Banjo Kazooie hadde også gjort seg på Switch, men det selskapet er vel borte for lengst.

Du må snakke med xbox :p 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Merker skjermen/rammen stikker/ "popping" ut på begge sider, det er veldig lite men merkbart. Er det noen andre som har merket dette på sine konsoller? Det er flere som har meldt i fra om dette på reddit ihvertfall. Vet ikke om jeg orker å gå til butikken for å få det fikset på garantien så er interessert å høre om andre her har noe lignende og hva dere har valgt å gjøre. 

Bumper denne, ønsker svar. 

Lenke til kommentar

Jeg har ikke dette problemet, men det er vel klisteret som er svakt og at skjermen ikke er festet ordentlig? Jeg hadde levert inn min på flekken om dette hadde skjedd med meg. Plutselig løsner det mer, så like greit å bare få det ordnet med en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Jeg har ikke dette problemet, men det er vel klisteret som er svakt og at skjermen ikke er festet ordentlig? Jeg hadde levert inn min på flekken om dette hadde skjedd med meg. Plutselig løsner det mer, så like greit å bare få det ordnet med en gang.

Hvordan er det med din ramme? Hvis du stryker fingeren langs kantene, er hele rammen sunket i konsollen? Er det noe forskjell mellom ramme og resten av konsollen? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...