Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må vel nesten sjå på PS4s og XOs som Switch sine konkurrenter og di holder seg på ca 3000 kr. PS4p vil nok gå ned i pris til scorpio dukker opp. Såleis trur eg Switch vil fort bomme på markedet viss di legger seg for høgt i pris.

Switch er bærbar også, og det blir en del av kostnaden. Ps og Xbox er ikke bærbar.
Lenke til kommentar

Switch er ikke dyr, jeg tenker sånn vi får 2 konsoller i en maskin da. Den konsollen som var dyr å kjøpe inn er 60.gb ps3 for 6000.kr Switch er ikke dyr. :)

Slutt å si det, vi får ikke to konsoller i en x)

Hardware har mye å si for prisen, så hvis switch leverer grafikk som en maskin til 2000 hadde klart, så er det jo ikke rart at folk løfter brynet litt.

Vi må bare vente å se.

Lenke til kommentar

Altså, å sette av en liten sum månedlig over tid, avhengig av hvor stort det er behagelig innenfor egne økonomiske rammer er sikkert ikke dumt. Ingen grunn til å kjøpe en ny konsoll på launch hvis man har andre ting å ta seg til i mellomtiden. Da får man også litt tid mellom launch og eventuelt kjøp til å se om det konsollen har å by på er verdt prisen en tilbys til for seg.

Regner med at de fleste har et par spill på backlog til tida mellom uansett.

Lenke til kommentar

De siste ryktene sier den har overraskende mye futt, 1080p og 4G. Tar det med en klype salt. Men hvis det stemmer så tror jeg prisen blir på feil side av 3000 kr. Og batteriet var litt middels, spesielt hvis resten stemmer.

1080P OG 4G???

Tror ingenting på det hvis prisen liksom skal være 3000. Tror vi snakker om nærmere 4-5000 om det stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...