Maabren Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Man må vel nesten sjå på PS4s og XOs som Switch sine konkurrenter og di holder seg på ca 3000 kr. PS4p vil nok gå ned i pris til scorpio dukker opp. Såleis trur eg Switch vil fort bomme på markedet viss di legger seg for høgt i pris. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Man må vel nesten sjå på PS4s og XOs som Switch sine konkurrenter og di holder seg på ca 3000 kr. PS4p vil nok gå ned i pris til scorpio dukker opp. Såleis trur eg Switch vil fort bomme på markedet viss di legger seg for høgt i pris.Switch er bærbar også, og det blir en del av kostnaden. Ps og Xbox er ikke bærbar. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Switch er ikke dyr, jeg tenker sånn vi får 2 konsoller i en maskin da. Den konsollen som var dyr å kjøpe inn er 60.gb ps3 for 6000.kr Switch er ikke dyr. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Switch er ikke dyr, jeg tenker sånn vi får 2 konsoller i en maskin da. Den konsollen som var dyr å kjøpe inn er 60.gb ps3 for 6000.kr Switch er ikke dyr. Slutt å si det, vi får ikke to konsoller i en x)Hardware har mye å si for prisen, så hvis switch leverer grafikk som en maskin til 2000 hadde klart, så er det jo ikke rart at folk løfter brynet litt. Vi må bare vente å se. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Bethesda’s Todd Howard on Switch: “One of the best demos I’ve ever seen”, promises support http://nintendoeverything.com/bethesdas-todd-howard-on-switch-one-of-the-best-demos-ive-ever-seen-promises-support/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5ea9uo/rumor_someone_who_producing_switch_at_foxconn_is/?st=ivtwf1l2&sh=25dace73 I følge denne leaken(aner ikke om den er legit), så har Switch en 1080p skjerm. Enlightened skulle bli fornøyd. 4G er nevnt også. Og andre specs, som CPU. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5ea9uo/rumor_someone_who_producing_switch_at_foxconn_is/?st=ivtwf1l2&sh=25dace73 I følge denne leaken(aner ikke om den er legit), så har Switch en 1080p skjerm. Enlightened skulle bli fornøyd. 4G er nevnt også. Og andre specs, som CPU. Ha ha trur det att han Enlightened blir glad nå yeah. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Bethesda’s Todd Howard on Switch: “One of the best demos I’ve ever seen”, promises support http://nintendoeverything.com/bethesdas-todd-howard-on-switch-one-of-the-best-demos-ive-ever-seen-promises-support/ Han mer eller mindre direkte bekrefter Skyrim btw. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Merkelig hvordan noen kan påstå at siden du har ditt og datt,så kan du punge ut 4000kr for en swich!?de fleste har jo en smertegrense økonomisk..det blir helt tullete å si sånt. Vil tippe en pris på ca 2800kr:) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Noe som heter å spare penger gutter, fra januar skal jeg legge av 500.kr pr måned å så fort gamezone har den på nettsiden da pre order Switch for jeg vet gamezone legger ikke ut noe konsolle før di har fått prisen fra nintendo. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det er ikke alle som har en økonomi som gjør det lett å spare så mye penger. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det er ikke alle som har en økonomi som gjør det lett å spare så mye penger. Jeg tenkte på det etter på, men da jeg skrev det da tenkte jeg ikke på da i farten. du har helt rett i det fnwilborn. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Poenget er at det er mange som snuser, røyker osv, og klager på at en spillmaskin koster 3-4000. Da bør man slutte, og spare både kropp og penger Har man ikke råd til spillmaskin, så må man bare spare over lengre tid. Om switch har 1080P skjerm blir det skikkelig kos Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Altså, å sette av en liten sum månedlig over tid, avhengig av hvor stort det er behagelig innenfor egne økonomiske rammer er sikkert ikke dumt. Ingen grunn til å kjøpe en ny konsoll på launch hvis man har andre ting å ta seg til i mellomtiden. Da får man også litt tid mellom launch og eventuelt kjøp til å se om det konsollen har å by på er verdt prisen en tilbys til for seg.Regner med at de fleste har et par spill på backlog til tida mellom uansett. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Nintendo Switch news: SECRET new feature uncovered ahead of release date NINTENDO Switch fans can expect more than just a handheld/console hybrid when the device launches next March. http://www.express.co.uk/entertainment/gaming/736511/Nintendo-Switch-news-SECRET-new-feature-uncovered-release-date Secret å secret....??? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 De siste ryktene sier den har overraskende mye futt, 1080p og 4G. Tar det med en klype salt. Men hvis det stemmer så tror jeg prisen blir på feil side av 3000 kr. Og batteriet var litt middels, spesielt hvis resten stemmer. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 De siste ryktene sier den har overraskende mye futt, 1080p og 4G. Tar det med en klype salt. Men hvis det stemmer så tror jeg prisen blir på feil side av 3000 kr. Og batteriet var litt middels, spesielt hvis resten stemmer.1080P OG 4G??? Tror ingenting på det hvis prisen liksom skal være 3000. Tror vi snakker om nærmere 4-5000 om det stemmer. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Seriously, Enlightened, nå svarer du. Jaja, bedre sent enn aldri. Trodde jeg ville få et svar umiddelbart da jeg postet linken for en uke siden. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Nintendo Switch price, games and release date news http://www.express.co.uk/entertainment/gaming/737163/Nintendo-Switch-price-games-release-date-news Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Seriously, Enlightened, nå svarer du. Jaja, bedre sent enn aldri. Trodde jeg ville få et svar umiddelbart da jeg postet linken for en uke siden. Jeg svarte jo nederst i posten jeg skrev dagen etter at det blir kos hvis den har 1080P skjerm xP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå