Mala Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Skal visstnok være en oppdatering tilgjengelig for kontrollene Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Play time viser nå mer nøyaktig hvor lenge man har spilt, i stedet for hver femte time. Denne stemmer ikke helt. Min playtime i octopath-demoen ble endret fra "a little while" til "4 hours or more", men ellers er alle de andre spillene fremdeles rundet ned til nærmeste femte time. Forstår ikke hvorfor de ikke bare viser nøyaktig spilletid, nintendo må ALLTID finne på noe tull, bare fordi. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Med den siste oppdateringen har Switch nå støtte for trådløse USB-headsets: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/77dc85/400_update_added_support_for_wireless_usb/?st=j8ysg8y6&sh=790a13f6 Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Håper virkelig at oppdateringen ikke har klusset det til for 8BitDo-kontrollene som er på vei i posten. Ellers er oppdateringen en god start på veien mot en mer komplett Switch-opplevelse. Men jeg for min del er fornøyd med at det ikke er så mye fiksfakserier, eneste er backup av saves til minnekort eller til skyen som bør komme på plass. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Med den siste oppdateringen har Switch nå støtte for trådløse USB-headsets: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/77dc85/400_update_added_support_for_wireless_usb/?st=j8ysg8y6&sh=790a13f6 Sjekket gjennom hele tråden, fant ikke noe om Astro A50 gen 2, headsettet er pakket bort, MON tro om disse kan brukes på Switch?! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 New Nintendo Switch update 4.0 adds some genuinely useful features A significant new feature is the ability to capture video. To use this you simply have to hold down the capture button rather than give it a single press as you would to take a screenshot. http://www.techradar.com/news/new-nintendo-switch-update-40-adds-some-genuinely-useful-features For en noldus-ordning med savegames.... dette burde ha vært fikset på en bedre måte.... Noldus-ordninger er det Nintendo kan best. De har også lagt til støtte for trådløse USB-headset. For eksempel fungerer det trådløse PS4-headsetet på Switch nå.. Lurer på om mine Turtle Beach kan brukes nå? Tviler egentlig, Switch har vel ikke optisk inngang? Ikke at jeg har behov for det. Party chat er jo fremdeles en så godt som ikke-eksisterende ting på Switch. FIFA 18 is the biggest justification for the Nintendo Switch yet if presented with the option of a 4K iteration or one I can play anywhere? I know I’ll be choosing the latter. http://www.wired.co.uk/article/fifa-18-nintendo-switch-review Jeg vet jeg ikke er representativ for majoriteten, og ser poenget han vil frem til her, men jeg er bare så uenig i det. Så klart, er klar over at uforståelige mengder av folk spiller Fifa, men i mine ører høres det helt grusomt trist ut for Switch å si at Fifa 18 er den største grunnen til å forsvare kjøp av konsollen. For en hver konsoll vil jeg anse som trist om Fifa er den største grunnen til å kjøpe. Jeg er jo, som kjent, lite begeistret for Breath of the Wild, men det er jo i alle fall fremdeles et bra og unikt spill for Nintendo, og dermed, etter min mening, et mye bedre spill til å representere og forsvare Switch. Alltid når kjøp av konsoll skal forsvares, så er de unike spillene og spillopplevelsene den tilbyr det viktigste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 For meg er både fifa og fotball fullstendig uforståelig, har aldri "holdt med" et fotballag i mitt liv. Kommer ikke til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Den artikkelen der går jo mer på Switch og mulighetene den gir enn FIFA i seg selv. At den kan kjøre et sånt spill så bra håndholdt er vel poenget der. Jeg er enormt glad i fotball og ser 6-10 fotballkamper i uka, men har ikke tenkt til å kjøpe FIFA på Switch for å si det sånn. Play time viser nå mer nøyaktig hvor lenge man har spilt, i stedet for hver femte time. Denne stemmer ikke helt. Min playtime i octopath-demoen ble endret fra "a little while" til "4 hours or more", men ellers er alle de andre spillene fremdeles rundet ned til nærmeste femte time. Forstår ikke hvorfor de ikke bare viser nøyaktig spilletid, nintendo må ALLTID finne på noe tull, bare fordi. Det har nok med privacy å gjøre. Hvertfall derfor PS4 ikke har denne funksjonen, leste jeg i et intervju en gang. Vet ikke om det stemmer lenger. Burde kunne vært en mulighet for å se den nøyaktige spilletiden, ja. Ikke at det er så farlig for min del. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Hvis det er privatlivet det står på er det jo bare å legge til en mulighet til å velge bort at andre kan se det. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Nyko Switch Dock Reportedly Damaging Some Users’ Consoles https://mynintendonews.com/2017/10/20/nyko-switch-dock-reportedly-damaging-some-users-consoles/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Nå hadde også Eurogamer en artikkel om hvordan den elendige onlinedelen til Nintendo "cripples FIFA 18". In FIFA 18 on Switch, you can't play online with friends, and I personally lay the blame at Nintendo's feet. The Switch just doesn't have the online infrastructure in place that should be the bare minimum for any contemporary console, and FIFA 18 exposes that once again. http://www.eurogamer.net/articles/2017-09-29-its-impossible-to-play-with-friends-online-on-fifa-18-on-switch-and-its-nintendos-fault Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Sitter og funderer på om Fire Emblem Warriors er verdt 499,- på eshop. Nr. 1, jeg digger warriors type-spill men spiller dem aldri ferdig. Nr. 2, har ikke peiling på fire emblem eller smash, så karakterene sier meg ingenting Nr. 3, Har allerede Warriors All-Stars på PC Nr. 4, spilte Hyrule Warriors halvt ihjel. Nr. 5, Den amerikanske voice actinga i filmsnuttene høres BALLE ut. ..hva tror dere? Endret 20. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Nyko Switch Dock Reportedly Damaging Some Users’ Consoles https://mynintendonews.com/2017/10/20/nyko-switch-dock-reportedly-damaging-some-users-consoles/ Ikke akkurat tillitsvekkende det der. Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Sitter og funderer på om Fire Emblem Warriors er verdt 499,- på eshop. Nr. 1, jeg digger warriors type-spill men spiller dem aldri ferdig. Nr. 2, har ikke peiling på fire emblem eller smash, så karakterene sier meg ingenting Nr. 3, Har allerede Warriors All-Stars på PC Nr. 4, spilte Hyrule Warriors halvt ihjel. Nr. 5, Den amerikanske voice actinga i filmsnuttene høres BALLE ut. ..hva tror dere? Sitter på gjerdet selv, men har ikke prøvd Warriors-spill før. Tror likevel Mario uansett vil stjele all tid om uke, så gidder ikke å svi av 500 på noe som kanskje varer noen få timer. Kjipt med docker som ødelegger Switch. Vurderer etterhvert å skru min fra hverandre og sette den sammen selv. Digger å pusle med slikt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Min switch har ikke vært ute av docken siden juli så...den klarer seg nok. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Nintendo is selling more consoles than the competition did last year, despite supply issues http://nordic.businessinsider.com/nintendo-switch-outselling-xbox-one-playstation-4-chart-2017-10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Min switch har ikke vært ute av docken siden juli så...den klarer seg nok. Hva er det snakk om? Kan Switch bli ødelagt av docken over tid? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Ingen anelse. Jeg har bare aldri hatt behov for å ta den ut. Spiller bare på TV. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 (endret) Nå hadde også Eurogamer en artikkel om hvordan den elendige onlinedelen til Nintendo "cripples FIFA 18". In FIFA 18 on Switch, you can't play online with friends, and I personally lay the blame at Nintendo's feet. The Switch just doesn't have the online infrastructure in place that should be the bare minimum for any contemporary console, and FIFA 18 exposes that once again. http://www.eurogamer.net/articles/2017-09-29-its-impossible-to-play-with-friends-online-on-fifa-18-on-switch-and-its-nintendos-fault Tar ikke DET så hardt. Jeg spiller aldri online på PC, har aldri sett en hel fotballkamp, og er fullstendig likegyldig til et spill frontet av 25-åringer med 100000 i ukelønn og supermodellkjærester. Endret 20. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. oktober 2017 Del Skrevet 20. oktober 2017 Irriterer meg at soundtracket til Fire Emblem Warriors ikke er tilgjengelig online noe sted. Vurderer nesten å kjøpe hele LE utgaven for et par tracks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå