CaZpeR Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Eneste den mangler er en 3,5mm Jack så hadde den vært perfekt. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) https://youtu.be/wtGw-ZfHyLQ Endret 11. oktober 2017 av PÃ¥inter 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Ekstremt hardt. Den er bedre enn sex. Du kommer aldri til å ta i joycons igjen. Og har du wifi på PC'n kan du bruke den på PC uten noe som helst issues annet enn at X og A knappene er bytta om. Det bør den jaggu være også, for 800kr som jeg fant hos komplett. Svindyrt(?) Er pro-kontrolleren veldig annerledes/bedre i forhold til "kontrollstativet" som medfulgte switchen? (avbildet) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Jepp. Det stativet gjør at du får en knøttliten xbox stikke. Den er ALT for smal til at jeg klarte å bruke den. Da var det bedre å bare ha de separat i hver hånd. Pro er en fullsize joypad med greit vekt. 100 ganger bedre d-pad også. Endret 11. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Det byggesettet fungerer nok helt kurant til kortere intervaller, men skal man jekke seg ned i sofaen og legge en liten helg ned i spillingen ville jeg ikke vært foruten Pro kontrollen. Grusom pris er det jo, men man kan jo fort spare noen lapper om man finner feilprising i butikk (som i mitt tilfelle) eller venter på Power sitt DNB tilbud. Brukt er jo selvsgt ett alternativ. Endret 11. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Guovssohas Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Ekstremt hardt. Den er bedre enn sex. Du kommer aldri til å ta i joycons igjen. Og har du wifi på PC'n kan du bruke den på PC uten noe som helst issues annet enn at X og A knappene er bytta om. Det bør den jaggu være også, for 800kr som jeg fant hos komplett. Svindyrt(?) Er pro-kontrolleren veldig annerledes/bedre i forhold til "kontrollstativet" som medfulgte switchen? (avbildet) ScreenHunter_370 Oct. 11 12.51.jpg Joycon grip er ganske bra faktisk når man blir vant til den, jeg hadde ingen problemer med å spille i timesvis med den. Men selvfølgelig er Pro'en bedre på alle måter, faktisk en av de beste ever syns jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Jeg syntes den var alt for smal, fikk vondt i hendene av å holde den lenge. Pluss man får fordelen av å kunne spille flerspiller med den plastdingsen og pro istedet for å dele på de bittesmå joyconene. Endret 11. oktober 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Ekstremt hardt. Den er bedre enn sex. Du kommer aldri til å ta i joycons igjen. Og har du wifi på PC'n kan du bruke den på PC uten noe som helst issues annet enn at X og A knappene er bytta om. Dårlig sex liv? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Ryktes at Mario Odyssey får perfekt score i EDGE magazine: http://nintendoeverything.com/super-mario-odyssey-receives-first-review-in-edge-awarded-with-a-perfect-score/ (kun en artikkel om reviewen og ikke den faktiske reviewen fra bladet) Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) I Hong kong får du super Mario odyssey med passport case... Jeg vil også ha.. http://www.nintendo.com.hk/switch/super_mario_odyssey/store/img/super_mario_odyssey_store.jpg Endret 11. oktober 2017 av Jarv!s 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Ryktes at Mario Odyssey får perfekt score i EDGE magazine: http://nintendoeverything.com/super-mario-odyssey-receives-first-review-in-edge-awarded-with-a-perfect-score/ (kun en artikkel om reviewen og ikke den faktiske reviewen fra bladet) Ryktes også fra Tyskland at et magasin der gir spillet perfekt score og blir kalt et av tidenes beste spill. Dette blir bra Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Ekstremt hardt. Den er bedre enn sex. Du kommer aldri til å ta i joycons igjen. Og har du wifi på PC'n kan du bruke den på PC uten noe som helst issues annet enn at X og A knappene er bytta om. Dårlig sex liv? Null. Altså er Pro kontrolleren bedre enn sex. 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Ryktes også fra Tyskland at et magasin der gir spillet perfekt score og blir kalt et av tidenes beste spill. Og det kan det for all del være, må vente et par uker til for å sjekke selv, men de sa jo noe lignende om Breath of the Wild (tror alle her vet hva jeg mener om den saken), og erfaringer opp gjennom tiden har lært meg at anmeldere generelt har et litt for snilt forhold til Nintendospill, og da særlig Mario og Zelda. Så nå, jo mer media og anmelderskaren hyper opp spillene, dess mer skeptisk blir jeg. Regner med det blir to lange uker å vente, hvor det meldes om kraftig regn av 10/10 anmeldelser. For å unngå Zelda-skuffelsen igjen, satser jeg på å betrakte alt det som kraftig snillisme med to-tre karakterers overvekt, så får jeg heller forhåpentligvis bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 (endret) Har du DNB MasterCard får du 20% av hos Power. Kommer ett slikt tilbud nå før jul sies det. Når gjelder dette? Og evt hvilke produkter? edit: beklager ot Endret 11. oktober 2017 av wampster Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Ryktes også fra Tyskland at et magasin der gir spillet perfekt score og blir kalt et av tidenes beste spill. Og det kan det for all del være, må vente et par uker til for å sjekke selv, men de sa jo noe lignende om Breath of the Wild (tror alle her vet hva jeg mener om den saken), og erfaringer opp gjennom tiden har lært meg at anmeldere generelt har et litt for snilt forhold til Nintendospill, og da særlig Mario og Zelda. Så nå, jo mer media og anmelderskaren hyper opp spillene, dess mer skeptisk blir jeg. Regner med det blir to lange uker å vente, hvor det meldes om kraftig regn av 10/10 anmeldelser. For å unngå Zelda-skuffelsen igjen, satser jeg på å betrakte alt det som kraftig snillisme med to-tre karakterers overvekt, så får jeg heller forhåpentligvis bli positivt overrasket. Anmeldere sitter jo ikke med noen fasit, og til syvende og sist så er det jo kun din egen mening som teller. Vi får håpe anmelderne jevnt over klarer å både begrunne og forklare godt hvorfor de ikke liker eller liker det nye Mario-spillet, sånn at vi forbrukere blir informert bra nok om spillet. For min del egen del stod Breath of the Wild til forventningene og er et spill som fortjener 10/10 alle dager i uka. Synes ikke spillet ble overvurdert, men det er jo heldigvis smak og behag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Hva anbefaler dere av bærevesker? Må være noe hardt som tåler å ligge i ryggsekken. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 EDGE gir Mario Odyssey 10/10: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/75pkl2/mario_odyssey_review_from_edge_someone_got_the/?st=j8nqid31&sh=90f0939d 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hva anbefaler dere av bærevesker? Må være noe hardt som tåler å ligge i ryggsekken. Er selv veldig nøgd med denne http://cdon.no/spill/switch_deluxe_travel_case_zelda%2c_grey-39597260 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Har du DNB MasterCard får du 20% av hos Power. Kommer ett slikt tilbud nå før jul sies det. Når gjelder dette?Og evt hvilke produkter? edit: beklager ot Har ingen dato, men når tilbudene kommer er det fra torsdag-lørdag mener jeg og gjelder alle Power butikkene rundt om, samt på Internett. Endret 12. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå