Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 2200,- en fair price for en pent brukt konsoll?

Bra pris det så lenge den er i helt fin stand, minimalt med slitasje og fortsatt har originalesken og slik. Er vel en bra pris uten eske også forsåvidt, men jeg personlig er litt fanatisk på å ha alle konsoller CIB :p

Hva betyr CIB?

Google sier Complete in Box: https://www.internetslang.com/CIB-meaning-definition.asp

Lenke til kommentar

Noen som har testet Golf Story og kan gi noen inntrykk? Virker litt interessant.

Hadde tenkt å starte på det i går, men klarte ikke å slippe lego city. Så skal gi det et nytt forsøk i kveld så skal jeg komme med en tilbakemelding.
Supert! Sitter litt på gjerdet, men det får jo gode ord fra fans ser jeg. Endret av Tullefanten
Lenke til kommentar

Supert! Sitter litt på gjerdet, men det får jo gode ord fra fans ser jeg.

Sannsynligvis fordi nintendofanboys ikke har noe annet å spille for tiden

Det begynner nå å bli en god andel gode spill for Switch. Og flere er i horisonten. Skaffet oss Mario+Rabbids før helgen her i huset, skulle holde oss busy til Odyssey. :)
Lenke til kommentar

Noen som har testet Golf Story og kan gi noen inntrykk? Virker litt interessant.

Hadde tenkt å starte på det i går, men klarte ikke å slippe lego city. Så skal gi det et nytt forsøk i kveld så skal jeg komme med en tilbakemelding.

Da har jeg fått prøvd det litt. Jeg likte det veldig godt. Liker humoren i enkelte dialoger og utnytter HD-rumble eksemplarisk godt!

Kommet meg forbi en litt traurig start, men nå er jeg i gang med historien og eventyrelementene. Blir å fortsette med dette for min del.

Lenke til kommentar

Kan hende jeg er et supermenneske, men mange ganger klarer jeg fint å se om jeg synes et spill er bra eller ei av videoer.

Det kan så være. Men å påstå at det omtrent er det samme som å spille det selv er noe helt annet. Hadde selv spart masse penger på både konsoll og spill dersom det var det samme å se video på youtube av spillene.

Endret av CaZpeR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg fått prøvd det litt. Jeg likte det veldig godt. Liker humoren i enkelte dialoger og utnytter HD-rumble eksemplarisk godt!

Kommet meg forbi en litt traurig start, men nå er jeg i gang med historien og eventyrelementene. Blir å fortsette med dette for min del.

Takk. Meget mulig jeg plukker det opp likevel!

Man får aldri det fulle inntrykket av et spill ved å se videoer på YouTube, ihvertfall ikke i slike spill som Golf Story som har forskjellige aspekter ved seg som ikke kommer så godt frem i videoer.

For CoD og PUBG er det kanskje litt annerledes..

Lenke til kommentar

Kan hende jeg er et supermenneske, men mange ganger klarer jeg fint å se om jeg synes et spill er bra eller ei av videoer.

Beklager, men du er sannsynligvis ikke noe supermenneske :p Hvis man har spilt nok spill så er det veldig raskt å se hvordan et spill "føles" å spille utifra animasjon og flyt. Noen overraskelser kan alltids komme, men ja.. man kan lett se om et spill vil fenge eller ikke utifra video.

Lenke til kommentar

Beklager, men du er sannsynligvis ikke noe supermenneske :p Hvis man har spilt nok spill så er det veldig raskt å se hvordan et spill "føles" å spille utifra animasjon og flyt. Noen overraskelser kan alltids komme, men ja.. man kan lett se om et spill vil fenge eller ikke utifra video.

Nå var det ikke å se om et spill er bra eller ikke ut fra video. Det var mer at det å prøve spillet og det å se video var "omtrent det samme" :-p Noe det er langt ifra i mine øyne iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...