Mala Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Complete in box, altså at alt opprinnelig innhold fra fabrikk følger med i esken. Endret 1. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Er 2200,- en fair price for en pent brukt konsoll? Bra pris det så lenge den er i helt fin stand, minimalt med slitasje og fortsatt har originalesken og slik. Er vel en bra pris uten eske også forsåvidt, men jeg personlig er litt fanatisk på å ha alle konsoller CIB Hva betyr CIB? Google sier Complete in Box: https://www.internetslang.com/CIB-meaning-definition.asp Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) EDIT. Du hadde visst fått svar allerede Endret 1. oktober 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Noen som har testet Golf Story og kan gi noen inntrykk? Virker litt interessant.Hadde tenkt å starte på det i går, men klarte ikke å slippe lego city. Så skal gi det et nytt forsøk i kveld så skal jeg komme med en tilbakemelding.Supert! Sitter litt på gjerdet, men det får jo gode ord fra fans ser jeg. Endret 1. oktober 2017 av Tullefanten Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Supert! Sitter litt på gjerdet, men det får jo gode ord fra fans ser jeg. Sannsynligvis fordi nintendofanboys ikke har noe annet å spille for tiden Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Supert! Sitter litt på gjerdet, men det får jo gode ord fra fans ser jeg. Sannsynligvis fordi nintendofanboys ikke har noe annet å spille for tiden Eller så kan det jo faktisk bare være at det er et overraskende bra spill? 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Eller så kan det jo faktisk bare være at det er et overraskende bra spill? Nop. Er bare et standard golfspill med påprakket "story" Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Supert! Sitter litt på gjerdet, men det får jo gode ord fra fans ser jeg. Sannsynligvis fordi nintendofanboys ikke har noe annet å spille for tiden Det begynner nå å bli en god andel gode spill for Switch. Og flere er i horisonten. Skaffet oss Mario+Rabbids før helgen her i huset, skulle holde oss busy til Odyssey. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Eller så kan det jo faktisk bare være at det er et overraskende bra spill? Nop. Er bare et standard golfspill med påprakket "story" Prøvd det? 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Prøvd det? Sett video, som er omtrent det samme. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Prøvd det? Sett video, som er omtrent det samme. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Prøvd det? Sett video, som er omtrent det samme. Takk for at du bekreftet fordommene mine. Switch har allerede et svært og godt spillbibliotek, og det kommer mer og mer. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Noen som har testet Golf Story og kan gi noen inntrykk? Virker litt interessant.Hadde tenkt å starte på det i går, men klarte ikke å slippe lego city. Så skal gi det et nytt forsøk i kveld så skal jeg komme med en tilbakemelding.Supert! Sitter litt på gjerdet, men det får jo gode ord fra fans ser jeg. Da har jeg fått prøvd det litt. Jeg likte det veldig godt. Liker humoren i enkelte dialoger og utnytter HD-rumble eksemplarisk godt! Kommet meg forbi en litt traurig start, men nå er jeg i gang med historien og eventyrelementene. Blir å fortsette med dette for min del. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Prøvd det? Sett video, som er omtrent det samme. Jeg har sett video av en månerakettoppskyting, så jeg vet alt som er å vite om det å lande på månen. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kan hende jeg er et supermenneske, men mange ganger klarer jeg fint å se om jeg synes et spill er bra eller ei av videoer. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Kan hende jeg er et supermenneske, men mange ganger klarer jeg fint å se om jeg synes et spill er bra eller ei av videoer. Det kan så være. Men å påstå at det omtrent er det samme som å spille det selv er noe helt annet. Hadde selv spart masse penger på både konsoll og spill dersom det var det samme å se video på youtube av spillene. Endret 1. oktober 2017 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Når rett skal være rett skrev han "omtrent". Ikke sett noe av det selv. Men jeg, og dere, gleder oss til Odyssey, og på hvilket grunnlag? Videoer. Det SER rett og slett jævla bra ut. Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Noen som har testet Golf Story og kan gi noen inntrykk? Virker litt interessant.Hadde tenkt å starte på det i går, men klarte ikke å slippe lego city. Så skal gi det et nytt forsøk i kveld så skal jeg komme med en tilbakemelding.Supert! Sitter litt på gjerdet, men det får jo gode ord fra fans ser jeg. Da har jeg fått prøvd det litt. Jeg likte det veldig godt. Liker humoren i enkelte dialoger og utnytter HD-rumble eksemplarisk godt! Kommet meg forbi en litt traurig start, men nå er jeg i gang med historien og eventyrelementene. Blir å fortsette med dette for min del. Takk. Meget mulig jeg plukker det opp likevel! Man får aldri det fulle inntrykket av et spill ved å se videoer på YouTube, ihvertfall ikke i slike spill som Golf Story som har forskjellige aspekter ved seg som ikke kommer så godt frem i videoer. For CoD og PUBG er det kanskje litt annerledes.. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kan hende jeg er et supermenneske, men mange ganger klarer jeg fint å se om jeg synes et spill er bra eller ei av videoer. Beklager, men du er sannsynligvis ikke noe supermenneske Hvis man har spilt nok spill så er det veldig raskt å se hvordan et spill "føles" å spille utifra animasjon og flyt. Noen overraskelser kan alltids komme, men ja.. man kan lett se om et spill vil fenge eller ikke utifra video. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Kan hende jeg er et supermenneske, men mange ganger klarer jeg fint å se om jeg synes et spill er bra eller ei av videoer. Beklager, men du er sannsynligvis ikke noe supermenneske Hvis man har spilt nok spill så er det veldig raskt å se hvordan et spill "føles" å spille utifra animasjon og flyt. Noen overraskelser kan alltids komme, men ja.. man kan lett se om et spill vil fenge eller ikke utifra video. Nå var det ikke å se om et spill er bra eller ikke ut fra video. Det var mer at det å prøve spillet og det å se video var "omtrent det samme" :-p Noe det er langt ifra i mine øyne iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå