MR SPEED Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Det er bra pris. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 3-4000 ,- høres ikke ut som en bra pris om den skal ha en sjangse i blandt Xbox One og PS4. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Det er selvmord. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 3-4000 ,- høres ikke ut som en bra pris om den skal ha en sjangse i blandt Xbox One og PS4.Kommer ann på spillutvalget og om grafikken ser noenlunde Ok ut.Hvis Nintendo begynner å lage spill med magi igjen, så vil de klare seg fint mot konkurransen. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Hvis switch har bra grafikk og framerate, samt kjører lokal flerspiller uten nedskalering til steinalderen, og er portabel i tillegg, så er det jo egentlig fantastisk. Selv til 3-4000. Endret 19. november 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 3-4000 ,- høres ikke ut som en bra pris om den skal ha en sjangse i blandt Xbox One og PS4. Mala vi får jo 2 konsoller i en konsoll da, det er ikke dyrt, exe WiiU+3DS da. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Blir det en ekstra konsoll, fordi man kan koble den til en tv? Jeg er bekymret for om den leverer godt nok til å kunne kalles én god konsoll, en gang. Hvis den gjør både den håndholdte biten óg stuebiten dårlig, så blir det ekstra ille med den høye prisen. Håper virkelig den havner godt under 3000 kr. Endret 21. november 2016 av bo1e Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Blir det en ekstra konsoll, fordi man kan koble den til en tv? Jeg er bekymret for om den leverer godt nok til å kunne kalles én god konsoll, en gang. Hvis den gjør både den håndholdte biten óg stuebiten dårlig, så blir det ekstra ille med den høye prisen. Håper virkelig den havner godt under 3000 kr. Selv om den ikke kan levere grafikk som gjør den kompatibel med nyere titler fra tredjepart i stua, så vil den uansett bli den beste håndholdte på markedet. I verste fall får du 1 dårlig konsoll og 1 veldig bra. Men ang. prisen så blir jeg litt forundret. Skjønner ikke helt hvorfor folk syntes at 3-4000 er sinnssykt dyrt for en mobil underholdningsmaskin, når de ikke har noe problem med å betale 7500 for en mobiltelefon som er kun er minimalt bedre enn forgjengeren/billigmerket til halve prisen. Endret 21. november 2016 av tankbug Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) En mobiltelefon går man rundt med og gjør veldig mye med hele dagen, hele året. Jeg ser ett fåtall om går rundt med en DS eller annet håndholdt i det hele tatt, for folk flest spiller nå på telefonene sine har jeg inntrykk av. Endret 21. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 En mobiltelefon går man rundt med og gjør veldig mye med hele dagen, hele året. Jeg ser ett fåtall om går rundt med en DS eller annet håndholdt i det hele tatt, for folk flest spiller nå på telefonene sine har jeg inntrykk av. Ja, det er ikke noe tvil om at mobiltelefonen er nyttigere og mye brukt i hverdagen til folk, men jeg bare setter spørsmål til hvor lite kritiske folk er til merverdien i en telefon som er mange tusen kroner dyrere enn den mer moderate utgaven, men at 500,- betyr ja/nei til et kjøp av en spillmaskin som faktisk kunne revolusjonere underholdningshverdagen til folk som ikke kun gamer i stua. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Ja det er jeg helt enig i, men med litt videresalg til grunn så er det ikke så ille mye penger man må ut med hvert år EDIT: Med iPhone vel og merke. Android modeler faller komisk raskt i pris. Endret 21. november 2016 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Blir det en ekstra konsoll, fordi man kan koble den til en tv? Jeg er bekymret for om den leverer godt nok til å kunne kalles én god konsoll, en gang. Hvis den gjør både den håndholdte biten óg stuebiten dårlig, så blir det ekstra ille med den høye prisen. Håper virkelig den havner godt under 3000 kr. Selv om den ikke kan levere grafikk som gjør den kompatibel med nyere titler fra tredjepart i stua, så vil den uansett bli den beste håndholdte på markedet. I verste fall får du 1 dårlig konsoll og 1 veldig bra. Men ang. prisen så blir jeg litt forundret. Skjønner ikke helt hvorfor folk syntes at 3-4000 er sinnssykt dyrt for en mobil underholdningsmaskin, når de ikke har noe problem med å betale 7500 for en mobiltelefon som er kun er minimalt bedre enn forgjengeren/billigmerket til halve prisen. Enig med deg er ikke dyrt 3000.kr til 4000.kr, for NX. Mobil er dyrere å kjøpe da, dyreste mobilen jeg har kjøpt var nokia n97 til 10.000.kr da det var dyrt da. Ja dyrt men måtte ha den samme med NX da må ha skal ha. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det som er sykt er at om de kommer med en sjuk pris så vil de aldri innse det selv og selge dårlig deretter. Se på Wiik u f.eks. overprisa som bare det, men kjøpte selv på tilbud til 1990,- for 2-3 år siden. Den koster fortsatt over det til vanlig. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 (endret) Det som er sykt er at om de kommer med en sjuk pris så vil de aldri innse det selv og selge dårlig deretter. Se på Wiik u f.eks. overprisa som bare det, men kjøpte selv på tilbud til 1990,- for 2-3 år siden. Den koster fortsatt over det til vanlig.Syns ikke wiiU var overprisa. Syns jeg fikk godt igjen for de 3500kr jeg måtte betale på release(premium versjonen).Det er kanskje litt drøyt å betale den summen IDAG doe. Er enig med tankbug over, at det er litt rart at folk bitcher hvis konsollen koster 3000kr på release. Har man råd å snuse, røyke, kjøpe alkohol, kjøpe mobiltelefon til 7000+++, så har man jammen meg råd til en Switch til 3000kr. Blir spillutvalget dårlig, eller andre typer defekter så kan det jo diskuteres, men sånn generelt bør det ikke være et problem for folk i Norge å punge ut 3K hvert 5-6år for en Nintendo konsoll. Dessuten tror jeg den vil koste litt mer enn 3K her til lands. Endret 21. november 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Synes 4000,- er overkommelig for et produkt man vil ha glede av i mange år fremover. Jeg kjøpte en dress for rundt samme prisen for noen år siden og den er bare brukt en håndfull ganger. Tror uansett ikke Switch vil koste 4000,- , tipper et sted mellom 2500 - 3000,-. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det som er sykt er at om de kommer med en sjuk pris så vil de aldri innse det selv og selge dårlig deretter. Se på Wiik u f.eks. overprisa som bare det, men kjøpte selv på tilbud til 1990,- for 2-3 år siden. Den koster fortsatt over det til vanlig.Syns ikke wiiU var overprisa. Syns jeg fikk godt igjen for de 3500kr jeg måtte betale på release(premium versjonen).Det er kanskje litt drøyt å betale den summen IDAG doe. Er enig med tankbug over, at det er litt rart at folk bitcher hvis konsollen koster 3000kr på release. Har man råd å snuse, røyke, kjøpe alkohol, kjøpe mobiltelefon til 7000+++, så har man jammen meg råd til en Switch til 3000kr. Blir spillutvalget dårlig, eller andre typer defekter så kan det jo diskuteres, men sånn generelt bør det ikke være et problem for folk i Norge å punge ut 3K hvert 5-6år for en Nintendo konsoll. Dessuten tror jeg den vil koste litt mer enn 3K her til lands. Men du liker Nintendokonsoller på grunn av Nintendo sine egne titler. Jeg har selv hatt alle Nintendo sine konsoller (har fortsatt snes,N64,Wii, wii u, ds lite, game boy color og 3ds) og jeg også fordi jeg elsker nintendo sine egne titler. Men jeg tror prisen blir for høy om den blir over 2500. For oss gamere så er litt høyere pris også mulig men da slår den neppe ann i massemarkedet. Selvfølgelig switch kan vise seg som den perlen og dermed selge, men den risikerer også å drukne i mobiler og nettbrett som er da familien spiller på nå til dags. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 http://wccftech.com/legend-zelda-breath-wild-release-june-2017-north-america-rumor/ Helt utrolig, utsatt siden 2010? sikkert utdatert grafikk når spillet slippes ut. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 http://wccftech.com/legend-zelda-breath-wild-release-june-2017-north-america-rumor/ Helt utrolig, utsatt siden 2010? sikkert utdatert grafikk når spillet slippes ut. Vel, ja, det skal jo kjøres på Wii U og Switch (som sannsynligvis må nøye seg med moderat ytelse). Men det er jo masse bilder og videoer fra spillet ute allerede, så vi vet jo allerede hva vi har i vente. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Jeg kjøper ikke mobiltelefon til 7500 kr. Har ingen behov for å ha nytt flaggskip på lanseringsdato hvert år. Man får knallgode mobiltelefoner til under 3000 kr. Og du kan stort sett gjøre akkurat de samme tingene med den til 3000 kr, som du kan med den til 7500 kr. Da jeg kjøpte min favorittt-håndholdte en gang i tiden, så betalte jeg noe over tusen kroner for den. Det var en gba sp. Justert pris i dag er kanskje borti 1500 kr. Hadde den kostet det dobbelte så hadde jeg nok ikke kjøpt den. For at utviklere skal levere spill til switchen så må folk kjøpe den. Blir den for dyr så blir det færre som kjøper den. Jeg tror den er avhengig av både å være god, og ikke ha for høy pris. 1 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Dollarkursen har jo vært i taket, den norske krona svak osv. Det har nok bidratt til at så å si alt har steget voldsomt i pris. Det sier seg selv at datakomponenter koster rundt 3-4000 i allefall, om det er litt grei ytelse på det vel og merke. Konkurransen til switch vil jo koste 4000, mens scorpio blir nok mye dyrere enn det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå