Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

 

Gikk til impulskjøp av en Switch i dag, med Zelda. For et episk spill!

 

Er det en enkel måte å leite frem demoer i EShop? Syns ikke det brukergrensesnittet var så veldig intuitivt akkurat.

 

Tips til gode spill? Helst fysiske spill. Tipper Mario Kart er bankers siden jeg ikke har hatt WiiU.

tror du bare kan søke etter demo

Jeg prøvde det her forleden for å finne octopath traveler, og det ga ikke riktig resultat.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns Mario Kart fort ble kjedelig jeg. Kjøre gjennom alle cupene og prøvde meg på 150cc og ble bare grusa mesteparten av tiden..av broren min også. Jeg hater å tape. Og gidder ikke sitte og nipugge svinger og slikt i et barnespill.

 

M+R ser ut som en Xcom klone for kids..takler ikke xcom eller sånn taktiske rpg-spill heller...meh. Så på videoen til M+R på switch eshop igår, masse klein "rock" og "kreisi" kanin-fjes som tar selfies med kreisimobilen sin..og coverbasert kampsystem der man beveger seg mellom squares og sånt..nei uff uff. Feil generasjon for meg.

 

Digga demoen til  Octopath Traveller..det er sånne spill jeg vil ha til Nintendo.  DET er min generasjon.

 

Ikke "gærne" kaniner og xcom, selv om det sikkert er et must for andre. 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Tips til gode spill? Helst fysiske spill. Tipper Mario Kart er bankers siden jeg ikke har hatt WiiU.

Mario kart er et must ja. :) Mario + Rabbids virker å være en sikker vinmer også. Liker du shooters er Splatoon 2 et godt valg.

Etter litt research blir vel både Mario Kart, Mario + Rabbids, Octopath og Super Mario Oddessey.

 

Er Binding of Isaac Rebirth bra på Switch? Digget originalen for lenge siden på PC. Ser for meg det er et bra spill for de gangene TVen er opptatt.

Lenke til kommentar

 

 

Tips til gode spill? Helst fysiske spill. Tipper Mario Kart er bankers siden jeg ikke har hatt WiiU.

Mario kart er et must ja. :) Mario + Rabbids virker å være en sikker vinmer også. Liker du shooters er Splatoon 2 et godt valg.

Etter litt research blir vel både Mario Kart, Mario + Rabbids, Octopath og Super Mario Oddessey.

 

Er Binding of Isaac Rebirth bra på Switch? Digget originalen for lenge siden på PC. Ser for meg det er et bra spill for de gangene TVen er opptatt.

 

Tror jeg har hørt folk si at Isaac Rebirth på Switch er beste utgaven? Ikke helt sikker.

Endret av fnwilborn
Lenke til kommentar

For likt eneren? Gjelder ikke det 99% av alle oppfølgerne, uansett sjanger? Selvsagt er det likt det forrige. Det er jo hele poenget med oppfølgere? Historien er der, den også.

 

Grunnen til at jeg spilte det første var at det så veldig atmosfærisk ut, så blir ikke noe interessert i dette nye da hverken gameplay/story i spillene er kjempebra (førstnevnte er greit nok, sistnevnte så godt som ikke-eksisterende), og atmosfæren har jeg allerede opplevd, så det trekker ikke denne gangen.

Lenke til kommentar

Fikk Steamworld dig gratis til pc her forleden. Det var tynne greier. Omtrent identisk med et spill jeg hadde på mobilen for borti 10 år siden, men selvsagt litt penere. Gikk lei etter 15 minutter. Story var ikke-eksisterende. Og det var veldig lite engasjerende. Grei tidtrøyte på mobilen når man har fem minutter til overs og det rykker litt i fingrene. Men å kjøpe for å spille i lange baner? Ikke noe for meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...