XtaZ Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 *Kaster søknaden til Norges Klarsyntforbund i papirkurven* Kom ikke mye ut av ønskelisten min heller Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Dialogen i Octopath Traveller altså... dette må være en av de beste demoene noensinne. Utrolig interessant og voksen vinkling, hadde aldri forventet at det skulle dykke så dypt og mørkt som dette. Fantastisk. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 (endret) Prøvde octopath traveler jeg også. Synes det virker interessant, men vignette-effekten var noe voldsom, fikk nesten vondt i hodet. Og rart at man ikke kunne se HP til motstanderne. Endret 14. september 2017 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Hvor finner dere octopath demoen? Finner den ikke noe sted. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Ligger på eshop Fant den ikke der i går kveld. Men leste at den kun var på us og japansk eShop. Har den kommet til EU også? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Eneste måten jeg fant demoen på var å gå til den nyhet siden. Altså ikke i selve butikken. 1 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Den er også helt nederst i "upcoming"-listen. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Savner en demo-kategori på eshop ja. Men fant den via news. Får teste i kveld. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Prøvde octopath traveler jeg også. Synes det virker interessant, men vignette-effekten var noe voldsom, fikk nesten vondt i hodet. Og rart at man ikke kunne se HP til motstanderne. Aner lite om selve spillet, og foretrekker det. Men angående HP kan det kanskje være et spill man lærer etterhvert. Spillet for eksempel Final Fantasy V mye, og har et skill kalt Libra som viser meg hvor mye HP et monster har, svakheter og resistance. Mulig det blir noe lignende i Octopath. For den saks skyld er dette bare en demo, så kanskje fullversjonen blir annerledes. Det kommer jo ikke før til neste år, og de kan sikkert ta imot tips fra fans. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Sammenligning mellom DOOM for PS4 og Switch, courtesy Reddit: Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Doom så ikke så verst ut på Switch da. Noe sted man kan finne hvilke spill som har demo på Switch? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Endret 16. september 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Vi trenger en "new demos" kategori som Wii U eshop har. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Rimelig rå grafikk på Doom på Switch. Men det hele er jo litt meningsløst hvis vi ikke aner hva frame rate blir. Vakker grafikk er jo helt bortkastet hvis det hakker og flyter ujevnt. Håper de får den biten til, kanskje spesielt i portable mode. Blir helt rått med Doom og Wolfenstein II på en "håndholdt" konsoll, så fremt det ikke blir noen problemer med flyten. Da tar jeg mer enn gjerne litt svakere grafikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Veldig spennende med de to titlene der på Switch ja! Ganske overraskende i grunn. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 (endret) Bethesda har tydeligvis omfavnet switch Fallout dukker sikkert også opp. Endret 16. september 2017 av Niram Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Noe sted man kan finne hvilke spill som har demo på Switch? På spill som er ute nå: Enkelt frisøk på "demo" Og hvis du går på "Coming Soon" så er det blå logo i høyre hjørne med teksten "Free Demo" (veldig lik finn.no?) på spillene som har demo. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Rimelig rå grafikk på Doom på Switch. Men det hele er jo litt meningsløst hvis vi ikke aner hva frame rate blir. Vakker grafikk er jo helt bortkastet hvis det hakker og flyter ujevnt. Håper de får den biten til, kanskje spesielt i portable mode. Blir helt rått med Doom og Wolfenstein II på en "håndholdt" konsoll, så fremt det ikke blir noen problemer med flyten. Da tar jeg mer enn gjerne litt svakere grafikk. Enig. Ofrer lett grafikk mot bedre flyt. Blir spennende å se om de klarer 60, men tror vel mer på 30. Uansett, fint at Bethesda støtter Switch. Ellers blir Mario Odyssey bare 5,7 GB. Imponerende. Det finnes små indiespill og patcher som er større. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1433924 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Litt mer info om Doom på Switch. Som forventet er hele kampanjen på cartridgen, så det er bare å dytte den i og spille i vei. Derimot er multiplayer ikke med der, men må lastes ned (gratis) utenom hvis man kjøper spillet fysisk. Med andre ord "krever" ikke Doom et ekstra minnekort om man vil spille kampanjen, men det kan være nødvendig for multiplayer, avhengig av hvor stor den biten er. Kan nok være plass til den på selve Switch'en for alt jeg vet. Kjøper man den digitale versjonen vil man få alt inkludert. https://www.gamereactor.eu/news/591253/Doom+multiplayer+not+included+on+the+Switch+cartridge/ Det samme vil nok gjelde Wolfenstein 2. Kjøper man det fysisk vil man få hele kampanjen på cartridgen, men ekstra ting som multiplayer er man nok nødt til å laste ned. Ikke at dette er et problem for meg, da jeg for det første ikke spiller multiplayer i sånne spill, og jeg kjøpte et minnekort på 128GB sammen med Switch'en uansett. Regnet med jeg kom til å trenge mer lagringsplass etterhvert, så tok like greit å kjøpte et stort kort for å bli ferdig med det en gang for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå