Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Lichtspeer devs: Nintendo working on Switch achievement system

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1430999

Fantastisk.  :thumbup:  Godt de begynner å høre på tilbakemeldinger. Dette vil med 99% sikkerhet få meg til å spille mer på Switchen.

 

 

Blitt alt for mange timer med Monster Hunter Stories på New 3DS XL i dag, uten at det ble slitsomt på noe vis. :) Håper vi får et sånt spill på Switch etterhvert. Gir stort sett blaffen i hvilken franchise det er, bortsett fra Pokemon. Hater den franchisen intenst. Drømmen er jo så klart et Dragon Quest Monsters på Switch, eller kanskje Yo-Kai Watch. World of Final Fantasy 2 til Switch går også veldig bra for min del. :D

Monster Hunter Stories er som Yo-Kai Watch? Støtter absolutt opp om et nytt Yo-Kai Watch eller World of Final Fantasy til Switch.

 

 

 

Hva spiller dere? :)

 

Spiller nå Mario + Rabbids frem til Pokken Tournament kommer. Beste spillet til Switch så langt. Har ikke så mange andre spill da, bare Zelda, MK8 og Snipperclips, men Mario + Rabbids er så langt det spillet på Switch jeg virkelig har kost meg med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare Zelda og Mario+Rabbids. Er snart ferdig med M+R, mangler bare tre ultimate challenges (så brutalt vanskelige) og å finne resten av skattekistene. Det neste spillet blir Super Mario Odyssey og så Xenoblade 2.

 

Det er forresten en Nintendo Direct på onsdag. http://www.eurogamer.net/articles/2017-09-11-45-minute-nintendo-direct-broadcast-this-week

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

 

Hvem sin? De som laget Monster Hunter?

 

Hva spiller dere? :)

 

Righty.

 

Har ikke så mange spill, er en smule tight for cash, så har bare fire spill:

 

Zelda: BOTW

Mario Kart 8 Deluxe

Snake Pass

Bulb Boy

 

 

Mario Kart er et absolutt must ;) 

Lenke til kommentar

Ok. Jeg leste anmeldelser som sammenligner kampene med Xcom med masse abilities, og alt det der og fikk helt hetta.

Jeg har rett og slett ikke hjerne for slike taktiske rpg spill som FF tactics, fire emblem, XCOM etc.

Folk sier jo at disse Total War-spillene er det beste som er oppfunnet siden hjulet omtrent, men jeg fordrar ikke å spille noen av dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Som en som har lagt omtrent alt av "x-com spill" og RTS spill for hat, fordi jeg rett og slett ikke skjønner filla av dem, er M+R noe vits å kjøpe?

 

 

Drit i X-Com, 95% av målgruppen til dette spillet aner ikke hva X-Com er. Det vet Ubisoft også, og spillet er designet deretter.

 

Hvis du derimot er nysgjerrig og ønsker finne et strategi-spill som er gøy, nybegynnervennlig, men samtidig gir en real utfordring, så slå til.

 

Men ja, det er jo strategi, så hvis du hater alt av strategi, så kjøper du ikke et strategi-spill. Men jeg mener at dette gjør for strategisjangeren mye av det samme som Splatoon gjorde for TPS. Folk som aldri har vurdert sjangeren vil plutselig finne noe her som de ikke visste at de likte.

Lenke til kommentar

Det er jo et nytt switch spill og man vil såklart prøve det som kommer ut...får vel ta en test. Litt kjipt at det ikke finnes refunds på eshop da. Har kjøpt et par duds som jeg bare spilte i 10 minutter og aldri igjen.

 

Føler ikke helt for å brenne av 500kr..fins det en demo? Som sagt er jo Rome Total War også regna som "essential" PC spill men jeg kan ikke fordra den serien.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Mine (optimistiske) spådommer for onsdagens nintendosending:

  • Detaljer om Zelda-DLC
  • Datoer på dill og dall vi venter på. (Stardew Valley, Hollow Knight, etc. . .)
  • Virtual Console
  • "Apper": Netflix, Youtube, Rainway
  • Animal Crossing
  • Super Smash Bros. for Switch
  • Minst en ting ingen har forventet

Skriver det her så jeg kan si "hva var det jeg sa" når jeg får rett. (Hvis jeg tok feil: Vennligst lat som om dette innlegget ikke eksisterer.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mine (optimistiske) spådommer for onsdagens nintendosending:

  • Detaljer om Zelda-DLC
  • Datoer på dill og dall vi venter på. (Stardew Valley, Hollow Knight, etc. . .)
  • Virtual Console
  • "Apper": Netflix, Youtube, Rainway
  • Animal Crossing
  • Super Smash Bros. for Switch
  • Minst en ting ingen har forventet
Skriver det her så jeg kan si "hva var det jeg sa" når jeg får rett. (Hvis jeg tok feil: Vennligst lat som om dette innlegget ikke eksisterer.)
Quoted for posterity. *nods*

 

Håper du har rett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...