Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det neste nå blir vel at Switch egentlig ikkje trenger spill til lanseringa, greit nok om di dukker opp ein gang før 2017 er over?

Syns Nintendo gjere alt bakvendt. Switch skulle ikkje blitt lansert enda og Wii U burde fått redusert pris for mest mulig salg før jul samt at Wii U burde fått sin versjon av Zelda før jul. At Nintendo har holdt tilbake lanseringa av Zelda på Wii U pga Switch, framstår som eit dårlig valg for spillerene. Kan bli mange snurte Nintendo-fans som snur ryggen til både Zelda og Switch.

Nintendo burde avslørt Switch til E3 2017 og klar for salg oktober/november 2017 med Switch-versjonen av Zelda som ein overraskelse + ein stor line-up av spill. Det hadde i det minste gitt Switch julesalget og ein grei start.

Lenke til kommentar

Nå vet vi strengt tatt ikke nøyaktig hvilke spill Nintendo kommer til å stille med da. Selv synes jeg det er en ganske stor greie om vi får et helt nytt 3D Mario ved lansering. 

Jeg forstår godt at de som allerede har spilt Splatoon og Mario Kart 8 ikke er hypet for oppgraderte versjoner av disse spillene, men for min del (og alle de andre som ikke kjøpte Wii U) er de helt nye spill.

Rykte om Mario & Raving Rabbids RPG (fra Ubisoft) ved launch og Pokemon Stars (ny versjon av Sun/Moon) senere i 2017 forresten.

http://www.eurogamer.net/articles/2016-11-18-nintendo-switch-will-get-pokemon-sun-and-moon-version

http://letsplayvideogames.com/2016/11/report-ubisoft-developing-rabbids-mario-crossover-rpg-for-switch-launch-day/

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Skal ha switch, men når den blir kjøpt spørs på prisen. 2500 som jeg leste en plass er for min del maksprisen for den typen konsoll.

Da tror jeg du må stå over switch. Ser ikke for meg at den blir like "billig" som en new 3ds XL.

Tror nok den lander i 3-4000kr området i Norge.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...