fnwilborn Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Relevant artikkel: http://nintendoeverything.com/nvidia-ps4-xbox-one-and-pc-ports-on-switch-will-be-simple-thanks-to-tegra-chip/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 https://twitter.com/ArcadeGirl64/status/799304025988628480 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Constructor HD is confirmed for the Switch Endret 17. november 2016 av fnwilborn Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det er også greit å nevne at hun bekrefter påstandene om at The Legend of Zelda: Breath of the Wild vil slippes noen måneder etter Switch, både til Wii U og Switch.Som jeg skrev lengre opp. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det neste nå blir vel at Switch egentlig ikkje trenger spill til lanseringa, greit nok om di dukker opp ein gang før 2017 er over? Syns Nintendo gjere alt bakvendt. Switch skulle ikkje blitt lansert enda og Wii U burde fått redusert pris for mest mulig salg før jul samt at Wii U burde fått sin versjon av Zelda før jul. At Nintendo har holdt tilbake lanseringa av Zelda på Wii U pga Switch, framstår som eit dårlig valg for spillerene. Kan bli mange snurte Nintendo-fans som snur ryggen til både Zelda og Switch. Nintendo burde avslørt Switch til E3 2017 og klar for salg oktober/november 2017 med Switch-versjonen av Zelda som ein overraskelse + ein stor line-up av spill. Det hadde i det minste gitt Switch julesalget og ein grei start. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Nå vet vi strengt tatt ikke nøyaktig hvilke spill Nintendo kommer til å stille med da. Selv synes jeg det er en ganske stor greie om vi får et helt nytt 3D Mario ved lansering. Jeg forstår godt at de som allerede har spilt Splatoon og Mario Kart 8 ikke er hypet for oppgraderte versjoner av disse spillene, men for min del (og alle de andre som ikke kjøpte Wii U) er de helt nye spill.Rykte om Mario & Raving Rabbids RPG (fra Ubisoft) ved launch og Pokemon Stars (ny versjon av Sun/Moon) senere i 2017 forresten.http://www.eurogamer.net/articles/2016-11-18-nintendo-switch-will-get-pokemon-sun-and-moon-versionhttp://letsplayvideogames.com/2016/11/report-ubisoft-developing-rabbids-mario-crossover-rpg-for-switch-launch-day/ Endret 18. november 2016 av Leflus Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 (endret) Så lenge Mario-spillet er litt mer SM64/Sunshine/Galaxy 1 og 2 enn Super Mario Run blir jeg fornøyd.. Litt usikker etter den "videoen".. Endret 18. november 2016 av d'espresso Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Det blir a la M64/galaxy. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Eller, så blir det New Super Mario Bros Switch. De har bare latt oss tro det er 3D mario Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Eller, så blir det New Super Mario Bros Switch. De har bare latt oss tro det er 3D mario Da blir jeg skuffet, da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Poster dette her også siden det er mest Switch-relatert, og så flest mulig får det med seg. Det ser ut som drømmen min kommer til å gå i oppfyllelse. Endelig! Ordentlig Pokémon på storskjermen. Pokémon Sun & Moon får en tredje utgave som heter Pokémon Stars. Og den kommer til Nintendo Switch! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jepp, postet fem innlegg over deg. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Med pokemon og Zelda som bekreftede spill, så bare må jeg ha switch før de spilla lanseres. Kommer til å bli ganske deprimert hvis ikke :O Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hahaha. Morsomt. Så ikke den. Han sa jo absolutt ingenting om det. Så nyheten, kom inn her og ble helt sjokkert over at ingen snakket om det. Dette er system seller for meg. Nå kan Nintendo Switch få koste 5000 om den vil. Jeg skal ha! Alt annet av spill blir bare bonus. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Joda, han skrev: Rykte om Mario & Raving Rabbids RPG (fra Ubisoft) ved launch og Pokemon Stars (ny versjon av Sun/Moon) senere i 2017 forresten. Men en slik nyhet fortjener masse oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Så bra at vi kun er tre som har gitt den oppmerksomhet da xP Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Jepp. Stars vil selge i bøtter og spann. Tre bøtter. Og spann. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Ja det er jo dette Pokémon-fans har drømt om i årevis, og Pokémon har vært ekstra populært i år, så om dette ikke selger Switch konsoller, nei da vet jeg ikke hva som vil. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Skal ha switch, men når den blir kjøpt spørs på prisen. 2500 som jeg leste en plass er for min del maksprisen for den typen konsoll. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Skal ha switch, men når den blir kjøpt spørs på prisen. 2500 som jeg leste en plass er for min del maksprisen for den typen konsoll.Da tror jeg du må stå over switch. Ser ikke for meg at den blir like "billig" som en new 3ds XL.Tror nok den lander i 3-4000kr området i Norge. Endret 19. november 2016 av Enlightened Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå