Bytex Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Det er jo bra de lar indies slippe til på en ny konsoll. Skulle bare ønske ikke så mange av de er spill som har vært på Steam i 2-3 år allerede. Endret 31. august 2017 av Bytex 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Endelig noe nytt om golf story (selv om september ikke er 'late summer') Jeg har lært at for noen starter høsten ved høstjevndøgn, og ikke 1. september. For dem er september "late summer". (Om det er aldri så helt på trynet.) Da har jeg lært det også :-p Men har vært nysgjerrig på dette spillet siden jeg først hørte om det og så har det vært så å si stille hele sommeren. Så godt å endelig få en lanseringsmåned. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg har skrevet en oversikt over spill til Nintendo Switch eshop for august. https://spillhistorie.no/2017/08/31/nyheter-pa-switch-eshop-august/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) "holidays" regner vel amerikanerne fra november-desember? Eller er oktober også med? Endret 31. august 2017 av Bytex Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Usikker. Skrev jul jeg. Er jo juleshoppingen de sikter mot, og den starter vel med Black Friday? Når er den igjen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 De har så mye rare høytider der borte..halloween er jo også en høytid der. og thanksgiving..og black friday og white friday og hva pokker alle heter Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Heh, ja. Ikke lett å holde oversikt. Btw, denne skulle holde for et par Switchspill. https://www.dpreview.com/news/6247020633/western-digital-launches-sandisk-ultra-microsdxc-uhs-i-card-with-400-gb-capacity Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 (endret) Jeg kjøpte bare et 64GB sdkort til et par hundrelapper på elkjøp. Det holder til endel spill. Men har ikke fylt opp internminnet enda da. Endret 31. august 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Endelig mottatt Switchen og prokontroller. Prokontrolleren er digg i hånda og minner om en litt mindre xbox kontroller. Er fortsatt ikke komfortabel med de som følger med men går greit når jeg spiller direkte på Switchen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Pro kontrollen er som snytt ut av nesa til Xbox ja, men jeg syns faktisk den er milevis mer behagelig enn dagens Xbox kontroll. Så jeg håper Microsoft løfter ett årvåkent blikk mot Switch kontrollen ved neste iterasjon, for den er virkelig ett ergonomisk mesterverk i mine hender. Noe Xbox One kontrollen definitivt ikke er. Endret 1. september 2017 av Mala Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Så sammenligning mellom PS4s første 26 uker og Switchs første 26 uker: Switch solgte best. Nesten uke for uke. PS4 solgte 665.760 enheter. Switch solgte 1.527.962 enheter. Det tok PS4 69 uker å nå 1.523.471 enheter. Mer info i linken: http://kotaku.com/the-nintendo-switch-keeps-outselling-the-ps4-in-japan-1798691215 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Fantastisk start for Switch. Hva er nummerne for resten av verden? Hadde vært morro om de tok igjen PS4 til slutt Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Har ikke sett andre tall enn de for Japan som jeg postet, men shortagene tatt i betraktning i USA og Japan spesielt, og dette resultatet i Japan, så er det ganske imponerende tall. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Wow. Monster Boy And The Cursed Kingdom kommer eksklusivt til Switch. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Får håpe salgene vedvarer så kansje Nintendo får lyst til å gjenopplive Starfox Adventures Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Får håpe salgene vedvarer så kansje Nintendo får lyst til å gjenopplive Starfox Adventures Hva, vil du ikke ha en nyversjon av WiiU-klassikeren Zero? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Uten de ødeleggende kontrollene, skjuler det seg ett greit spill baki der Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hva, vil du ikke ha en nyversjon av WiiU-klassikeren Zero? Nei takk du Aldri hatt sansen for de andre spillene. Starfox Adventures startet forøvrig ikke som ett Starfox spill i det hele tatt og het Dinosaur Planet med helt andre characters og hadde ingenting med Starfox å gjøre. Merkelig hvordan ting forandrer seg under utviklingen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Uten de ødeleggende kontrollene, skjuler det seg ett greit spill baki der Ja, det sier de alle. Hehe, sikkert rett. Btw, Stardew Valley er sendt til Nintendo for godkjenning: Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Hva, vil du ikke ha en nyversjon av WiiU-klassikeren Zero? Nei takk du Aldri hatt sansen for de andre spillene. Starfox Adventures startet forøvrig ikke som ett Starfox spill i det hele tatt og het Dinosaur Planet med helt andre characters og hadde ingenting med Starfox å gjøre. Merkelig hvordan ting forandrer seg under utviklingen. Ja, jeg kjenner til den historien. Det er artig og interessant hvordan ting forandrer seg under utviklingen, som du sier. Mario RPG var for eksempel ikke opprinnelig et Mariospill, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå