Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig noe nytt om golf story (selv om september ikke er 'late summer')

Jeg har lært at for noen starter høsten ved høstjevndøgn, og ikke 1. september. For dem er september "late summer". (Om det er aldri så helt på trynet.)

Da har jeg lært det også :-p Men har vært nysgjerrig på dette spillet siden jeg først hørte om det og så har det vært så å si stille hele sommeren. Så godt å endelig få en lanseringsmåned.

Lenke til kommentar

Pro kontrollen er som snytt ut av nesa til Xbox ja, men jeg syns faktisk den er milevis mer behagelig enn dagens Xbox kontroll. Så jeg håper Microsoft løfter ett årvåkent blikk mot Switch kontrollen ved neste iterasjon, for den er virkelig ett ergonomisk mesterverk i mine hender. Noe Xbox One kontrollen definitivt ikke er.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva, vil du ikke ha en nyversjon av WiiU-klassikeren Zero? :D

Nei takk du :p Aldri hatt sansen for de andre spillene. Starfox Adventures startet forøvrig ikke som ett Starfox spill i det hele tatt og het Dinosaur Planet med helt andre characters og hadde ingenting med Starfox å gjøre. Merkelig hvordan ting forandrer seg under utviklingen.

Lenke til kommentar

Hva, vil du ikke ha en nyversjon av WiiU-klassikeren Zero? :D

Nei takk du :p Aldri hatt sansen for de andre spillene. Starfox Adventures startet forøvrig ikke som ett Starfox spill i det hele tatt og het Dinosaur Planet med helt andre characters og hadde ingenting med Starfox å gjøre. Merkelig hvordan ting forandrer seg under utviklingen.

Ja, jeg kjenner til den historien.:) Det er artig og interessant hvordan ting forandrer seg under utviklingen, som du sier. Mario RPG var for eksempel ikke opprinnelig et Mariospill, om jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...