fnwilborn Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 'L.A. Noire' Nintendo Switch Remaster: Rumors say there may be an update of the Rockstar game https://mic.com/articles/180617/la-noire-nintendo-switch-remaster-rumors-say-there-may-be-an-update-of-the-rockstar-game#.DFI56d45i Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Det er vel det siste spillet jeg ville ha til Switch.... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Mhm, ikke fryktelig interessant med så gamle titler som "alle" har spilt på en eller annen plattform.. Med unntak av spill som feks "Rocket League" som passer formatet ekstremt godt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Konsollen selger godt og det er sikkert fristende for mange å dumpe eldre titler til den for å få ett lite bluss der. Ikke så interessant for de fleste av oss muligens. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Konsollen selger godt og det er sikkert fristende for mange å dumpe eldre titler til den for å få ett lite bluss der. Ikke så interessant for de fleste av oss muligens. Helt sikkert ikke noe som gagner de fleste, men jeg har en stor backlog på mange hylla spill som kom til ps3/xb360, som helt sikkert hadde vært fett for meg å ta igjen når jeg er på reise. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Vil ha GTA5. Ville betalt full pris for tredje gang for å få det på Switch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Ville gitt indre organer for visse gamle spill på Switch, så kjør på sier nå jeg. Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Etter at Switch kom ut, så bryr jeg meg ikke lenger om å nødvendigvis ha "beste" versjon av et spill. Hvis det kommer en Switch-versjon og den mangler et par effekter, men i bunn og grunn er samme spill, flyter bra (stabilt 30/60fps avhengig av sjanger), så vil jeg nå velge Switch-versjonen hver eneste gang. Muligheten å spille hvor som helst, når som helst, stor skjerm 1080p, liten skjerm 720p, osv.. spillutviklerne må skjønne hvor nydelig denne konsollen er å spille på, sammenlignet med en tradisjonell alltid-tilkoblet-til-TV-konsoll. Jeg kunne kjøpt Sonic Mania til hvilken somhelst plattform, valget av Switch føltes ekstremt lett og selvfølgelig, og slik vil jeg føle for de fleste spill framover. 2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Fått lånt meg en WiiU nå og koser meg med spillene. Men jeg synes konsollen er så himla treg! Loading og venting hele tiden på menyene. Å bla gjennom demoer og slikt på store tar jo en hel kveld. Spilling går greit men UIen til menyen virker å være elendig optimalisert. Er switch raskere på slikt? Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Switch er en helt annen verden. Superraske menyer, inn og ut av spill på null komma niks. Endret 19. august 2017 av SpillRune 2 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Så i går skaffet jeg meg et nytt indiespill til Switch; Bulb Boy. Herlig halvskummel stemning, hvor plottet er at mens Bulb Boy sover, har en ondskap tatt over huset der han og bestefaren bor. Spillet er et adventurespill/gåteløsningsspill, og har fått 74 på Metacritic. Det skal vare i ca to timer, og jeg har vel ut fra det spilt sikkert halvveis. Og jeg har det veldig gøy. Du kan dø, men da sendes du tilbake til rett før, og gåtene er aldri altfor vanskelige - selv om du må følge godt med på de lille du får av hint underveis for å forstå hva du må gjøre. Spillet er kort, men koster da også kun 64 kr på eShoppen, og jeg kan anbefale det på det varmeste. Destructoids 80% anmeldelse sier som følger, og jeg er helt enig: This is probably the closest thing we will ever get to a proper Courage the Cowardly Dog game, so if you have nostalgia for that show, pick this up. The two-hour length and lack of replayability will probably be a turnoff for some, but if you're like me, you're desperate for content to play on your Nintendo Switch and for $9 you could do much, much worse. Endret 19. august 2017 av fnwilborn Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Jeg skrev kort om spillet og flere andre som kom ut i siste halvdel av juni her forleden, på Spillhistorie.no. Der la jeg også ved et videoreview av spillet: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 (endret) Fått lånt meg en WiiU nå og koser meg med spillene. Men jeg synes konsollen er så himla treg! Loading og venting hele tiden på menyene. Å bla gjennom demoer og slikt på store tar jo en hel kveld. Spilling går greit men UIen til menyen virker å være elendig optimalisert. Er switch raskere på slikt? Switch er så kjapt og effektivt at jeg knapt forstår at det er en Nintendo konsoll jeg er på. Helt fantastisk. Her dreier det seg om SPILL. Ikke alt annet fjas med apper i hue og ræva som man alltid har bedre enheter som tar seg av. Endret 19. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Har blitt en del timer med Sonic Mania på Switch, og må kort og godt si jeg elsker det. Fantastisk level design, fantastisk grafikk, fantastisk gameplay og morsomme bosser. Ikke så vanskelige at jeg blir sittende fast, men ikke så enkle at jeg ikke ser vitsen. Eneste jeg ikke har prøvd ennå er lyden, fordi jeg i hovedsak spiller det i håndholdt modus når det passer meg. Tar gjerne noen minutter her og der. Men samtidig har jeg jo andre spill som f.eks Splatoon, som definitivt gjør seg best på storskjerm med pro controller. Digger at Switchen gjør begge delene så bra. Vil nok fortsatt ha en dedikert next-gen håndholdt konsoll, men trenger ikke noen dedikert stuekonsoll. Switchen er mer enn bra nok til det. Btw for de som er interessert er det en level select cheat i Sonic Mania til Switch. Hold nede B og Y når spillet starter, og trykk så + (mens du fortsatt holder nede B og Y) når det står du skal trykke en tast. Ganske kjekt. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Spent på Mario + Rabbids. Ettersom jeg pendler 3 timer hver dag så savner jeg noe å spille på Switch. Koste meg mye med Zelda, men Mario Kart ble fort veldig kjedelig noe som ikke er så rart da «bilspill» er noe jeg ikke finner så fryktelig interessant og jeg hadde spillet på Wii:U fra før av. Nye DLCen til Zelda var heller ikke spesiel interessant, har null interesse av å spille spillet på nytt og Trial of the Sword gav meg ikke allverdens. Har alltid hatt interesse av XCOM, har bare ikke hatt tid til å sette meg ned og sette meg inne i kampsystemet. Håper Mario + Rabbids skal være en noe enklere utgave som kan få den ballen til å rulle. Har spilt litt på Nintendo 3DS også men det føles veldig gammeldags når man har blitt vant til Switch Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. august 2017 Del Skrevet 21. august 2017 Informasjon om Nintendo sin tilstedeværelse på GamesCom. Blir noen streams! http://www.techadvisor.co.uk/how-to/game/nintendo-direct-live-at-gamescom-2017-3636170/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Digital Foundry har fått prøve Skyrim til Switch. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 TL;DR: undocked; native 720p, låst til 30 fps uten hikke. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 EA Sports has confirmed that FIFA 18 on the Nintendo Switch will run at the maximum available performance levels, which is full-HD (1080p) at 60fps when docked, and HD (720p) at 60fps in portable mode. .....because that's the beauty of the console at the end of the day." http://m.gadgets.ndtv.com/games/news/fifa-18-nintendo-switch-1080p-720p-60fps-1741984 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå