CaZpeR Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Bare vær obs på å spille snakepass i docked mode... For enkelte ganger føler jeg for å kaste kontrolleren i veggen. Og det er dumt når konsollen er kontrolleren. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Bare vær obs på å spille snakepass i docked mode... For enkelte ganger føler jeg for å kaste kontrolleren i veggen. Og det er dumt når konsollen er kontrolleren. Haha, mottatt Jeg tror uansett Snakepass blir litt VEL barnevennlig for en gubbe som meg. Vi får se hva jeg velger etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Edit: leste feil Endret 25. juli 2017 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Nintendo har solgt nesten 5 millioner Nintendo Switch-konsoller PS4 solgte 6 millioner på samme tid i sin tid. Switch har vært short in supply overalt utenom Skandinavia siden release da, noen som vet om PS4 var det samme? https://www.gamer.no/artikler/nintendo-har-solgt-nesten-5-millioner-nintendo-switch-konsoller/382941 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Rayman Legends: Definitive Edition kommer til Nintendo Switch i høst https://www.gamer.no/artikler/rayman-legends-definitive-edition-kommer-til-nintendo-switch-i-host/398217 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Nintendo har solgt nesten 5 millioner Nintendo Switch-konsoller PS4 solgte 6 millioner på samme tid i sin tid. Switch har vært short in supply overalt utenom Skandinavia siden release da, noen som vet om PS4 var det samme? https://www.gamer.no/artikler/nintendo-har-solgt-nesten-5-millioner-nintendo-switch-konsoller/382941 Var høy etterspørsel på PS4 I starten også. Selv var jeg sent ute med å forhåndsbestille og fikk ikke konsollen før i februar. Konsollen ble vel lansert i november året før jeg fikk den (om ikke jeg husker altfor feil) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 PS4 ble sluppet like før jul, så spørs hvor mye det påvirket ting. Er da en del som får den til jul, en del som får penger til å kjøpe den etter jul. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Resident Evil Revelations for PS4/Xbox One Gets New Release Date; Nintendo Switch Version Announced http://www.dualshockers.com/resident-evil-revelations-ps4-xbox-release-august-switch/ Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 SMO får høyeste aldersmerking for et mainline Mario-spill noensinne: Super Mario Odyssey Becomes First Mario Game To Get E10+ Rating https://mynintendonews.com/2017/08/01/super-mario-odyssey-becomes-first-mario-game-to-get-e10-rating/ Lenke til kommentar
SpillRune Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Jepps, tipper det er pga situasjoner som kan skape en følelse av frykt (at du ser Marios reaksjon; skjelver av frykt i mørke områder). Blir vel PEGI 7 da sannsynligvis. Ingen betydning på noe somhelst i hele tatt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Er i Tokyo for tiden og her er Switch ganske billig, men vil den funke i Norge? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Switch er regionfri, så bortsett fra bortfall av norske rettigheter for kjøper og evt strøminntak(vet ikke om de har samme som oss over der?), så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Man får tak i Switch i selveste moderlandet altså Trodde det var hinsidige tilstander der jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Kjøpte meg en Switch på bruktmarkedet jeg. Første Nintendoen jeg har eid siden N64. Switch med alle standargreiene + Zelda + Mario Kart + Pro Controller for 3500. Alt som nytt. Liker det godt foreløpig. Zelda er herlig Lenke til kommentar
deac Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Har de plutselig ordna supply issues i Japan altså? Bare for et par uker siden stod jo mangfoldige 1000 i kø utenfor butikkene, hvor de var heldige om de fikk et lodd, deretter loddet butikkene ut de få konsollene de fikk inn randomly blant de som fikk lodd. Sinnsyke tilstander Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Kjøpte meg en Switch på bruktmarkedet jeg. Første Nintendoen jeg har eid siden N64. Switch med alle standargreiene + Zelda + Mario Kart + Pro Controller for 3500. Alt som nytt. Liker det godt foreløpig. Zelda er herlig Bra pris!! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 I am setsuna og tumbleseed er begge på 33% avslag på eShop nå. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Er i Tokyo for tiden og her er Switch ganske billig, men vil den funke i Norge? Hvor billig? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Bra pris!! Ja! Hun ville egentlig ha 4500, men jeg klarte å prute ned til 3500. Fornøyd med det. Liker Switchen veldig godt foreløpig. Zelda er knall, og selv samboeren liker det! Bare synd at alt av spill er så dyrt. 500kr er litt drøyt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Spørst litt. For et spill som ikke har replay value er det mye, men for feks Zelda som man lett kan legge 150 timer i er det ikke så ille. Tenk ift en kinofilm til 120 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå