fnwilborn Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Jeg skal kjøpe Switch, ja. Har ikke råd til å forhåndsbestille ennå, men legger av monitas. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 er det folk her som allerede har bestemt seg for å kjøpe Switch?Har bestilt jeg. allerede? Hvor kan man gjøre det? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Rykte: Nintendo Switch koster 2000 kroner http://www.gamereactor.no/nyheter/484953/Rykte+Nintendo+Switch+koster+2000+kroner/ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Har ikke linken her nå, men Game i England har visstnok lekket prisene på Switch. Den billigste versjonen med minst harddisk går for 199 pund, mens den dyreste går for 250. Dette skal visst direkte føres over til dollar. (Altså at den vil koste 199/250 dollar i USA.) Hvis dette stemmer tror jeg det er lurt av Nintendo. Bare synd de misser julesalget. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Har ikke linken her nå, men Game i England har visstnok lekket prisene på Switch. Den billigste versjonen med minst harddisk går for 199 pund, mens den dyreste går for 250. Dette skal visst direkte føres over til dollar. (Altså at den vil koste 199/250 dollar i USA.) Hvis dette stemmer tror jeg det er lurt av Nintendo. Bare synd de misser julesalget. Er Nintendo Switch klar for spillmarkedet nå. er alle tester ferdig av Nintendo Switch til nå, hvis noe er uferdig med tester å sånt så får Nintendo et helvete da, trur di bruker good tid på å teste Nintendo Switch så de ikke gjør samme tabba en gang til da som med WiiU DA. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Minst lagring? Håper det da er 32GB`en eller kjører de en Apple og leverer 16GB lagring? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Står ikke på komplett hvilken versjon det er jeg da har bestilt :/ Håper inderlig det er den med mest lagring! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Report: Mario & Skyrim Switch at Launch, Splatoon Pack In, No March Wii U Zelda http://letsplayvideogames.com/2016/11/report-mario-skyrim-switch-at-launch-splatoon-pack-in-no-march-wii-u-zelda/ Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Har ikke de lovt at vi skulle få Zelda på Switch sin release? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Nei. De har kun sagt 2017, ikke når. Men ryktene har vel vært mars. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Håper maskinen har støtte for vanlige mikro-sd-kort som ekspanderer lagringsplassen. Da driter jeg egentlig i internminnet. Det er også rykter fra samme kilde som nevnt at det er et spill med i 250-dollarversjonen Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Er jo nesten 6år siden vi fikk Zelda nå. Hvis de drøyer den mye lengre nå, så synes jeg det er litt dårlig. Blir ikke direkte lei meg om jeg ikke får switch på release hvis Zelda ikke er med. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Ifølge gamereactor er det så å si bekreftet at Zelda vil komme noen måneder etter lanseringen av switch. Skulle ikke forundret meg om vi snakker om 1/2 - 1 år. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jaja, Zelda er jo veldig nisje. Andre spill er nok viktigere for Switch sin suksess. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg skal kjøpe Switch, ja. Har ikke råd til å forhåndsbestille ennå, men legger av monitas. Kan du ikke gjøre som meg da, har ikke 1.kr til Nintendo Switch nå, men fra januar skal jeg spare 500.kr i månden da så fort jeg ser Gamezone legger Nintendo Switch ut for bestilling da pre order jeg da Nintendo Switch+spill da. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jaja, Zelda er jo veldig nisje. Andre spill er nok viktigere for Switch sin suksess. Det kommer helt an på. Zelda har en sterk merkevare, og et spill med bred appell kan komme til å selge bra. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Jaja, Zelda er jo veldig nisje. Andre spill er nok viktigere for Switch sin suksess. Zelda kan fort bli en stor hit. Det er 6 år siden forrige Zelda-spill. Forutsetningene for markedsføring, først og fremst via YouTube, har endret seg voldsomt siden den gang. Selv om ikke Nintendo tillater Youtubere å ta betalt for Lets Plays, vil anmeldelser av et nytt Zelda-spill potensielt nå ut til millioner av nye kunder. Ergo, hvis flere av de populære youtuberne gir gode anmeldelser, skal vi ikke se bort fra at Zelda kan bli en stor hit. Litt på samme måte som Witcher gikk fra å være en nisje til allemannseie. Forutsetter selvsagt at spillet er veldig bra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Rykte: Noen av Nintendo Switch sine lanseringsplaner lekket http://www.gamereactor.no/nyheter/485873/Rykte+Noen+av+Nintendo+Switch+sine+lanseringsplaner+lekket/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Det er også greit å nevne at hun bekrefter påstandene om at The Legend of Zelda: Breath of the Wild vil slippes noen måneder etter Switch, både til Wii U og Switch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå