Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke linken her nå, men Game i England har visstnok lekket prisene på Switch. Den billigste versjonen med minst harddisk går for 199 pund, mens den dyreste går for 250. Dette skal visst direkte føres over til dollar. (Altså at den vil koste 199/250 dollar i USA.)

Hvis dette stemmer tror jeg det er lurt av Nintendo. Bare synd de misser julesalget.

Lenke til kommentar

Har ikke linken her nå, men Game i England har visstnok lekket prisene på Switch. Den billigste versjonen med minst harddisk går for 199 pund, mens den dyreste går for 250. Dette skal visst direkte føres over til dollar. (Altså at den vil koste 199/250 dollar i USA.)

Hvis dette stemmer tror jeg det er lurt av Nintendo. Bare synd de misser julesalget.

Er Nintendo Switch klar for spillmarkedet nå. er alle tester ferdig av Nintendo Switch til nå, hvis noe er uferdig med tester å sånt så får  Nintendo et helvete da, trur di bruker good tid på å teste Nintendo Switch så de ikke gjør samme tabba en gang til da som med WiiU DA.

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe Switch, ja. Har ikke råd til å forhåndsbestille ennå, men legger av monitas.

Kan du ikke gjøre som meg da, har ikke 1.kr til Nintendo Switch nå, men fra januar skal jeg spare 500.kr i månden da så fort jeg ser Gamezone legger Nintendo Switch ut for bestilling da pre order jeg da  Nintendo Switch+spill da. :dribble:

Lenke til kommentar

Jaja, Zelda er jo veldig nisje. Andre spill er nok viktigere for Switch sin suksess.

Zelda kan fort bli en stor hit. Det er 6 år siden forrige Zelda-spill. Forutsetningene for markedsføring, først og fremst via YouTube, har endret seg voldsomt siden den gang. Selv om ikke Nintendo tillater Youtubere å ta betalt for Lets Plays, vil anmeldelser av et nytt Zelda-spill potensielt nå ut til millioner av nye kunder.

Ergo, hvis flere av de populære youtuberne gir gode anmeldelser, skal vi ikke se bort fra at Zelda kan bli en stor hit. Litt på samme måte som Witcher gikk fra å være en nisje til allemannseie.

Forutsetter selvsagt at spillet er veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...