Z_E0 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Mottok endelig en pakke fra platekompaniet etter de sendte mail igår for å meddele at de endelig hadde funnet joycon min.Så nå når jeg kom hjem fant jeg med glede en pakke fra platekompaniet i posten med en grå joycon. Problemet var jo bare at min switch er neon og derfor var joycon jeg sendte de blå.. Så håper ingen av dere her inne har sendt inn en grå joycon til platekompaniet nylig (nylig = innen 8 uker). Endret 12. juli 2017 av emptizan Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Tv'en min driver å bytter til inngangen Switch er koblet til. Dette skjer stadig vekk når jeg bruker tv'en til andre ting. Er svært irriterende når man sitter å ser på en spennende film eller serie, så bytter den plutselig til inngangen switch er tilkoblet. Det står jo bare da ingen signal. Jeg tror jo det er Switch som gjør dette, siden det ikke skjer med noe annet. Hvorfor? Noen andre som har vært plaget med dette? Eneste jeg kan tenke meg er at det er er System settings -> TV output -> Match TV power state. Er denne slått på? I såfall prøv å slå den av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Tv'en min driver å bytter til inngangen Switch er koblet til. Dette skjer stadig vekk når jeg bruker tv'en til andre ting. Er svært irriterende når man sitter å ser på en spennende film eller serie, så bytter den plutselig til inngangen switch er tilkoblet. Det står jo bare da ingen signal. Jeg tror jo det er Switch som gjør dette, siden det ikke skjer med noe annet. Hvorfor? Noen andre som har vært plaget med dette? Vanlig problem. Det har vært mest mediastyr rundt Samsung-TVer på det, men jeg hadde problemet med en HDMI-switch da jeg først fikk Switch. HDMI-switchen hadde irritert meg lenge av flere grunner, så jeg oppgraderte til en bedre en, som bl.a kunne programmeres til å ignorere det der via seriekabel. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) Er det ikke vanlig at tver bytter inngang hvis noe plutselig begynner å sende signal til tven? Det kommer kanskje an på signalet? Det skjer på både samsung tv og sony tv hos meg ihvertfall. Usikker på akkurat hva som trigger det. Hvis jeg for eksempel sender noe til chromecast så bytter den, eller slår på tven hvis den er av. Og så har jeg noen bokser som kjører Kodi. Når disse kjører oppdateringer, så hender det de restarter seg selv. Da bytter tven inngang når Kodi starter igjen. Eller tven slår seg plutselig på midt på natten. Endret 13. juli 2017 av bo1e Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Hadde dette problemet med LG TVen min før 2.0.0 oppdateringen. Etter den så var det historie. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. juli 2017 Del Skrevet 16. juli 2017 (endret) Kanskje ikke det mest aktuelle spillet, men skylanders imaginators startpakke til nintendo switch selges for kr. 299,50 på toysrus.no. Ser ut som at de har på lager også på nettbutikken (gratis frakt har de også):https://www.toysrus.no/produkt/skylanders-imaginators-startpakke-switch?id=000000000117291001 Endret 16. juli 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Jeg skal ut å fly i sommer. 6 timer på fly. Tenker å ta med Nintendo Switch å spille Zelda. Men da har jeg kun underholdning i 2,5 timer. Derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe en powerbank? Er dette et godt kjøp: Trust Urban Omni 10000mAh PowerBank Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. juli 2017 Del Skrevet 17. juli 2017 Var litt snakk rundt powerbanks for noen sider siden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1740057&page=217 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Flere her som spiller Cave Story+ på Switch? Kjøpte det fysisk i forrige uke men har ikke fått spilt det så mye, har bare et par timer i det men jeg må si det er helt fantastisk, har aldri spilt originalen desverre. Likte at man kan bytte mellom ny og gammel bit-grafikk, å at soundtracket har 3-4 forskjellige modes å bytte mellom, samt det var awesome at soundtracket fulgte med på en mini-cd i coveret og det fulgte med en manual. Men det beste var nok at det hele kostet rett under 300kr Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Men det beste var nok at det hele kostet rett under 300kr Jeg må si meg irritert på hele Switch konsollen pga prisingen som er helt på styr. Cave Story koster en 100 lapp på Steam og burde ikke koste mer enn en 50 lapp. Jeg har punget ut 300-400 kroner for spill på Switch som rett og slett ikke har innhold nok til å rettferdigjøre prisen. Siste var ARMS....det burde koste maks 150kr, ikke 499. Zelda er eneste spillet på Switch som er verdt fullpris. Samme med Mario Kart....... overpriset så det synger etter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Syke køer i Japan for Switch nå. Over 5000 mennesker i kø bare i Akihabara i Tokyo i går. Og over 2100 i kø i Osaka på søndag. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Men det beste var nok at det hele kostet rett under 300kr Jeg må si meg irritert på hele Switch konsollen pga prisingen som er helt på styr. Cave Story koster en 100 lapp på Steam og burde ikke koste mer enn en 50 lapp. Jeg har punget ut 300-400 kroner for spill på Switch som rett og slett ikke har innhold nok til å rettferdigjøre prisen. Siste var ARMS....det burde koste maks 150kr, ikke 499. Zelda er eneste spillet på Switch som er verdt fullpris. Samme med Mario Kart....... overpriset så det synger etter. Absolutt enig i at Switch spill er overpriset, mange er ikke verdt i nærheten av prisen man betaler når det kommer til langvarig underholdning og innhold. Er enig i at det kan virke som mye for rundt 300kr for Cave Story+ men når man ikke har spillpc og steam, samt jeg samler på fysiske spill og konsoller så syntes jeg det var greit Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg skal ut å fly i sommer. 6 timer på fly. Tenker å ta med Nintendo Switch å spille Zelda. Men da har jeg kun underholdning i 2,5 timer. Derfor lurer jeg på om jeg skal kjøpe en powerbank? Er dette et godt kjøp: Trust Urban Omni 10000mAh PowerBank Har en lignende en, fungerer veldig bra. Nok juice til en lang tur. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Som forventet høres denne løsningen til Nintendo med egen app for online kommunikasjon og annet fjas, helt krise ut foreløpig: Nintendo's new online service looks like it could be every bit as bad as you feared:http://www.eurogamer.net/articles/2017-07-19-nintendos-new-online-service-looks-like-it-could-be-every-bit-as-bad-as-you-feared Endret 20. juli 2017 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Mislikte Skyrim sterkt da det kom. Mislikte sterkt å kjøpe det på nytt på PS4en, og kommer til å mislike sterkt å kjøpe det en tredje gang på Switch. Men kjøpe det må jeg jo. Jeg eier ikke viljestyrke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Tror ikke de folka der har fått med seg hva som bør være i en video om de kaller det "gameplay" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Såg seigt og jævlig ut med de motion kontrollene, huff. Lukter deaktivering asap Men det var jo en helt elendig visning uansett da. Endret 20. juli 2017 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 Lett å glemme at vi hadde motion controls allerede i TES: Arena. Dvs vi beveget musen for å svinge sverdet. Og ja, det fungerte faktisk helt utmerket. Har liten tro på det i Skyrim, men blir i det minste morsomt å teste. Men tror de motion control greiene i den videon er mer for å vise hva som faktisk er mulig med Switch, og ikke et "selling point" for folk flest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. juli 2017 Del Skrevet 21. juli 2017 (endret) Uansett, Skyrim uten mods er ikke veldig fristende. Spesielt uten Live Another Life. Samtidig har jeg lyst på spillet bare for å se hva de har fått til å kjøre på en mobilprosessor. Tjener de nok penger på det får vi kanskje en Fallout 3+NV pakke. Endret 21. juli 2017 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå