Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

7mc0qfj.jpg

 

Portabel dock done and done. Var litt jobb å overføre elektronikken, siden denne bevarer den doble fjæringsmekanismen til orginalen, men funker knall. Får se om jeg gir den et lag maling så den ser litt mindre 3D printet ut, men bryr meg egentlig ikke

Lenke til kommentar

Før noen kommenterer; jeg skal ikke ha Zelda da jeg ikke er så glad i serien (gikk lei etter Wind Waker).

Det nye Zelda er ikke som resten av serien. Den går vel mer tilbake til røttene på en måte. Så hvis du ikke likte de nyere Zelda-spillene så betyr det slett ikke at du ikke vil like dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, min Switch hadde et problem så jeg returnerte til gamezone på posten. Switch kom til Kristiansand to dager senere, men det har vært mer enn 12 dager, og jeg har ennå ikke tilbake pengene. Jeg har betalt med PayPal. Vet noen hvor lang tid det tar gamezone å returnere pengene? Takk.(beklager hvis det er noen feil, jeg er på norskkurs:) )

Lenke til kommentar

Hei, min Switch hadde et problem så jeg returnerte til gamezone på posten. Switch kom til Kristiansand to dager senere, men det har vært mer enn 12 dager, og jeg har ennå ikke tilbake pengene. Jeg har betalt med PayPal. Vet noen hvor lang tid det tar gamezone å returnere pengene? Takk.(beklager hvis det er noen feil, jeg er på norskkurs:) )

Ring de å snakk med sjefen

Lenke til kommentar

Hei, min Switch hadde et problem så jeg returnerte til gamezone på posten. Switch kom til Kristiansand to dager senere, men det har vært mer enn 12 dager, og jeg har ennå ikke tilbake pengene. Jeg har betalt med PayPal. Vet noen hvor lang tid det tar gamezone å returnere pengene? Takk.(beklager hvis det er noen feil, jeg er på norskkurs:) )

 

Hei!

 

Sikker på at ikke Gamezone reparerer maskinen i stedet?

Lenke til kommentar

Hei, min Switch hadde et problem så jeg returnerte til gamezone på posten. Switch kom til Kristiansand to dager senere, men det har vært mer enn 12 dager, og jeg har ennå ikke tilbake pengene. Jeg har betalt med PayPal. Vet noen hvor lang tid det tar gamezone å returnere pengene? Takk.(beklager hvis det er noen feil, jeg er på norskkurs:) )

Jeg ville ha rettet spørsmålet til gamezone. De er nok eneste som kan svare på spørsmålet ditt.

 

Jeg vil tro at de reparerer maskinen hvis den ble sendt inn på grunn av en feil.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Nå er jeg faktisk ikke litt med en gang :p ?

 

EDIT:  Åja, du sikter til en helt annen post i en annen tråd angående vedlikehold av Gamecube ja. Ja min fungerte som den skulle den også, men hadde rett verktøy tilgjengelig og var nysgjerrig på hvordan den konsollen var å få renset..så hvorfor ikke haha.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Nå er jeg faktisk ikke litt med en gang :p ?

 

EDIT:  Åja, du sikter til en helt annen post i en annen tråd angående vedlikehold av Gamecube ja. Ja min fungerte som den skulle den også, men hadde rett verktøy tilgjengelig og var nysgjerrig på hvordan den konsollen var å få renset..så hvorfor ikke haha.

Ja helt riktig :D   :tease:  5 poeng til bare deg :tease:

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar

Fikk Cave Story fra amazon,com i postkassa i dag og ble positivt overrasket over at den faktisk har en manual som til og med er i farger og en minidisk med soundtrack. 

Ærlig talt aldri skjønt hvorfor dette spillet er så populært nå, eller hvorfor folk "godtar" at det i det hele tatt eksisterer på Switch. Mange klagde da Skyrim ble annonsert på E3 i år. Spillet er jo seks år gammelt allerede? Men Cave Story kom faktisk ut i 2004, mer enn dobbelt så lenge som Skyrim. Remaken til 3DS er dog langt nyere, da den kom ut så sent som i 2012. Det er jo "bare" fem år siden. ;) Så hvorfor er det blitt så populært nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...