Voosj Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) Kan melde om ny runde med 20% DNB rabatt hos Power Torsdag 29.juni - lørdag 1.juli Masse Switch på lager?? Endret 27. juni 2017 av Cyphoroz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Litt irriterende timing i grunn. Får ikke kortet mitt før seinere i uken, tidligst! Sikkert ikke før neste uke. Og jeg stikker på ferie på torsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Portabel dock done and done. Var litt jobb å overføre elektronikken, siden denne bevarer den doble fjæringsmekanismen til orginalen, men funker knall. Får se om jeg gir den et lag maling så den ser litt mindre 3D printet ut, men bryr meg egentlig ikke Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Før noen kommenterer; jeg skal ikke ha Zelda da jeg ikke er så glad i serien (gikk lei etter Wind Waker). Det nye Zelda er ikke som resten av serien. Den går vel mer tilbake til røttene på en måte. Så hvis du ikke likte de nyere Zelda-spillene så betyr det slett ikke at du ikke vil like dette. 1 Lenke til kommentar
Osorio93 Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Hei, min Switch hadde et problem så jeg returnerte til gamezone på posten. Switch kom til Kristiansand to dager senere, men det har vært mer enn 12 dager, og jeg har ennå ikke tilbake pengene. Jeg har betalt med PayPal. Vet noen hvor lang tid det tar gamezone å returnere pengene? Takk.(beklager hvis det er noen feil, jeg er på norskkurs:) ) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Hei, min Switch hadde et problem så jeg returnerte til gamezone på posten. Switch kom til Kristiansand to dager senere, men det har vært mer enn 12 dager, og jeg har ennå ikke tilbake pengene. Jeg har betalt med PayPal. Vet noen hvor lang tid det tar gamezone å returnere pengene? Takk.(beklager hvis det er noen feil, jeg er på norskkurs:) ) Ring de å snakk med sjefen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. juni 2017 Del Skrevet 27. juni 2017 Hei, min Switch hadde et problem så jeg returnerte til gamezone på posten. Switch kom til Kristiansand to dager senere, men det har vært mer enn 12 dager, og jeg har ennå ikke tilbake pengene. Jeg har betalt med PayPal. Vet noen hvor lang tid det tar gamezone å returnere pengene? Takk.(beklager hvis det er noen feil, jeg er på norskkurs:) ) Hei! Sikker på at ikke Gamezone reparerer maskinen i stedet? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Hei, min Switch hadde et problem så jeg returnerte til gamezone på posten. Switch kom til Kristiansand to dager senere, men det har vært mer enn 12 dager, og jeg har ennå ikke tilbake pengene. Jeg har betalt med PayPal. Vet noen hvor lang tid det tar gamezone å returnere pengene? Takk.(beklager hvis det er noen feil, jeg er på norskkurs:) )Jeg ville ha rettet spørsmålet til gamezone. De er nok eneste som kan svare på spørsmålet ditt. Jeg vil tro at de reparerer maskinen hvis den ble sendt inn på grunn av en feil. Endret 28. juni 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) https://www.gamer.no/artikler/anmeldelse-arms/396646. Presisjonsvansker, bedre med pro-kontroller (som alltid), "konsept" (gimmik), lite innhold, havner snart på hylla. 6/10. Omtrent identisk med hva jeg så for meg da jeg så spillet første gang det ble vist. Endret 28. juni 2017 av bo1e Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 NINTENDO Switch accessory manufacturer Nyko is making those detachable JoyCon controllers more comfortable to use. http://www.express.co.uk/entertainment/gaming/822213/Nintendo-Switch-news-JoyCon-Swivel-Grip-attachment Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Har nylig fått switch og har bare Mariokart foreløpig, Pro controller hjelper veldig. Skal bygge om til minidock. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 Litt irriterende timing i grunn. Får ikke kortet mitt før seinere i uken, tidligst! Sikkert ikke før neste uke. Og jeg stikker på ferie på torsdag Min Gamecube fungerer feil fritt jeg trenger ikke skru den opp for å bruke den, hva er det du må bytte da der Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2017 Del Skrevet 28. juni 2017 (endret) Nå er jeg faktisk ikke litt med en gang ? EDIT: Åja, du sikter til en helt annen post i en annen tråd angående vedlikehold av Gamecube ja. Ja min fungerte som den skulle den også, men hadde rett verktøy tilgjengelig og var nysgjerrig på hvordan den konsollen var å få renset..så hvorfor ikke haha. Endret 28. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) Fikk Cave Story fra amazon,com i postkassa i dag og ble positivt overrasket over at den faktisk har en manual som til og med er i farger og en minidisk med soundtrack. Endret 29. juni 2017 av Joffe25 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Portabel dock done and done. Var litt jobb å overføre elektronikken, siden denne bevarer den doble fjæringsmekanismen til orginalen, men funker knall. Får se om jeg gir den et lag maling så den ser litt mindre 3D printet ut, men bryr meg egentlig ikke Good jobb Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 (endret) Nå er jeg faktisk ikke litt med en gang ? EDIT: Åja, du sikter til en helt annen post i en annen tråd angående vedlikehold av Gamecube ja. Ja min fungerte som den skulle den også, men hadde rett verktøy tilgjengelig og var nysgjerrig på hvordan den konsollen var å få renset..så hvorfor ikke haha. Ja helt riktig 5 poeng til bare deg Endret 29. juni 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Fikk Cave Story fra amazon,com i postkassa i dag og ble positivt overrasket over at den faktisk har en manual som til og med er i farger og en minidisk med soundtrack. Ærlig talt aldri skjønt hvorfor dette spillet er så populært nå, eller hvorfor folk "godtar" at det i det hele tatt eksisterer på Switch. Mange klagde da Skyrim ble annonsert på E3 i år. Spillet er jo seks år gammelt allerede? Men Cave Story kom faktisk ut i 2004, mer enn dobbelt så lenge som Skyrim. Remaken til 3DS er dog langt nyere, da den kom ut så sent som i 2012. Det er jo "bare" fem år siden. Så hvorfor er det blitt så populært nå? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Det har da vært populært dritlenge. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. juni 2017 Del Skrevet 29. juni 2017 Selv har jeg bestilt meg det da jeg aldri har prøvd det. Og fordi jeg kunne tenkt meg et annet singleplayer spill på hytta i sommer så gikk jeg for dette. (men nå er det hard konkurranse mot ever oasis på 3DS som var mye bedre enn jeg hadde forventet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå