Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon


Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NBA Playgrounds Dev On Why Patch For Nintendo Switch Is Getting Delayed, Blames Nintendo For The Mess

 

This is not a good sign for developers who are planning to patch their games on Nintendo Switch.

 

If true, then the majority of the blame should be put on the Saber Interactive, and not on Nintendo, because they released an unfinished game with an intention of fixing it later on without being aware of Nintendo's policy. Why would a platform holder allow a developer to release a 1GB patch after game's release?

 

Why release an unfinished game with major bugs in the first place?

 

http://www.gamepur.com/news/27040-nba-playgrounds-patch-mess.html

Lenke til kommentar

Ah, fikk pro kontrolleren i posten fra gamezone (688,-) her om dagen. Himmel og hav den er digg :)

 

 

 

For de som synes Pro Controller er dyrt:

 

20% på alle varer over 500,- på Platekompaniet i dag og i morgen. Dvs at dere får en Pro Controller til 639,20. Fortsatt litt dyrt, men atskillig billigere enn originalpris :)

 

Får 20% på kontrollerne kun i fysisk butikk da 20%-utvalget er noe begrenset i nettbutikken. Og til dere som tenkte det samme som meg så kan jeg meddele dette: Neida du, du får ikke 20% på Switch.

Selv ga jeg 580,- for min i England. Eneste minus er at den har fucked dpad (den vanlige feilen som er på prokontrolleren) så får ikke reparert det.

 

Ellers kjøpte jeg gule joycons hos platekompaniet I dag. Endte på 719,-.

 

 

Foruten dårlig D-pad, hva er deres grunner til at dere liker kontrollen? Hvordan føles knappene og analogstikkene osv. Liker dere bedre å spille Zelda med pro eller joy cons?

Lenke til kommentar

Jeg spilte vel 80% av zelda på tv med pro kontrolleren. Den er veldig god. Eneste jeg kunne tenkt meg var trigger-aktige knapper på skulderknappene slik det er på DS4 og xbox controller. Og så for prisklassen så syns jeg også at den kunne hatt lydutgang i form av en mini-jack rett i kontrolleren.

 

Og batteritiden er meget, meget bra! Tror de opererer med å si at den skal holde 40 timer og det tviler jeg ikke på at det stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Foruten dårlig D-pad, hva er deres grunner til at dere liker kontrollen? Hvordan føles knappene og analogstikkene osv. Liker dere bedre å spille Zelda med pro eller joy cons?

Har spilt mest med Pro Kontrolleren, kjøpte den når jeg kjøpte konsollen på release. Har teste Joycons i grepet og det fungerer , men Pro Kontroller smelter inn i hendene mine. Ergonomisk synes jeg den er over det meste abnet jeg har prøvd. Var hos en kompis og spilte litt PS4 og var overrasket over hvor dårlig den kontrolleren passet i hendene mine (Liker DS3 kontrolleren bedre). Alt fungerer som det skal på min kontroller og Batteriet varer jo magisk lenge og gjør at Pro Kontrollern tar førsteplass over Xbox 360 kontrolleren for min del :) Endret av Steinegal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

David og dere andre som har kjøpt Arms. Hvordan er det å spille? blir man sliten av dette? kan man kjøre på skikkelig sånn at man kan ta det som ei morsom trenings økt?

 

 

Kan vel holde på til du blir sliten ja.

Dessverre så er det vanskelig online hvis du møter en spiller som spiller med kontroller/pro kontroller og du spiller med motion kontrollere. Sånn til info.

 

Skulle gått an å valgt å spille med kun personer som bruker motion kontrollere slik at det ble mer rettferdig.

Endret av Hårek
Fjerner sitat
Lenke til kommentar

Foruten dårlig D-pad, hva er deres grunner til at dere liker kontrollen? Hvordan føles knappene og analogstikkene osv. Liker dere bedre å spille Zelda med pro eller joy cons?

 

Spiller forøvrig kun med joycons da jeg og samboer spiller på hver vår Switch med TVen dedikert til Netflix og slikt i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

De annonserte de kontrollerne under E3. Har "forgjengeren", NES30 Pro. Funker supert med både mobil, PC, og Switch. Kjekt å ha i veske sammen med Switchen, som en portabel Pro controller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...