Gjest Slettet-474fGj Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 *Virtuell bitch-slap*. Skaff deg Metroid Prime trilogy NÅ! Ser disc utgaven er noe høyt priset selvsagt, men man får original utgavene til Gamecube til mer vettuge priser. Da er vel den store forskjellen her, selvsagt kontrollene og widescreen for Wii utgaven. Wii har i grunn aldri sett bra ut på en HDTV uansett, så kanskje jeg bare går for GC utgaven og kjører de på CRT'en med RGB-kabler ?Anbefaler heller gamecube versjonene om du ikke er kjempe fan av å bruke Wii kontrollene. Har trilogien selv og ble veldig utslitt i høyre arma etter spillingen, mye mer behageligere med vanlig kontroll MP3 finnes vel kun på Wii om jeg ikke husker feil?Jo Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) Ja Nintendo er en clusterfuck av merkelige avgjørelser opp gjennom tidene. Var forresten faktisk ikke klar over at digitalutgaven var eksklusiv til Wii U...the fuck Nintendo??? Jeg sjekka ebay og finn og du slipper jo faktisk ganske billig unna med en brukt kopi i bra stand, forholdsvis 480kr og 600kr inkl frakt. Det er ca 20 timer spilletid pr spill så 200kr pr tittel er ikke så verst.Tull & toll gebyr kommer vel i tillegg Er faktisk rimeligere å ta en tur på Finn da. Når det er sagt, hyggelig med ett nytt Yoshi spill til Switch! Sitter faktisk med Super Mario World 2: Yoshis Island på SNES nå, det ser aldeles suverent nydelig ut! Har ikke spilt Yoshi siden N64 spillet, så dette var ekstremt koselig Endret 14. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) Ja Nintendo er en clusterfuck av merkelige avgjørelser opp gjennom tidene. Var forresten faktisk ikke klar over at digitalutgaven var eksklusiv til Wii U...the fuck Nintendo??? Jeg sjekka ebay og finn og du slipper jo faktisk ganske billig unna med en brukt kopi i bra stand, forholdsvis 480kr og 600kr inkl frakt. Det er ca 20 timer spilletid pr spill så 200kr pr tittel er ikke så verst.Tull & toll gebyr kommer vel i tillegg Er faktisk rimeligere å ta en tur på Finn da. Når det er sagt, hyggelig med ett nytt Yoshi spill til Switch! Sitter faktisk med Super Mario World 2: Yoshis Island på SNES nå, det ser aldeles suverent nydelig ut! Har ikke spilt Yoshi siden N64 spillet, så dette var ekstremt koselig Oops, jeg stokket visst om på navnene der og det var finn jeg mente hadde den billigste kopien. Når jeg bestiller noe over tollgrensa på ebay så skriver jeg bare til selger og spør om han gidder sette en lavere verdi på pakka, pleier ikke være noe stress Endret 14. juni 2017 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Det stemmer, og det er det eneste jeg har. Foreløpig i hvert fall. Plukket det med meg fra en brukt avdeling i London for noen år tilbake, og siden har det vel bare blitt liggende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Oops, jeg stokket visst om på tallene der og det var finn jeg mente hadde den billigste kopien. Når jeg bestiller noe over tollgrensa på ebay så skriver jeg bare til selger og spør om han gidder sette en lavere verdi på pakka, pleier ikke være noe stress Det kan fungere, men ofte går sendinger via dette globale shipping programmet til ebay..og da er det ikke håp. Er forøvrig ofte helt ville priser på å få sendt småtteri fra USA nå også. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Kommer veldig an på produktene har jeg lagt merke til, og selgeren selvsagt. Pleier slippe ganske billig unna med spill og tilbehør men bestilte en liten IDE/USB adapter fra USA jeg måtte ha for å kunne softmodde PS2, og selv om den ikke var større enn at den fikk plass i en helt vanlig boblekonvolutt av samme type det blir sendt spill i, så var frakten litt høyere enn prisen på selve adapteren (ble 180kr i frakt eller noe), litt surt men alternativet er ofte å kjøpe noe lignende i Norge til 4x prisen om det i det hele tatt er mulig å oppdrive her. Jeg pleier kjøpe mye bruktspill fra en ebay-butikk som har 1.5pund fast fraktpris, giga utvalg og grisebillige spill. Skal iallefall ikke klage der Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) Hva heter selger/butikk ? Men ja, det kan varierer veldig. Endret 14. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 *Virtuell bitch-slap*. Skaff deg Metroid Prime trilogy NÅ! Ser disc utgaven er noe høyt priset selvsagt, men man får original utgavene til Gamecube til mer vettuge priser. Da er vel den store forskjellen her, selvsagt kontrollene og widescreen for Wii utgaven. Wii har i grunn aldri sett bra ut på en HDTV uansett, så kanskje jeg bare går for GC utgaven og kjører de på CRT'en med RGB-kabler ?Anbefaler heller gamecube versjonene om du ikke er kjempe fan av å bruke Wii kontrollene. Har trilogien selv og ble veldig utslitt i høyre arma etter spillingen, mye mer behageligere med vanlig kontroll Jeg holder en stor knapp på Wii versjonen. Jeg har begge og synes det er langt bedre å spille medd wii kontrollene. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Hva heter selger/butikk ? Men ja, det kan varierer veldig. http://stores.ebay.co.uk/musicmagpieshop/ (de het eStocks før) Jeg har en haug med spill i handlekurven nå som ligger til vurdering, stort sett Original Xbox spill til under 2-2.5 pund hver, altså under 30kr 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 I den ene Mario-videoen sier de at det er en sammenheng med Donkey Kong og New Donk City, uten at de går inn i detaljene. Men et par ting som ble nevnt: 1) Navnet på borgermesteren er Pauline. Det er navnet på kjæresten til Mario som DK kidnappet. 2) En av gatene er oppkalt etter Crankey Kong, aka originale DK. Kult? Kult. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Ble litt slått ut med forkjølelse, så fikk ikke sett Nintendo's E3 "Direct" før nå, og der var mye bra, som video fra Xenoblade Chronicles 2, gameplay fra Mario Odyssey (ser morsomt ut, får litt Mario 64 følelsen), Fire Emblem Warrriors (liker warriors spill) og Metroid Prime 4 (for de som liker den slags, aldri vært min greie), men ! (utropstegn!!!), der var en nyhet som for meg trumfet alt annet, og vel så det, og det var at vi faktisk får et skikkelig klassisk Pokémon spill til Switch. Stor klapp på skulderen til dere Nintendo, stor klapp. Dette var ene og alene det jeg kjøpte Switch for, og fortsetter dere sånn kan dere fort gjøre Switch til min favoritt og beste Nintendo-konsoll noensinne. Nå begynner dere å bli min kompis igjen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 I den ene Mario-videoen sier de at det er en sammenheng med Donkey Kong og New Donk City, uten at de går inn i detaljene. Men et par ting som ble nevnt: 1) Navnet på borgermesteren er Pauline. Det er navnet på kjæresten til Mario som DK kidnappet. 2) En av gatene er oppkalt etter Crankey Kong, aka originale DK. Kult? Kult. jeg har ikke skrive det her bare copy txt men er litt enig Det er to modus i Super Mario Odyssey, og det er her det blir litt forvirrende, for begge slipper Mario fri, og du kan gjøre det du vil, mens man i det andre moduset ikke er i byen og er litt mer «free roam», fordi man i byen kan motta oppdrag fra mennesker. Ja, vanlige mennesker i et Mario-univers ser malplassert ut, og vi er ikke sikre på om vi kommer til å bli vant til det. http://itavisen.no/2017/06/14/snikitt-super-mario-odyssey-det-merkeligste-men-potensielt-beste-siden-mario-64/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 This portable Nintendo Switch dock is smaller and cheaper than the official one http://www.gamesradar.com/this-portable-nintendo-switch-dock-is-smaller-and-cheaper-than-the-official-one/ Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Splatoon 2 Runs At A Blazingly Fast 60fps And Is 1080p https://mynintendonews.com/2017/06/14/splatoon-2-runs-at-a-blazingly-fast-60fps-and-is-1080p/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) This portable Nintendo Switch dock is smaller and cheaper than the official one http://www.gamesradar.com/this-portable-nintendo-switch-dock-is-smaller-and-cheaper-than-the-official-one/ Er ikke så glad i slike 3.parts løsninger, men den der såg ikke dum ut i grunn. Men hvor stødig står den? Endret 14. juni 2017 av Mala Lenke til kommentar
Dave90 Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Er det ingen steder man kan få kjøpt majoras mask link amiibo? Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Now that we know that Switches "custom" Tegra prosessor is architectually identical to Nvidias existing X1 prosessor... Så det var rein løgn og fanteri at det var noe custom med den i det hele tatt? Som antatt så var det et salgstriks for at folk ikke skulle skjønne at Nintendo på nytt lanserte konsoll med utdatert hardware. Hvorfor skulle det være et salgstriks? Den selger jo ikke mer bare fordi en liten nisje av folk tror den er marginalt annerledes enn den egentlig er. Uttalelsene til å begynne med fikk folk til å tro at det var en grundig modifisert versjon av Tegra. Mange var overbevist om at det var pascal-arkitektur. Ymtet man frempå om at det sannsynligvis var den ganske gamle chippen de brukte, så ble man fortalt hvor dum man var som ikke skjønte uttalelsene, og at de aldri ville ta i bruk noe så gammelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Now that we know that Switches "custom" Tegra prosessor is architectually identical to Nvidias existing X1 prosessor... Så det var rein løgn og fanteri at det var noe custom med den i det hele tatt? Som antatt så var det et salgstriks for at folk ikke skulle skjønne at Nintendo på nytt lanserte konsoll med utdatert hardware. Hvorfor skulle det være et salgstriks? Den selger jo ikke mer bare fordi en liten nisje av folk tror den er marginalt annerledes enn den egentlig er. Uttalelsene til å begynne med fikk folk til å tro at det var en grundig modifisert versjon av Tegra. Mange var overbevist om at det var pascal-arkitektur. Ymtet man frempå om at det sannsynligvis var den ganske gamle chippen de brukte, så ble man fortalt hvor dum man var som ikke skjønte uttalelsene, og at de aldri ville ta i bruk noe så gammelt. Og? Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 15. juni 2017 Del Skrevet 15. juni 2017 Now that we know that Switches "custom" Tegra prosessor is architectually identical to Nvidias existing X1 prosessor...Så det var rein løgn og fanteri at det var noe custom med den i det hele tatt? Som antatt så var det et salgstriks for at folk ikke skulle skjønne at Nintendo på nytt lanserte konsoll med utdatert hardware. Hvorfor skulle det være et salgstriks? Den selger jo ikke mer bare fordi en liten nisje av folk tror den er marginalt annerledes enn den egentlig er. Uttalelsene til å begynne med fikk folk til å tro at det var en grundig modifisert versjon av Tegra. Mange var overbevist om at det var pascal-arkitektur. Ymtet man frempå om at det sannsynligvis var den ganske gamle chippen de brukte, så ble man fortalt hvor dum man var som ikke skjønte uttalelsene, og at de aldri ville ta i bruk noe så gammelt. Og allikevel kjører Switch nesten bare 60fps i sine spill.....whohooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå