MR SPEED Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Synes de kan kjappe seg med den "classic game selection" on det da er eneste virtual console vi får. Når mobilen har emulatorer som oppskalerer polygonbaserte modeller, god tredjeparts gamepad med kommende spesialtilpasset gamepad i sommer, og prosjektor man kan sette på, har Switchen faktisk mer konkurranse om dagen enn det en skulle tro. Q.E.D: https://gfycat.com/PinkThirstyKiwi Nei så tungvint, nei bedre med switch da en mobil, må holde mobil å kontrolleren da, med shitch sitter allt sammen, ikke i mobilen der må jeg holde både mobil å kontrolleren nei takk. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Er det virkelig så vanskelig å få kjøpt en Switch nå? De selger jo den flere steder på nettetNorge er noe av et unntak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Nei så tungvint, nei bedre med switch da en mobil, må holde mobil å kontrolleren da, med shitch sitter allt sammen, ikke i mobilen der må jeg holde både mobil å kontrolleren nei takk. For det første trenger du ikke holde mobilen om den har prosjektor og prosjekterer i veggen... For det andre: Virtual Console vil være fantastisk for Switch, men Nintendo må passe seg så de ikke tror at Switch er unik når det kommer til mulighet til å spille eldre spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Helt latterlig hvis man må ha betalt abonnement for å spille gamle spill.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Nei så tungvint, nei bedre med switch da en mobil, må holde mobil å kontrolleren da, med shitch sitter allt sammen, ikke i mobilen der må jeg holde både mobil å kontrolleren nei takk.For det første trenger du ikke holde mobilen om den har prosjektor og prosjekterer i veggen... For det andre: Virtual Console vil være fantastisk for Switch, men Nintendo må passe seg så de ikke tror at Switch er unik når det kommer til mulighet til å spille eldre spill. Det øvre så sykt kult ut Finnes noe som gjør at man kan sette inn gameboy spill og spille de på mobilen Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Helt latterlig hvis man må ha betalt abonnement for å spille gamle spill.. Helt fabelaktig, mener du. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Helt latterlig hvis man må ha betalt abonnement for å spille gamle spill..Helt fabelaktig, mener du. Om vi får et rikelig utvalg spill for USD 19.90 i året så er jeg først i køen av abonnenter... Enkelt og greit. Og etter å ha testet arms og splatoon 2 så blir det abonnement uansett pga. Onlinespilling. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Helt latterlig hvis man må ha betalt abonnement for å spille gamle spill..Helt fabelaktig, mener du. Det har potensiale til å bli fabelaktig, men vi vet ikke hva vi får enda. Hva er greia med at folk jubler over ting uten å vite hva de jubler over? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 4. juni 2017 Del Skrevet 4. juni 2017 Helt latterlig hvis man må ha betalt abonnement for å spille gamle spill..Helt fabelaktig, mener du. Foretrekker å eie spill framfor å låne dem Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Helt latterlig hvis man må ha betalt abonnement for å spille gamle spill..Helt fabelaktig, mener du. Foretrekker å eie spill framfor å låne dem Man kan jo håpe at det går an å kjøpe spillene også. Jeg ser ingen grunn til at det ikke skal kunne gå an. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Next Nintendo Pokemon Direct hints at Switch game reveal https://www.slashgear.com/next-nintendo-pokemon-direct-hints-at-switch-game-reveal-05487405/ Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Jeg tør ikke tenke tanken på hvordan leie spill av Nintendo kan bli, med tanke på hvordan alt annet med lisenser mot konsoller osv har vært på wii og wii u. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. juni 2017 Del Skrevet 5. juni 2017 Helt latterlig hvis man må ha betalt abonnement for å spille gamle spill.. Helt fabelaktig, mener du. Helt enig, mario mario mario mario mario mario å mere mario. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Next Nintendo Pokemon Direct hints at Switch game reveal https://www.slashgear.com/next-nintendo-pokemon-direct-hints-at-switch-game-reveal-05487405/ Handler nok om Magikarp Jump. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Pokken Tournament Dx Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Tre annonseringer, en for Switch og to for 3DS:Pokken Tournament DX for Switch, 22. september Pokemon UltraSun og UltraMoon for 3DS, november tror jeg det var Pokemon Silver og Gold til eShoppen i høst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Tre annonseringer, en for Switch og to for 3DS: Pokken Tournament DX for Switch, 22. september Pokemon UltraSun og UltraMoon for 3DS, november tror jeg det var Pokemon Silver og Gold til eShoppen i høst Silver og Gold kommer kun til DS, ikke Switch. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 For en vits... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Pokken Tournament DxMer som xD. Nice played Nintendo.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Tre annonseringer, en for Switch og to for 3DS: Pokken Tournament DX for Switch, 22. september Pokemon UltraSun og UltraMoon for 3DS, november tror jeg det var Pokemon Silver og Gold til eShoppen i høst Silver og Gold kommer kun til DS, ikke Switch. Ja, stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå