MR SPEED Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Beklager om dette er blitt spurt før men kan noen anbefale en skikkelig god skjermbeskytter til Switch? Du fikk jo svar noen sider til bake av meg, se plz Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Du tror folk hadde kjøpt Switch for å se på Netflix? The Nintendo Switch is missing a golden tablet opportunity Here’s the thing, though: imagine you’re somebody who wants to spend around $300 on a tablet — what you’d want it for is precisely the list of things I just enumerated: watching video, playing games, reading books, and doing some light web browsing. [...] And for more casual users who aren’t interested in trying to make a tablet into a productivity device, it would have a decent shot at being their next purchase in lieu of an Android tablet from Amazon, or possibly even an iPad. [...] The Wii was wildly successful at that, and in a mobile context you need something more than video games to draw in that larger crowd. The ability to do just a few basic entertainment and web things could go a long way toward doing that. /// Men ja, dette er selvsagt features som vil komme etterhvert. Fordi det betyr noe. Hvorfor skulle det bety noe? Folk kjøper ikke en spillmaskin for å se på videoer. De kjøper den for å spille spill. At en journalist mener noe annet gjør det ikke til sannhet. Når var det salget av Wii-konsoller skjøt i været? Ikke da det kom funksjonalitet som ikke hadde noe med spill å gjøre. Salget skjøt i været da det kom spill som mange ville spille. Endret 19. mai 2017 av hekomo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Noen anbefaler plastikk, andre temperert glass. Fant en anbefalt i en reddit tråd, selges på Amazon. Men Amazon vil ikke sende varene til Norge.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Salget av Wii konsoller var vel veldig høyt fra lansering av takket være en ny og interessant måte å spille på. Var vel ikke akkurat flust av kvalitets titler til den konsollen heller ved lansering. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Nintendo Switch Receiving Acclaimed Platformer Owlboy https://www.gamespot.com/articles/nintendo-switch-receiving-acclaimed-platformer-owl/1100-6450190/ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Nintendo Switch Receiving Acclaimed Platformer Owlboy https://www.gamespot.com/articles/nintendo-switch-receiving-acclaimed-platformer-owl/1100-6450190/ Har enda ikke spilt det. Men lurer på å kanskje kjøpe det på Switch slik at jeg har det "to go". Lenke til kommentar
wampster Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Har en WiiU, og lurer på om det er noen her som har spilt Breath of the Wild på begge konsoller? Hvordan er det til WiiU i forhold til Switch? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Har en WiiU, og lurer på om det er noen her som har spilt Breath of the Wild på begge konsoller? Hvordan er det til WiiU i forhold til Switch? Eneste forskjellen er oppløsningen, ellers er det små ubetydeligheter. Det er få grunner til og kjøpe switch dersom du kun skal spille Zelda og ikke har noe i mot og kun spille det hjemme. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Vel, WiiU hakker også en del mer/får større og oftere framedrops, ut fra det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) Noen anbefaler plastikk, andre temperert glass. Fant en anbefalt i en reddit tråd, selges på Amazon. Men Amazon vil ikke sende varene til Norge.. Vel en av fordelene med temperert glass er jo at det tåler mer en plastikk og er mye mer motstandsdyktig mot riper. Hadde selv plastikk først og dreit meg ut så endte opp med 4-5 store luftbobler fanget under plasten som gjorde det vanskelig og se hva som skjedde på skjermen og plasten ble fort ripete så vil personlig anbefale temperert glass. Endret 21. mai 2017 av Joffe25 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Plast har en tendens til å gjøre skjermen blass også sammenlignet med glass. Syns iallefall beskytteren som fulgte med originalveska gjorde skjermen gråaktig (spesielt i sollys) samtidig som den var en fingeravtrykkmagnet av rang. Selv bestilte jeg meg herdet glass fra ebay til rundt 100-lappen og de var mye bedre. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Vel, WiiU hakker også en del mer/får større og oftere framedrops, ut fra det jeg har hørt. Det er mye mindre av dette etter første patchen som kom. Det skjer nesten kun i byene nå, ikke ute i det ville. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Plast har en tendens til å gjøre skjermen blass også sammenlignet med glass. Syns iallefall beskytteren som fulgte med originalveska gjorde skjermen gråaktig (spesielt i sollys) samtidig som den var en fingeravtrykkmagnet av rang. Selv bestilte jeg meg herdet glass fra ebay til rundt 100-lappen og de var mye bedre. Akkurat samme erfaringen jeg hadde med den offisielle skjermbeskytteren i plast. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Plast er en dårlig løsning uansett hva man snakker om når det kommer til skjermbeskyttelse. Tror ikke jeg har sett en eneste brukbar løsning enda i hvert fall. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Nintendo is literally selling an empty Nintendo Switch box for about $5 http://www.gamezone.com/news/nintendo-is-literally-selling-an-empty-nintendo-switch-box-for-about-5-3453762 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Spent på når første salg på eShop til switch kommer. Er jo støtt og stadig salg på 3DS eShopen. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Nintendo is literally selling an empty Nintendo Switch box for about $5 http://www.gamezone.com/news/nintendo-is-literally-selling-an-empty-nintendo-switch-box-for-about-5-3453762 What the holy fuck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-474fGj Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Det er bare et rykte da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå