Muggkaare Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Du er helt på bærtur. Sony kjører ikke ABXY i det hele tatt. Nintendo bør absolutt ikke forandre på noe de har hatt i 30 år. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Poenget er at samtlige kjører motsatt av Nintendo. Sony, Microsoft, mer eller mindre samtlige gamepads til PC osv.. Sony gjør det kun i Europa og USA. I Japan er O valgknappen slik som A er på Nintendo. Hvis det er den layouten du sikter til. Og Nintendo var før både Sony og Microsoft så sånn sett er det de som har snudd knappene. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Jobber på Gamestop her jeg bor og kan bekrefte vi trenger bare kvitteringa på Switchen og venstre joyconen. Stemte veldig bra det. De tok den inn uten noe videre om og men. Anslo en plass mellom 1 til 2 uker før jeg får den igjen. Topp service! Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Vet ikke hva jeg syntes om Switch enda, fikk den på lanseringsdagen sammen med Bomberman og Zelda, har senere skaffet Mario Kart 8, Binding of Isaac og Snipperclips. Tror maskinen har blitt brukt i toppen 15 timer til sammen av meg og dama siden release, er det noen andre spill enn de jeg har som er verdt å kjøpe eller er det noen kommende som er verdt å vente på? Spiller egentlig det meste men har liksom ikke fått hypen jeg føler alle andre fikk av maskinen. Skal å sies jeg har over 40 andre konsoller hjemme men valget faller altid på andre enn Switch Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Husker ikke om jeg har pre-ordret mario kart til Swicth min. jeg mener jeg har gjort det da, kan hende Gamezone sendt spillet sammen med de 2 Strategiguide jeg bestilte da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Vet ikke hva jeg syntes om Switch enda, fikk den på lanseringsdagen sammen med Bomberman og Zelda, har senere skaffet Mario Kart 8, Binding of Isaac og Snipperclips. Tror maskinen har blitt brukt i toppen 15 timer til sammen av meg og dama siden release, er det noen andre spill enn de jeg har som er verdt å kjøpe eller er det noen kommende som er verdt å vente på? Spiller egentlig det meste men har liksom ikke fått hypen jeg føler alle andre fikk av maskinen. Skal å sies jeg har over 40 andre konsoller hjemme men valget faller altid på andre enn Switch Nå er Switch relativt ny, da, så tidlig å felle dom over den etter knappe to måneder. Hva hadde verdensledende PS4 de første 9-10 månedene? Hypen skyldes først og fremst at konsollen lanserte med Zelda (som jeg antar du ikke har spilt mye, siden du kun har brukt konsollen i 15 timer). I tillegg til de spillene du nevnte, kan jeg anbefale Shovel Knight: Treasure Trove og FAST RMX. De neste månedene kommer ARMS og Splatoon 2, mens Xenoblade Chronicles 2 og Super Mario Odyssey kommer i løpet av årets. Ellers vet vi vel ikke så mye før E3 neste måned. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Jobber på Gamestop her jeg bor og kan bekrefte vi trenger bare kvitteringa på Switchen og venstre joyconen. Stemte veldig bra det. De tok den inn uten noe videre om og men. Anslo en plass mellom 1 til 2 uker før jeg får den igjen. Topp service! Det er bra hadde selv samme problem med min og måtte levere den inn på jobben så de sendte den til Bergsala. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Vet ikke hva jeg syntes om Switch enda, fikk den på lanseringsdagen sammen med Bomberman og Zelda, har senere skaffet Mario Kart 8, Binding of Isaac og Snipperclips. Tror maskinen har blitt brukt i toppen 15 timer til sammen av meg og dama siden release, er det noen andre spill enn de jeg har som er verdt å kjøpe eller er det noen kommende som er verdt å vente på? Spiller egentlig det meste men har liksom ikke fått hypen jeg føler alle andre fikk av maskinen. Skal å sies jeg har over 40 andre konsoller hjemme men valget faller altid på andre enn Switch Nå er Switch relativt ny, da, så tidlig å felle dom over den etter knappe to måneder. Hva hadde verdensledende PS4 de første 9-10 månedene? Hypen skyldes først og fremst at konsollen lanserte med Zelda (som jeg antar du ikke har spilt mye, siden du kun har brukt konsollen i 15 timer). I tillegg til de spillene du nevnte, kan jeg anbefale Shovel Knight: Treasure Trove og FAST RMX. De neste månedene kommer ARMS og Splatoon 2, mens Xenoblade Chronicles 2 og Super Mario Odyssey kommer i løpet av årets. Ellers vet vi vel ikke så mye før E3 neste måned. Er i en diskusjon om dette annetsteds på forumet nå. Switch har fått per i dag 42 spill utgitt på eShoppen. En god del indietitler, noen retrotitler og noen AAA-titler. En annen bruker linket til PS4 sine utgitte spill etter to måneder, og de var som følger: http://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/year/ps4/filtered?sort=desc&year_selected=2013 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Vet ikke hva jeg syntes om Switch enda, fikk den på lanseringsdagen sammen med Bomberman og Zelda, har senere skaffet Mario Kart 8, Binding of Isaac og Snipperclips. Tror maskinen har blitt brukt i toppen 15 timer til sammen av meg og dama siden release, er det noen andre spill enn de jeg har som er verdt å kjøpe eller er det noen kommende som er verdt å vente på? Spiller egentlig det meste men har liksom ikke fått hypen jeg føler alle andre fikk av maskinen. Skal å sies jeg har over 40 andre konsoller hjemme men valget faller altid på andre enn Switch Nå er Switch relativt ny, da, så tidlig å felle dom over den etter knappe to måneder. Hva hadde verdensledende PS4 de første 9-10 månedene? Hypen skyldes først og fremst at konsollen lanserte med Zelda (som jeg antar du ikke har spilt mye, siden du kun har brukt konsollen i 15 timer). I tillegg til de spillene du nevnte, kan jeg anbefale Shovel Knight: Treasure Trove og FAST RMX. De neste månedene kommer ARMS og Splatoon 2, mens Xenoblade Chronicles 2 og Super Mario Odyssey kommer i løpet av årets. Ellers vet vi vel ikke så mye før E3 neste måned. Det er sant, jeg må nok gi den litt mer tid. Shovel Knights tenker jeg på å kjøpe for det var morro da jeg prøvde det hos en kompis, Zelda var mest for at dama skulle game Kikket litt rundt på nett og forhåndsbestilte RiME da det ser ut som puzzle spill jeg kan like og Ultra Street Fighter 2 for jeg er veldig glad i street fighter serien. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Switch har fått per i dag 42 spill utgitt på eShoppen. En god del indietitler, noen retrotitler og noen AAA-titler Men hvordan får en oversikt over hva som er der? Er jo flere spill som du ikke ser i eShoppen om du ikke vet hva dem heter og søker etter dem? Eller er jeg helt blind og ser ikke hvor du kan bla igjennom alle spill som er på eShopp? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Men hvordan får en oversikt over hva som er der? Er jo flere spill som du ikke ser i eShoppen om du ikke vet hva dem heter og søker etter dem? Eller er jeg helt blind og ser ikke hvor du kan bla igjennom alle spill som er på eShopp? Her har eShop store svakheter. Den er for dårlig kategorisert og viser kun deler av shoppen. Her må Nintendo gjøre noe snart for dagens ordning er for dårlig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Ja, nå begynner det å bli såpass mye innhold at kategorier trengs sårt. Bare nå i mai-juni kommer det vel rundt 10-15 spill og kanskje også noen demoer i forbindelse med E3. Håper de ikke venter til Virtual Console lanseres før det skjer oppdateringer. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Liker du JRPGs? I Am Setsuna har fått knallkritikker. Ja, jeg er veldig glad i JRPGs, derfor har jeg nok også desverre kjøpt I am Setsuna allerede til andre platformer. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok garantert kjøpt det. Siden vi er inne på JRPGs så ser jeg snakk om at Xenoblade 2 kommer i år. Stemmer det, eller er det bare rykter? Av andre interessante spill er selvfølgelig som du sikkert vet The Legend of Zelda: Breath of the Wild en klar favoritt hos de fleste, og spillet er rangert blant tidenes beste spill på Metacritic. En god del titalls timer med underholdning der. Fysj nei, grøss. Det er det ene spillet jeg har, kjøpte det med Switch, og jeg er totalt uenig med Metacritic. Det er et makkverk av et Zeldaspill, en av de største spillskuffelsene jeg noen sinne har opplevd. Vurderte faktisk å selge både spillet og Switchen pga det, men er ikke så glad i å selge tingene mine så ble aldri å gjøre det, håper på at det var en god avgjørelse og at det kommer spill jeg vil like bedre senere, men akkurat Breath of the Wild, der er nok løpet kjørt for meg. Kanskje jeg kan få noen til å spille for meg, så kan jeg heller se på. Har du lyst til å utdype hvorfor du synes det er et makkverk? Jeg blir nysgjerrig når noen har en oppfatning som er så til de grader forskjellig fra min egen. Edit: Bestemte meg for at å poste dette her kanskje ikke var så lurt, og siden jeg fant ut at der er en tråd for Breath of the Wild poster jeg svaret mitt der. Endret 2. mai 2017 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Nintendo annonserte faktisk Xenoblade Chronicles 2 i januar, det gikk meg hus forbi. 1 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Switch har fått per i dag 42 spill utgitt på eShoppen. En god del indietitler, noen retrotitler og noen AAA-titler Men hvordan får en oversikt over hva som er der? Er jo flere spill som du ikke ser i eShoppen om du ikke vet hva dem heter og søker etter dem? Eller er jeg helt blind og ser ikke hvor du kan bla igjennom alle spill som er på eShopp? Jeg har ikke konsollen her og nå, men jeg synes å huske at man kan få en liste over alle spill ved å søke blankt. Ved å bruke avansert søk kan man også sortere etter ulike kriterier eller begrense til kategorier. Det kommer nok en enklere måte å gjøre det etterhvert, men nå er det nå slik. . . Lenke til kommentar
uggy Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Får en kjøpt en ekstra dock fra noen plass her i Norge? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Switch har fått per i dag 42 spill utgitt på eShoppen. En god del indietitler, noen retrotitler og noen AAA-titler Men hvordan får en oversikt over hva som er der? Er jo flere spill som du ikke ser i eShoppen om du ikke vet hva dem heter og søker etter dem? Eller er jeg helt blind og ser ikke hvor du kan bla igjennom alle spill som er på eShopp? Jeg har ikke konsollen her og nå, men jeg synes å huske at man kan få en liste over alle spill ved å søke blankt. Ved å bruke avansert søk kan man også sortere etter ulike kriterier eller begrense til kategorier. Det kommer nok en enklere måte å gjøre det etterhvert, men nå er det nå slik. . . Stemmer. ☺ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) NBA Playgrounds lanseres uten micro-transactions. Endret 4. mai 2017 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Liker du JRPGs? I Am Setsuna har fått knallkritikker. Ja, jeg er veldig glad i JRPGs, derfor har jeg nok også desverre kjøpt I am Setsuna allerede til andre platformer. Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok garantert kjøpt det. Siden vi er inne på JRPGs så ser jeg snakk om at Xenoblade 2 kommer i år. Stemmer det, eller er det bare rykter? Av andre interessante spill er selvfølgelig som du sikkert vet The Legend of Zelda: Breath of the Wild en klar favoritt hos de fleste, og spillet er rangert blant tidenes beste spill på Metacritic. En god del titalls timer med underholdning der. Fysj nei, grøss. Det er det ene spillet jeg har, kjøpte det med Switch, og jeg er totalt uenig med Metacritic. Det er et makkverk av et Zeldaspill, en av de største spillskuffelsene jeg noen sinne har opplevd. Vurderte faktisk å selge både spillet og Switchen pga det, men er ikke så glad i å selge tingene mine så ble aldri å gjøre det, håper på at det var en god avgjørelse og at det kommer spill jeg vil like bedre senere, men akkurat Breath of the Wild, der er nok løpet kjørt for meg. Kanskje jeg kan få noen til å spille for meg, så kan jeg heller se på. Har du lyst til å utdype hvorfor du synes det er et makkverk? Jeg blir nysgjerrig når noen har en oppfatning som er så til de grader forskjellig fra min egen. Edit: Bestemte meg for at å poste dette her kanskje ikke var så lurt, og siden jeg fant ut at der er en tråd for Breath of the Wild poster jeg svaret mitt der. De har sagt det skal komme i 2017 fortsatt så en så lenge stemmer det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 Får en kjøpt en ekstra dock fra noen plass her i Norge? Nei dessverre du får ikke kjøpt ekstra dock . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå