Snikpellik Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 IGN og Gamespots anmeldelser i et nøtteskall: not enough eyebrows - 3.5/10 IGN brukte samme anmelder nå som på Wii U versjonen. Den gang ga han spillet 9/10 Virker lovende dette, for alle oss som aldri hadde Wii U. Har også mange venner som skal kjøpe Switch på grunn av dette spillet, så blir moro med multiplayer! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Anmeldelser av Mario Kart tikker inn IGN - 9.3/10 Gamespot - 9/10 Destructoid - 9.5/10 Dualshockers - 8/10 The Guardian - 5/5 Game Informer - 9.25/10 Metro GameCentral - 10/10 CGM - 9/10 GamesRadar - 5/5 Eurogamer - Essential Åsen blir det gamer.no gir poeng true. Håper de bruker hode nå ikke ræva. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 28. april lanseres Mario Kart Deluxe. Hvem har bestemt seg for ikke å kjøpe spilet? Jeg har pre ordret spillet, gleder meg til rainbow road Lenke til kommentar
protown Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Mario Kart var det spillet som gjorde at jeg kjøpte meg en Wii U, det er en spillserie som virkelig fenger her blant familie og venner, så dette blir et sikkert kjøp. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 28. april lanseres Mario Kart Deluxe. Hvem har bestemt seg for ikke å kjøpe spilet? Vel, her i huset har vi spilt Mario Kart 8 i dusinvis av timer, så litt usikker. Jo du må kjøpe Mario Kart 8 da, huskerdu wii å mario Kart stikk ord The Catman. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Anmeldelser av Mario Kart tikker inn IGN - 9.3/10 Gamespot - 9/10 Destructoid - 9.5/10 Dualshockers - 8/10 The Guardian - 5/5 Game Informer - 9.25/10 Metro GameCentral - 10/10 CGM - 9/10 GamesRadar - 5/5 Eurogamer - Essential Åsen blir det gamer.no gir poeng true. Håper de bruker hode nå ikke ræva. De setter det vel opp mot Project cars og driveclub og gir det 3/10 elns ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Anmeldelser av Mario Kart tikker inn IGN - 9.3/10 Gamespot - 9/10 Destructoid - 9.5/10 Dualshockers - 8/10 The Guardian - 5/5 Game Informer - 9.25/10 Metro GameCentral - 10/10 CGM - 9/10 GamesRadar - 5/5 Eurogamer - Essential Åsen blir det gamer.no gir poeng true. Håper de bruker hode nå ikke ræva. De setter det vel opp mot Project cars og driveclub og gir det 3/10 elns Siden det er et Nintendo-spill, maks en 7er. Hadde det blitt gitt ut på en annen plattform, hadde det nok fått en 9er. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 På med tinnfoliehatten. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 På med tinnfoliehatten. Ja, haha, haha, hahaha, hehe, hahaha. Morsomt. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Utvikler påstår at en app for å strømme spill fra PC er på vei til Nintendo Switch (offisielt via eShop til og med): https://www.reddit.com/r/pcmasterrace/comments/673xd1/streaming_the_witcher_3_to_my_s8_plus_it_works/#dgnm39a Dagens beste nyheter om det er sant. Kommer neppe til å kjøpe Shovel Knight og Stardew Valley til Switch om dette funker bra. Hva sier dere? Er det sannsynlig at Nintendo tillater noe slikt? Det kan jo bidra til lavere salg av tredjepartsspill, men på den annen side så kan det jo bare bidra til flere solgte konsoller. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Det høres ikke ut som noe Nintendo ville gjort, men om det er tilfellet hadde det vært fantastisk. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 24. april 2017 Del Skrevet 24. april 2017 Ja, ikke sant? Har drømt om noe slikt siden det ble klart at Switch har et NVidia-grafikkort. (Har jo bygget meg opp et solid Steam-bibliotek som nesten aldri blir spilt.) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Om det stemmer så kjøper jeg en Switch på flekken Lenke til kommentar
uggy Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Er det pre-load på MK8 delux tro? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Hei! Jeg har ikke fulgt med så mye. Ser det snakkes om at Mario Kart 8 er rett rundt hjørnet. Har det kommet noen interessante eller bra spill til Switch nå? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hei! Jeg har ikke fulgt med så mye. Ser det snakkes om at Mario Kart 8 er rett rundt hjørnet. Har det kommet noen interessante eller bra spill til Switch nå? Mario Kart 8 Deluxe lanseres på fredag. Av andre interessante spill er selvfølgelig som du sikkert vet The Legend of Zelda: Breath of the Wild en klar favoritt hos de fleste, og spillet er rangert blant tidenes beste spill på Metacritic. En god del titalls timer med underholdning der. Ellers har du litt rimeligere spill i eShop som Snipperclips og FastRMX. To multiplayerspill som både er lette å plukke opp, og utrolig gøy sammen med venner. Dette er de jeg har spilt, så får andre eventuelt anbefale mer. Til høsten kommer Super Mario Odyssey og mye annet som snart avsløres, og iløpet av sommeren kommer ARMS og Splatoon 2. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Har spelt livsskiten ut av Wii U-versjonen, men har førehandsbestilt spelet. Blir digg å få spelt det handheldt, i tillegg er det fleire kompisar som har kjøpt seg Switch. Det var jo nesten ingen som hadde Wii U... La merke til her ein dagen at CDON har skifta frå Posten til PostNord som levering. Dette er berre spekulasjonar, men kan det ha noko med at Posten skeit seg ut med å ikkje klare å levere Switch til lansering, og at mange (meg inkludert) sendte i retur? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-sDLjFF Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hei! Jeg har ikke fulgt med så mye. Ser det snakkes om at Mario Kart 8 er rett rundt hjørnet. Har det kommet noen interessante eller bra spill til Switch nå? Mario Kart 8 Deluxe lanseres på fredag. Av andre interessante spill er selvfølgelig som du sikkert vet The Legend of Zelda: Breath of the Wild en klar favoritt hos de fleste, og spillet er rangert blant tidenes beste spill på Metacritic. En god del titalls timer med underholdning der. Ellers har du litt rimeligere spill i eShop som Snipperclips og FastRMX. To multiplayerspill som både er lette å plukke opp, og utrolig gøy sammen med venner. Dette er de jeg har spilt, så får andre eventuelt anbefale mer. Til høsten kommer Super Mario Odyssey og mye annet som snart avsløres, og iløpet av sommeren kommer ARMS og Splatoon 2. Kan supplere med Shovel Knight: Treasure Trove. I tillegg kommer Puyo Puyo Tetris på fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Hvordan overfører man spill o.l. til ny konto? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Har spelt livsskiten ut av Wii U-versjonen, men har førehandsbestilt spelet. Blir digg å få spelt det handheldt, i tillegg er det fleire kompisar som har kjøpt seg Switch. Det var jo nesten ingen som hadde Wii U... La merke til her ein dagen at CDON har skifta frå Posten til PostNord som levering. Dette er berre spekulasjonar, men kan det ha noko med at Posten skeit seg ut med å ikkje klare å levere Switch til lansering, og at mange (meg inkludert) sendte i retur? Håper ikke det. PostNord er notorisk dårlige. Jeg fikk et grafikkort levert gjennom dem. De la igjen pakken utendørs i snøen og frosten, på et sted hvor dusinvis av folk går forbi på den tiden, og sendte en sms om at de hadde levert den i postkassen. Ringte temmelig frustrert Komplett som jeg hadde bestilt gjennom, men de kunne/ville ikke gjøre noe med det. Heldigvis overlevde kortet og det ble ikke stjålet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå