Avean Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Er det ikke HDMI CEC, eller HDMI Control som det heter. Er bare å skru av. Den detecter inputs og endrer automatisk. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 HDMI CEC er gull, så liten vits å skru det av. Er noe feil på TV-en eller innstillingene om TV-en regelrett misforstår og tror at Switchen skrur seg på og skal ha input over en lav sko. Har HDMI CEC på min LG OLED og hadde ikke klart meg uten. Kunne endelig kaste Harmonyfjernkontrollen i søpla da HDMI CEC fungerer så latterlig mye bedre. Et trykk på Apple-TV fjernkontrollen og vips så var du på Apple TV, ett trykk på PS4 kontrolleren og jeg er på PS4, ett trykk på Switchen og jeg er på Switchen, ett trykk på TV-fjernkontrollen og jeg er på Canal Digital dekoderen osv.. Jeg får stadig beskjed om at Switchen er tilgjengelig, så det virker som den gjør noe merkelig når den står i docken. Men HDMI CEC skal jo i utgangspunktet ikke bytte til den automatisk med mindre du fysisk trykker på en knapp som forteller switchen at den skal gi signal til TV-en at du skal bytte til den. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Vet ikke hvilken knapp switchen tror jeg trykker på jeg.. vil tro det kan løses ved å slå av switchen mens den er dokket, men da er poenget litt borte. HDMI-CEC fungerer utmerket på tven ellers. Endret 21. april 2017 av Niram Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Skjermen på min switch har begynt å flimre. Noen andre som har det problemet? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Skjermen på min switch har begynt å flimre. Noen andre som har det problemet? Det er vel en ganske klar garantisak vil jeg mene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 28. april lanseres Mario Kart Deluxe. Hvem har bestemt seg for ikke å kjøpe spilet? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Skjermen på min switch har begynt å flimre. Noen andre som har det problemet? Det er vel en ganske klar garantisak vil jeg mene. Viste seg at batteriet var på 14%, ladet opp og da forsvant flimringen. Faren over. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 28. april lanseres Mario Kart Deluxe. Hvem har bestemt seg for ikke å kjøpe spilet? Vel, her i huset har vi spilt Mario Kart 8 i dusinvis av timer, så litt usikker. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 28. april lanseres Mario Kart Deluxe. Hvem har bestemt seg for ikke å kjøpe spilet?Vel, her i huset har vi spilt Mario Kart 8 i dusinvis av timer, så litt usikker. Spilte aldri mario kart 8 så her blir det kjøp. Fruen spurte om ikke jeg kunne forhåndsbestille det tilogmed. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Godt mulig vi går til innkjøp. Kona spilte MK8 en GOD del kan du si. Spørsmålet er vel om vi er "mett". Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Var det ikke noe ekstra med denne versjonen, tenker på online delen? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Det er noen ekstra ja. Battle mode er en stor forandring forstår jeg. Men jeg hører at alt som måttw unlockes i WiiU versjonen allerede er unlocket nå. Den er jeg litt usikker på om jeg liker. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 (endret) Trodde det bare gjelder DLC, at det er inkludert? Endret 21. april 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Gjelder begge deler. Fra Wired: " Deluxe arrives on the Switch with the majority of its content unlocked from the start, and includes all DLC released for the Wii U version – the Zelda and Animal Crossing packs, and a stack of multi-coloured Yoshi and Shy-Guy racers." http://www.wired.co.uk/article/mario-kart-8-deluxe-nintendo-switch-review Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Det er noen ekstra ja. Battle mode er en stor forandring forstår jeg. Men jeg hører at alt som måttw unlockes i WiiU versjonen allerede er unlocket nå. Den er jeg litt usikker på om jeg liker. Er også endringer i menyene. Man kan endre utseende på kart og endre kart uten å måtte gå ut i menyen (slik jeg hørte det i anmeldelsene). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Anmeldelser av Mario Kart tikker inn IGN - 9.3/10 Gamespot - 9/10 Destructoid - 9.5/10 Dualshockers - 8/10 The Guardian - 5/5 Game Informer - 9.25/10 Metro GameCentral - 10/10 CGM - 9/10 GamesRadar - 5/5 Eurogamer - Essential Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 IGN og Gamespots anmeldelser i et nøtteskall: not enough eyebrows - 3.5/10 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Må huske disse anmeldere kan få sparken ved dårlig anmeldelse og det har skjedd også Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Kjøpte Pro og det har vært aldeles moro. Playstation har kvassere bilde, grafikk. Death Stranding, FF7 Remake kommer, og i mellomtiden kan jeg nyte Last of Us, Unchartered. Jeg liker en god fortelling og at Mario redder prinsessa er ikke lengre nok. Spill er ikke akkurat kjent for gode historier. Ønsker man slikt så leser man heller en bok eller ser en god film. Historien kommer ofte i veien i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå