Gå til innhold

Nintendo Switch: Informasjon og generell diskusjon

Gjest Slettet-NIoHlfL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HDMI CEC er gull, så liten vits å skru det av. Er noe feil på TV-en eller innstillingene om TV-en regelrett misforstår og tror at Switchen skrur seg på og skal ha input over en lav sko.

Har HDMI CEC på min LG OLED og hadde ikke klart meg uten. Kunne endelig kaste Harmonyfjernkontrollen i søpla da HDMI CEC fungerer så latterlig mye bedre. Et trykk på Apple-TV fjernkontrollen og vips så var du på Apple TV, ett trykk på PS4 kontrolleren og jeg er på PS4, ett trykk på Switchen og jeg er på Switchen, ett trykk på TV-fjernkontrollen og jeg er på Canal Digital dekoderen osv..

Jeg får stadig beskjed om at Switchen er tilgjengelig, så det virker som den gjør noe merkelig når den står i docken. Men HDMI CEC skal jo i utgangspunktet ikke bytte til den automatisk med mindre du fysisk trykker på en knapp som forteller switchen at den skal gi signal til TV-en at du skal bytte til den.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilken knapp switchen tror jeg trykker på jeg.. vil tro det kan løses ved å slå av switchen mens den er dokket, men da er poenget litt borte.

HDMI-CEC fungerer utmerket på tven ellers.

Endret av Niram
Lenke til kommentar

28. april lanseres Mario Kart Deluxe. Hvem har bestemt seg for ikke å kjøpe spilet?

Vel, her i huset har vi spilt Mario Kart 8 i dusinvis av timer, så litt usikker.

Spilte aldri mario kart 8 så her blir det kjøp. Fruen spurte om ikke jeg kunne forhåndsbestille det tilogmed.

Lenke til kommentar

Det er noen ekstra ja. Battle mode er en stor forandring forstår jeg. Men jeg hører at alt som måttw unlockes i WiiU versjonen allerede er unlocket nå. Den er jeg litt usikker på om jeg liker.

Er også endringer i menyene. Man kan endre utseende på kart og endre kart uten å måtte gå ut i menyen (slik jeg hørte det i anmeldelsene).

Lenke til kommentar

Kjøpte Pro og det har vært aldeles moro. Playstation har kvassere bilde, grafikk. Death Stranding, FF7 Remake kommer, og i mellomtiden kan jeg nyte Last of Us, Unchartered. Jeg liker en god fortelling og at Mario redder prinsessa er ikke lengre nok.

Spill er ikke akkurat kjent for gode historier. Ønsker man slikt så leser man heller en bok eller ser en god film. Historien kommer ofte i veien i spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...